Saapas nähdä, että nähdäänkö huomenna "rotaatiokierrätystä" hyökkääjien osalta? Eilisessä pelissä ykkönen, kakkonen ja nelonen toimivat hyvin, mutta kolmosketjun pelisuoritus oli mun mielestä hieman valju. Yritystä kyllä oli, mutta hieman hmv-meininkiä mielestäni ketju esitti. Ei olleet kemiat kohdallaan. Kaikki Kärppien jäähytkin osui tälle ketjulle. En seurannut kovinkaan tarkasti, että peluutettiinko Niemen ketjua esim. Perrinin ketjua vastaan, joka osaltaan voisi selittää hieman tätä hieman nuhjuista kuvaa, jonka ketjusta sain. Jos johonkin ketjuun Marjamäen pitäisi tehdä muutoksia, niin mielestäni se on juuri tämä ketju. Suoranta ulos ja Aaltonen tilalle. Niemen tilanne on mun silmissä hieman ristiriitainen. Pisteitä ei tule, eikä muutenkaan ole hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä isommin hyödyksi, mutta toisaalta en haluaisi laittaa poppareitakaan syömään. Uskon, että kun oikeat laiturit löytyvät, niin miehestä on paljon hyötyä Kärpille. Ajaa maalille ja nurkkakahinoissakin pärjää hyvin. Alivoimaspesialisti ja ihan ok aloittajakin.
Sitten kolikon toinen puoli eli Esa Pirnes. Essi pelaa hyvää kevättä ja varsinkin ylivoimalla miehestä on erittäin paljon hyötyä. Haluaisin kyllä nähdä Ansatien pojanklopin takaisin kaukalossa, mutta mihin mies mahtuisi? Täsmäaseeksi kolmanneksitoista hyökkääjäksi, joka otetaan käyttöön vain ylivoimalla Juha Leimun tapaan? No ei sentään, mutta kyllä hieman harmittaa nähdä Pirnes popparipuolella. Varsinkin kun peliesitykset ovat olleet hyviä.
Ketjut huomenna?
Pyörälä - Aho - Puljujärvi
Junttila - Manninen - Ikonen
Aaltonen - Niemi - Mäenalanen
Sailio - Humaloja - Keränen
Masuhrin tilannetta jäin myös miettimään. Pystyykö pelaamaan? Jotkut tuossa aiemmin pohtivat Ronkaista mukaan pelaavaan rosteriin ja olen kyllä ihan samaa mieltä. Tämä siis tietenkin, jos Masuhr ei pysty pelaamaan. Kaveriksi luotettava stayathome-pakki tyyliin Niemelä tai Hakanpää, joka hieman varmistelisi Ronkaisen selustaa.
Kukkonen - Laatikainen
Nutivaara - Hakanpää
Ronkainen - Niemelä
On siinä pähkäiltävää. Tulis jo huominen.