Onko se nyt saikkuherkkyyttä jos on influenssakauden aikana kuumeessa tai vastaavassa. Nyt tullut "ylävartalovamma" taas on sellainen mistä on hankala tarkemmin mennä mitään sanomaan.Suht saikkuherkkä on kyllä Osala. Aika yllätyksenä tuli kyllä itelle.
Keskimääräistä pelaajaa enemmän on saigonilla, sitä tarkoitin.Onko se nyt saikkuherkkyyttä jos on influenssakauden aikana kuumeessa tai vastaavassa. Nyt tullut "ylävartalovamma" taas on sellainen mistä on hankala tarkemmin mennä mitään sanomaan.
Onneksi tilanne mahdollistaa sen että kärkipelaajia ei ole pakko heittää askiin jos on pientä vaivaa, vaan voidaan lepuuttaa rauhassa.
Sihvonen oli Radio Cityn haastattelussa sanonut, että oli huono olo iskenyt lämmittelyissä.Jaa missäs Hakanpää on?
Olosuhteiden pakosta taisi kuitenkin tulla tämä ratkaisu kun Anttila tipahti nelosketjusta pois aamujäiden jälkeen kuten Janne Onnela kertoo Twitterissä: https://twitter.com/dasb00t/status/1100731761334603776Anttila huilaa? Jo on aikoihin eletty!
Metsävainio on tämän pelin vielä pois loukkaantumisen vuoksi, ensi viikolla pitäisi olla käytettävissä.Jonkin verran kiinnostelee muuten että missä on Tino Metsävainio? Luulisi että menisi esim. Hermosen edelle marssijärjestyksessä, vaikka toki Hermonen on pelannut hyvin. Mutta jos itse saisin päättää niin Sailio omalle paikalleen neloseen ja Metsävainio sitten kolmosen laitaan, koska mielestäni on välillä pelannut laidassakin ja ihan hyvä ollut siinäkin.
Minä olen siinä käsityksessä että Metsävainio on loukkaantuneena sivussa. Aika hyvin on leveyttä hyökkäyksessä, kun en osannut kaivata Osalaakaan tuohon. Toivottavasti Oskari pääsee takaisin heti pleijarien alkuun.Jonkin verran kiinnostelee muuten että missä on Tino Metsävainio? Luulisi että menisi esim. Hermosen edelle marssijärjestyksessä, vaikka toki Hermonen on pelannut hyvin. Mutta jos itse saisin päättää niin Sailio omalle paikalleen neloseen ja Metsävainio sitten kolmosen laitaan, koska mielestäni on välillä pelannut laidassakin ja ihan hyvä ollut siinäkin.
Anttila ei pelaa vaikka kokoonpanosta on poissa edelleen Osala ja loppukauden potilas Pyörälä.
Eiköhän Veini ollut muutenkin lähtökohtaisesti se aloittava maalivahti pudotuspelejä ajatellen, ja tässä sitten vähän "simuloidaan" tuota kun pleijareissakin näitä selkä-to-selkä pelejä tulee.Veinille back to back ottelu, kun runkosarjaa on jäljellä 3 ottelua. Vahvistuuko täten Veinin asema aloittavana maalivahtina pudotuspelien alkaessa?
Puolivälierissä kerran. Muuten ei tule.ja tässä sitten vähän "simuloidaan" tuota kun pleijareissakin näitä selkä-to-selkä pelejä tulee.
Kärpät aloittaa puolivälierät perjantaina ja toinen peli on heti lauantaina, joten ainakin heti kärkeen tulee b2b.Itseasiassa jos saadaan puolivälierät viidessä pelissä poikki, niin b2b-pelejä ei tule yhtään.
No kappas vain. Katsoin vain tuota ensimmäistä saraketta missä olikin rs3. Vs rs6. Näin sitä runkosarjan voittajaa sorsitaan.Kärpät aloittaa puolivälierät perjantaina ja toinen peli on heti lauantaina, joten ainakin heti kärkeen tulee b2b.
Kuka on Järvitalo?