Ketjulotot ja katsomovalmennus 2009-2010

  • 24 337
  • 80

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Itsekin pidän Reivosen energiasta jne., mutta onhan mies oikeasti todella huono jääkiekkoilija toistaiseksi. Katsokaa vaikka Antin jakamia taklauksia, jotka jokainen päättyvät jo legendaariseen "kääntöön".

Kiekollisessa pelissä miehellä on runsaasti parannettavaa. Ei pysty toteuttamaan Suikkasen ajamaa pelityyliä, vaan on ajanut koko nelosen huonoon jamaan säntäilyllään. Osasyynä on tietenkin heikko sentteri, Kokkala.

Ja oikeasti; montako kertaa olette nähneet Reivosen tulevan sieltä kulmasta kiekon kanssa? Eikä sitä yhtä maalia nyt tähän enää, kiitos.

Mäkinen on hyvä kokeilu miehen tilalla. Ei välttämättä se liukasliikkeisin pelaaja, mutta saa varmasti tuotua samoja elementtejä peliin kuin Reivonen.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Riistoja tulee kyllä

Eli eihän Reivonen taklaamaalla niinkään niitä kiekkoja saa itselleen, vaan ehtimällä vastustajaan kiinni/katkomalla syöttöjä. Ja maaleja paljon useammin saa hankittua vastustajalle jäähyjä sillä pyörimisellään. Ja väsytettyä vastustajan pakkeja ja pidettyä kiekon vastustajan päädyssä.

Neloskentässä tuo hyrrääminen ympäriinsä vielä menee, mutta ylemmissä kentissä ei samaa jaksa katsella. Kun pitäisi jotain tulostakin saada jo aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli eihän Reivonen taklaamaalla niinkään niitä kiekkoja saa itselleen, vaan ehtimällä vastustajaan kiinni/katkomalla syöttöjä. Ja maaleja paljon useammin saa hankittua vastustajalle jäähyjä sillä pyörimisellään. Ja väsytettyä vastustajan pakkeja ja pidettyä kiekon vastustajan päädyssä.

Täytyy Kärppä-pelin perusteella sanoa että vaikka vauhtia ja vaarallisia tilanteita Reivosen tiputtamisella hävisi niin jotenkin nelosen peli oli tasapainoisempaa kun Mäkinen liukui Kokkalan toisella laidalla. Nelonen oli jopa tekemässä kahta maalia eilen joten vaikkei Mäkinen suoraan näissä ollutkaan mukana niin yleiskuvaltaan ei tässä muutoksessa ole valittamista. Ehkä se on hyvä että siellä on vain Kolu koohottamassa.

Itse asiaan. Piti tulla toteamaan että on tuo TPS:n peli edelleen sellaista hazardikiekkoa jossa Nordlund on kuin tuon ilmentymä. Välillä peli sujuu kuin tanssi ja toisessa tilanteessa arkaillaan, pomputellaan kiekkoa ja tehdään kaikkea muuta kuin ollaan pelissä mukana. Tällä hetkellä ainakin näyttää siltä että Nordlund on se joka joutaa vilttiin kun Skålberg palaa kehiin.
Sweatt päättäväisyys näyttää varmaan jopa todellisuutta selvemmältä (ja paremmalta) kun rinnalla on Nordlundin tyyppinen "tuumailija".
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
. Ehkä se on hyvä että siellä on vain Kolu koohottamassa.

Kolun tilalle ainakin itse olin Reivosta istuttamassa(ainakin muistaakseni, tosin ei se Kokkalakaan nyt hirveästi ole vakuuttanut), sillä Kolun pelaaminen on ollut aika aneemista pitemmän aikaa. Tosin nyt sitten Plihalin kanssa alivoimapelaaminen on alkanut sujumaan paremmin, mutta Plihalin kanssa sujuu varmaan muillakin yhteispeli.

Ei ole Kolulta näkynyt taklauspeliä, eikä kiekollinen peli ole koskaan sujunut edes välttävästi ja laukaus on oikeasti säälittävä. On kyllä sekin sanottava, että luistelee vastaavasti sitten kuin Nato-ohjus väsymättä.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Filppulan kanssa on oltava nyt hereillä. Viimeiset kolme peliä 0+1 ja sopimuspaperi Jokereihin taskussa. Ellei palaa välittömästi joulu-tammikuun pistetahtiin, niin olympiatauon jälkeen Filppulan paikka on nelosessa. Nyt ei saa antaa yhtään aikaa "hakea peliä", koska se on nyt vain tahdosta kiinni ja minä epäilen, että se tahto on jo henkisesti poistunut Turusta. Mielelläni olen väärässä, mutta tarkkana pitää nyt olla. Ei peliäkään siimaa.
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse ketjun aiheeseen liittyvä ketjulotto askarruuttaa minua. Nyt tuntuu, että Tepsi lähtee joka peliin uusituin ketjuin ja lisäksi joka pelissä ketjut sekoitetaan muutamaan kertaan, kun haetaan jotain uusia juttuja. Luonnollisesti jo loukkaantumiset aiheuttavat jonkin verran muutoksia ja välillä pelaajia pitää herätellä vaihtamalla ketjuja, mutta kuitenkin olisi jännä nähdä tasottuisiko Tepsin peli jos joskus vedettäisiin samoille ketjuilla kolme peliä peräkkäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös