Forkku heitti ketjuversioksi Mattila-Liukkonen-Lampinen. Jospas kuitenkin Liukkonen-Mattila-Lampinen?
Lähtijöitä: Kaartinen, Saarela
Liigaan: Lajunen, Eskelinen
Sairastupa: Liukkonen, Tarkiainen, Onnela, Huilla, Koskelainen...
On kyllä melkoinen ihme, että kaiken tän trafiikin keskellä, joukkueelle on kasvanut tällainen rutiinitaso ja joukkuehenki. Hyvää työtä siis valmentajalta!
Sitten itse asiaan eli kentällisiin. Kaartisen lähtö, Mattilan ja Eskelisen paluut voivat parhaimmillaan kääntyä tasuriin eikä tilanne ole ehkä niin katastrofaalinen.
Mikä mahtaa olla Huillan ja Liukkosen tilanne? Joko olisivat joulutaon jälkeen palaamassa kokoonpanoon?
Mikä mahtaa olla Huillan ja Liukkosen tilanne? Joko olisivat joulutaon jälkeen palaamassa kokoonpanoon?
Luigin paluun jälkeen ja tosipelien alkaessa:
Vilkman - Baker - Nistas
Mattila - Liukkonen - Lampinen
Peltola - Eskelinen - Pyhäjärvi
Lindholm - Miettinen - Arola/Sompi
Jos nyt Essen KooKooseen tulee, niinkuin vahvasti näyttää, niin ketjut näin..
(Ilman Liukkosta)
Baker - Nistas - Mattila
Clarke - uusi pakki
Essen - Huilla - Vilkman
Honkanen - Vuorisaari
Peltola - Miettinen - Pyhäjärvi
Lustberg - Virkki
Lindholm - Koskelainen - Lampinen
Tarkiainen - Sierman <- aijai
Liukkosen tullessa:
Baker - Nistas - Liukkonen
Mattila - Huilla - Essen
Peltola - Miettinen - Vilkman
Pyhäjärvi - Koskelainen - Lampinen/Lindholm
Huillaa nyt en ihan heti lähtisi asettamaan kakkosen keskelle. Varmasti potentiaalia sinne on, mutta muistetaan nyt, että kaveri on ollut koko kauden poissa eikä meillä muutenkaan ole juurikaan tietoa mihin rahkeet riittävät.
Mielestäni Huilla ja Essen on silti pidettävä yhdessä, koska kaverit tekivät aika tuhoisaa jälkeä pisteiden valossa siten FPS:ssä.
Faktat kuntoon, KKtig. Huilla ei ole koskaan pelannut FPS:ssä eikä kai myöskään ylipäänsä yhdessä Essenin kanssa.
Eikä kai kellään ole faktaa siitäkään, että Huilla edes nähtäisiin vielä tämän kauden aikana tositoimissa. Ennen kauden alkua arveltiin ainakin, että koko kausi olisi ohi.
! Olin koko kauden siinnä käsityksessä, että Huilla on forssasta. Kuka sitten Essenin kanssa oli? (ei VM) Aika paha kylläkin. :)
Onko Huilla ehtinyt pelata tällä kaudella yhtään virallista sarjaottelua vai loukkaantuiko jo harjoituspelissä? Jos loukkaantui niin mikä ottelu mahtoi olla kyseessä?
Ja sitten tapaus Esseniin:
Mitenkäs olisi ketju: Essen - Nistas - Baker ?
! Olin koko kauden siinnä käsityksessä, että Huilla on forssasta. Kuka sitten Essenin kanssa oli? (ei VM) Aika paha kylläkin. :)
Mitenkäs olisi ketju: Essen - Nistas - Baker ?
Eikös tuo Huilla loukkaantunut jo ennen kuin harkkapelit alkoi. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
Jos nyt Essen KooKooseen tulee, niinkuin vahvasti näyttää, niin ketjut näin..
(Ilman Liukkosta)
Baker - Nistas - Mattila
Clarke - uusi pakki
Essen - Huilla - Vilkman
Honkanen - Vuorisaari
Peltola - Miettinen - Pyhäjärvi
Lustberg - Virkki
Lindholm - Koskelainen - Lampinen
Tarkiainen - Sierman <- aijai
Onko Matti Huilla palaamassa joukkueeseen joulutaon jälkeen?
Varsinkin kun on Nistasta, Bakeriä, Liukkosta, piristyneitä Miettistä ja Eskelistä.
Uskotko vielä Eskelisen paluuseen? Itse en kyllä jaksa uskoa, että Eskelinen KooKooseen enää palaa. Sellanen tunne on, että "viikon" pesti, on loppukauden mittainen.
Tuskinpa palaa sen enempää Eskelinen kuin Lajunenkaan. Mitä tästä opimme? KooKoohon ei kannata enää hommata jatkossa pelaajia, jotka voidaan sitten kutsua koska tahansa pois liigaseuraan. Kaartisen tapauksen nyt vielä jotenkin sulatan, koska hän on kuitenkin mestikseen kovan tason pelaaja jota välttämättä ei olisi muuten saatu, mutta kyllä näitä Lajusen ja Eskelisen tasoisia pelaajia löytyy koko kauden kattavilla sopimuksillakin.