Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mä toivon, et Juhi ja Huml laitettas taas yhteen!Uskon sen olevan paras ratkaisu.
Pyörälä - Viuhkola - Aaltonen
Huml - Maxwell - Kähkönen
Junttila - Kemppainen - Donskoi
Suonranta - Keränen - Alikoski
Näin kertoilee Tuomas Hirvonen @Twitter
Ja mitä luultavammin puolustus...
Kukkonen - Masuhr
Ohtamaa - Pokka
Vallin - Eminger
... koska 4. pari ollut Lehtonen - Niemelä.
Missä Pirnes on? Ei Viuhkola vaan riitä. Ihan paska ollut niissä peleissä missä on päässyt pelaamaan, enkä keksi yhtään hyvää syytä miksi pelaisi huomenna paremmin kuin Pirnes.
Sanotaan se nyt vielä kerran. Se on Suoranta. Ilman ännää.Pyörälä - Pirnes - Aaltonen
Huml - Maxwell - Kähkönen
Junttila - Kemppainen - Donskoi
Suonranta - Keränen - Alikoski
Näin kertoilee Tuomas Hirvonen @Twitter
Ja mitä luultavammin puolustus...
Kukkonen - Masuhr
Ohtamaa - Pokka
Vallin - Eminger
... koska 4. pari ollut Lehtonen - Niemelä.
E: Korjasin Pirneksen 1. ketjun sentteriksi.
Sanotaan se nyt vielä kerran. Se on Suoranta. Ilman ännää.
Samaa mieltä, vaikka Kähy pelasi kolmannessa erässä ihan mukiin menevää kiekkoa ykkösketjussa. Olisko Komulaisen paikka ottaa ykkösestä tuo toisen laiturin tontti? Komuhan on yleensä jäätävä pleijareissa. Lauantaina ratkoo pelin jakamalla Pyörälälle pari maalia?Huml - Maxwell - Aaltonen seuraavaan peliin.
Kähkönen vilttiin.
Lehtonen EI pelaa. Niemelä Emingerin tilalle.
Ja tämä oli tieto? Jos näin, niin voi prkl.
Tieto on peräisin Savosen twitteristä.
Pyörälä-Pirnes-Kähkönen
Huml-Maxwell-Aaltonen
Junttila-Kemppainen-Donskoi
Alikoski-Viuhkola-Keränen
Kukkonen-Masuhr
Ohtamaa-Pokka
Vallin-Niemelä
Tulkaa nyt joku kertomaan, että mistä tässä Lehtosen penkitysasiassa on oikein kyse! (Vaikka yv:llä, jos ei julkisesti saa asiaa sanoa.) Mies on pelikunnossa, on treenannut hyvin, menisi heittämällä kuuden pelaavan pakin joukkoon, mutta penkityksen syy on sitten joku "muu syy". Nyt pelataan jumalauta finaaleja ja Kärpät antaa tasoitusta pelaamalla viidella ja puolella puolustajalla. En voi ymmärtää, että mitä Lehtonen on voinut tehdä niin pahasti väärin, että Marjamäki ei aio miestä peluuttaa.
Onneksi eivät kuitenkaan yhtäaikaa kehissä.
Huhuja olen asiasta kuullut mutta kun en faktaksi voi todistaa, jätän kertomatta. Jos huhut pitävät paikkaansa, penkitys lienee kurinpidollinen toimenpide.Tulkaa nyt joku kertomaan, että mistä tässä Lehtosen penkitysasiassa on oikein kyse! (Vaikka yv:llä, jos ei julkisesti saa asiaa sanoa.) Mies on pelikunnossa, on treenannut hyvin, menisi heittämällä kuuden pelaavan pakin joukkoon, mutta penkityksen syy on sitten joku "muu syy". Nyt pelataan jumalauta finaaleja ja Kärpät antaa tasoitusta pelaamalla viidella ja puolella puolustajalla. En voi ymmärtää, että mitä Lehtonen on voinut tehdä niin pahasti väärin, että Marjamäki ei aio miestä peluuttaa.
Huhuja olen asiasta kuullut mutta kun en faktaksi voi todistaa, jätän kertomatta. Jos huhut pitävät paikkaansa, penkitys lienee kurinpidollinen toimenpide.
Huhuja olen asiasta kuullut mutta kun en faktaksi voi todistaa, jätän kertomatta. Jos huhut pitävät paikkaansa, penkitys lienee kurinpidollinen toimenpide.