No tietenkin pelaa. Meikäläisen pahvipää vain unohti koko miehen olemassaolon aamulla, kun tuota viestiäni räpelsin. Sorry.Voin lyödä vaikka vetoa niin Jari Sailio pelaa pomminvarmasti tänään. Koblizek tai Anttila todennäköisesti tuosta pois.
Ehdottomasti hyvä veto. Karvinen paitsi on siellä takataskussa sitä varten, jos peli käy rumaksi. Toinen juttu on, että Karvisen läsnäolon pitäisi kirittää hyökkääjät vireeseen. Se kenellä ei kulje, pääsee Kytän sijaan täkin alle.Karvinen näyttäisi olevan 13. hyökkääjä kokoonpanossa Liigan sivujen mukaan. Onko itse asiassa ensimmäinen kerta tällä kaudella kun pelataan 13 hyökkääjällä 7 pakin sijaan? Mielestäni hyvä veto valmennukselta, Mäkelä eikä Ronkainen eivät ole loistaneet ja parhaat pakit ovat askissa saamassa tasaista peluutusta. Hyvä Mamba! Ketjuihin on muutenkin tehty rohkeita, mutta perusteltuja säätöjä.
Muistikuvieni ja sen perusteella mitä tuossa nyt pikaisesti silmäilin kauden kokoonpanoja läpi, kyseessä saattaa hyvinkin olla kauden ensimmäinen kerta kun näin menetellään. Yleensä 7. pakkina on tavannut olla Ronkainen, Mäkelä tai Huttula, kauden viimeisessä runkosarjaottelussa KalPaa vastaan puolestaan Liigadebyyttinsä tehnyt Samuel Kemppainen. Hyvänä vetona itsekin pidän.Onko itse asiassa ensimmäinen kerta tällä kaudella kun pelataan 13 hyökkääjällä 7 pakin sijaan?
Osastolta Karvinen-Osala-Lindsten, ensiksi mainittu on ollut ylivoimaisesti paras. Otto ansaitsee näytön paikan.Karvinen on kyllä kova tsemppaamaan mutta olisin silti nähnyt Lindstenin tai jopa Osalan tuossa Hepokatin ja Kuparin rinnalla. Toki nelonen näyttää nyt mielenkiintoiselta.
Samaa mieltä. Tämä kombinaatio voi olla hyvinkin toimiva. Etenkin nyt kun Heponiemi on ollut loistava viime peleissä. Täytyy toivoa myös Kuparille onnistumista. Nuorelle miehelle on henkilökohtaiset suortukset tärkeitä.Osastolta Karvinen-Osala-Lindsten, ensiksi mainittu on ollut ylivoimaisesti paras. Otto ansaitsee näytön paikan.
No nyt on vääntövoimaa joka ketjussa. Aika oudoltahan tuo näyttää, mutta itse tykkään näin ennakkoon.
Koblizekin olisi jo aika onnistua. Ei ole ollut paikkojen puutetta näissä peleissä.