Vastustajalla maalissa Ruusu – uhka vai mahdollisuus?
JYPin oman palstan mukaan ovat helvetin iloisia, että Columbuksen kultamitalisti Vehviläinen vaihtuu Ruusuun. Ottaen huomioon, että Ruusu ei saanut edes silmiään kiinni Stadissa niin melkoisia kehitysaskeleita on ilmeisesti sitten otettu Nykäskylässä. Kokemusta Ruusulta toki löytyy IFKn mollaamisesta Nordiksella.Vastustajalla maalissa Ruusu – uhka vai mahdollisuus?
Ehkä siellä on jo pikkuhiljaa kyllästytty Veinin lapsellisiin riehumiskohtauksiin. Mielenkiintoista nähdä kyllä tosiaan Ruusun nykytaso.JYPin oman palstan mukaan ovat helvetin iloisia, että Columbuksen kultamitalisti Vehviläinen vaihtuu Ruusuun. Ottaen huomioon, että Ruusu ei saanut edes silmiään kiinni Stadissa niin melkoisia kehitysaskeleita on ilmeisesti sitten otettu Nykäskylässä. Kokemusta Ruusulta toki löytyy IFKn mollaamisesta Nordiksella.
Huhheijaaa.... Odotitko jotain huippumatsia häneltä.Mä oon jo etukäteen pettynyt Leskisen tämän päivän suoritukseen. Fleguilee eikä saa mitään aikaiseksi.
Olisin niin mielelläni väärässä.
Mä oon jo etukäteen pettynyt Leskisen tämän päivän suoritukseen. Fleguilee eikä saa mitään aikaiseksi.
Olisin niin mielelläni väärässä.
En tiennyt että peli alkoi jo klo 18, oletin että 18.30 joten kirjoitin viestini ”ennen peliä”.No mun mielestä olet kyllä väärässä. Riisti hyvin kiekkoja ja liike oli hyvää sekä hyvin rakensi myös peliä. 4kk saikulta palaamisen jälkeen yksi parhaista peleistä mitä olen nähnyt. Nykoppilta ehkä joskus parempi paluu pitkältä saikulta.
Mäkin voisin pörssiä silmällä pitäen kysellä, että onko Dyk ja Broadhurst kunnossa ja hyvässä iskussa? Teillä kun tuntuu joku aina sillon tällön loukkaantuvan ties miten. Nyt joukkueen terveystilanne kuitenkin hyvällä mallilla.
Ylivoimaa ja vastuuta varmaankin molemmat herrat saa hyvinkin?
Kiitos jinxausesta. Ensi peliin lähdettäessä saigonilla on varmaan taas 10 pelaajaa. Mutta joo, ei näitä osaa kukaan meistä ennustaa. Joskus saattaa olla täydellinen kokoonpano pari peliä putkeen, sitten yhtäkkiä seuraavaan peliin pitää hakea zambonikuskia pelaamaan kun porukka telakalla. Ja kukaan ei tiedä syytä miksi näin käy.Teillä kun tuntuu joku aina sillon tällön loukkaantuvan ties miten. Nyt joukkueen terveystilanne kuitenkin hyvällä mallilla.
IFK tänään:
Sallinen - Lundell - Dyk
Winberg - Kousa
Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Lyytinen - Motin
Hede - Jääskä - And
Varakas - Ahonen
Åsten - Väänänen - Keränen
Karjalainen
Halonen
E: eli Borgström tippunut pois
Ihan mielenkiinnosta kysyn mistä löysit jo nyt kokoonpanon?IFK tänään:
Sallinen - Lundell - Dyk
Winberg - Kousa
Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Lyytinen - Motin
Hede - Jääskä - And
Varakas - Ahonen
Åsten - Väänänen - Keränen
Karjalainen
Halonen
E: eli Borgström tippunut pois
Mikähän Borgströmin tilanne? Vaivaako nilkka vai onko tullut jotain uutta..?
Itse kyllä toivon, että ei tarviisi Borgströmin tasoista pelaajaa laittaa rotaatioon hakemaan motivaatiota. Toivottavasti vain jokin day-to-day pikkunuha tms.Eiköhän tuo vaan rotaatiossa, kun kerrankin on pelaajia siihen. Aivan jumissa Borgström tällä hetkellä, mutta eiköhän se siitä aukene.
Veikkaus julkistaa kokoonpanot klo 12:00.Ihan mielenkiinnosta kysyn mistä löysit jo nyt kokoonpanon?
Liigan sivuilla se julkaistaan klo. 13.00 ja HIFK:n sivuilla ei myöskään ole asiasta uutista.
Itse kyllä toivon, että ei tarviisi Borgströmin tasoista pelaajaa laittaa rotaatioon hakemaan motivaatiota. Toivottavasti vain jokin day-to-day pikkunuha tms.
Jep, sieltä löytyy. Tarvitsee vain Veikkauksen tunnukset.Veikkaus julkistaa kokoonpanot klo 12:00.