Ketjukoostumukset kaudella 2020–2021

  • 201 773
  • 1 607

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Maailma olisi paljon parempi paikka jos kaikilla olisi tällainen asenne.

Jos IFK menee tänään jatkoon niin saatankin itse samasta syystä saikuttaa huomisen, kun ei ole melkein puoleen vuoteen yhtään poissaoloa kertynyt niin ehkä uskaltaa. @Pekka Kaukalo taitaakin olla ainut tältä palstalta, kuka tietää missä olen duunissa ja tuskin hänkään tietää, että kelle sieltä pitää soittaa että nyt on palstaveli himassa vain laiskanpulskeana huilaamassa. *hymiö*
Kunhan et juo mun Jallua niin lupaan olla ottamatta yhteyttä sun työnantajaan!
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunhan et juo mun Jallua niin lupaan olla ottamatta yhteyttä sun työnantajaan!

Siitäkin vedosta on jo niin kauan aikaa, että melkein voidaan jo suurentaa pullon kokoa korkona...
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Maailma olisi paljon parempi paikka jos kaikilla olisi tällainen asenne.

Jos IFK menee tänään jatkoon niin saatankin itse samasta syystä saikuttaa huomisen, kun ei ole melkein puoleen vuoteen yhtään poissaoloa kertynyt niin ehkä uskaltaa. @Pekka Kaukalo taitaakin olla ainut tältä palstalta, kuka tietää missä olen duunissa ja tuskin hänkään tietää, että kelle sieltä pitää soittaa että nyt on palstaveli himassa vain laiskanpulskeana huilaamassa. *hymiö*
Itsehän olin "kaukaa viisas" ja tein viime viikolla kahden viikon duunit osittain omasta tahdosta, jotta saa vähän iisimmin väijyä pelejä tällä viikolla. Pitämättömät saigonit sitten finaalisarjaan ;)
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Mäkin olisin halunnut Heljangon mukaan mutta en toisaalta tiedä kenen paikalle. Dyk on ollut todella aktiivinen ja luisteluvoimainen hyökkäyksen pyörittämisessä ja kulmaväännöissä kuten toki Tallberg myös.
Toista mieltä. Dykin paikalle jos kenen. Ihan sama kuinka paljon pörrää kulmissa mutta se onneton touhu omassa päässä ja ne syötöt.... siis voiko mennä enemmän päin persettä? Ekaks veivataan kiekko itselle ja sitten karmea johonkin-vaan vippaus, pahimmassa tapauksessa poikittain vastustajalle.
Ilman muuta pitäis peluuttaa Heljankoa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nyt vittu keskitytään peliesityksetketjuun!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt vittu keskitytään F5 hakkamiseen. Kohta on ketjut täällä!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK tänään:

Sallinen - Borgström - Leskinen
Bernhardt - Ahonen

Tallberg - Broadhurst - Dyk
Lyytinen - Motin

Saarinen - Lundell - Jääskä
Varakas - Winberg

Åsten - Väänänen - Keränen
Karjalainen

Tuohimaa
Halonen

Ei siis Kousaa vielä askissa, mutta eihän sitä tiedä jos pääsee jo tähän sarjaan mukaan tai jos vielä kokoonpano muuttuu päivän aikana. Onneksi sieltä nyt ei ketään sentään puutu ja puolustus on ihan hyvä, jos pelaavat kuten Kärppä sarjan pelasivat.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Annetaan Kousan verran tasoitusta ja Cowboy alakerran isäntänä ettei turkulaiset sikaile. Siinäpä ne.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kousa puuttuu, muuten loistava kokoonpano. Olisiko Karjalainen kuitenkin muistutuksena Tepsille aiemmasta? Kyllä tällä kokoonpanolla pitäisi homman hoitua. Go HIFK! Ei malttaisi odottaa iltaan asti.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
TPS:ltä puuttuu ykkösmaalivahti.

Harmi toi Keke.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisikohan niin että Teräväinen ja Karjalainen vuorottelevat. Jotenkin toivoisin että Teräväinen saataisiin otettua kunnolla peliin mukaan, joska voi olla että jossain vaiheessa häntä tarvitaan ja olisi hyvä että tatsi olisi jo valmiiksi hyvä. Vai onko liian kevyt sitten puolustuksessa ja omassa päässä..?
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olisin kyllä ottanut Teräväisen karjalaisen tilalle. Viimeksi kun Karjalainen oli kokoonpanossa pelasi 5min ja viime pelissä Teräväinen 12min. Teräväinen pelasi myös YV.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Me annetaan ykköspakkiparin verran tasoitusta, mutta tätä urheilu on ja poissaoloja tulee aina eikä niiden taakse voi mennä. Tietenkin ne vaikuttavat, mutta niillä mennään ketä rosterista löytyy. Ei tuo meidän joukkue huono ole, kaikki mahdollisuudet ovat päätyyn saakka. Toki pakisto on hieman kädetön, mutta simppeliä peliä vaan niin hyvä tästä tulee! Lyytisen tykki saisi laulaa tänäänkin!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Me annetaan ykköspakkiparin verran tasoitusta, mutta tätä urheilu on ja poissaoloja tulee aina eikä niiden taakse voi mennä. Tietenkin ne vaikuttavat, mutta niillä mennään ketä rosterista löytyy. Ei tuo meidän joukkue huono ole, kaikki mahdollisuudet ovat päätyyn saakka. Toki pakisto on hieman kädetön, mutta simppeliä peliä vaan niin hyvä tästä tulee! Lyytisen tykki saisi laulaa tänäänkin!

Tavallaan annetaan mutta jos pakit pelaa kuten ekalla kierroksella tai vielä parantaa siitä niin en ole huolissani. Nähtiin pitkästä aikaa laadukas Varakas ja Ahonen ja Winberg sillä tasolla mitä voinee jo alka odottaa.

Kyllä mä luotan että Motin, Ahonen ja Varakas sekä Bernhardt saavat kiekkoja toimitettua maalille eikä jää pelkästään Lyytisen varaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös