Finley ei edelleenkään ilmeisesti ole pelikunnossa?
Ei näköjään huhuista huolimatta. Vuoden loppuun saikulla ainakin.
Finley ei edelleenkään ilmeisesti ole pelikunnossa?
Ei näköjään huhuista huolimatta. Vuoden loppuun saikulla ainakin.
Keskenkuntoisuudesta en tiedä, mutta keskenpelikuntoinen varmasti, mutta ulkoisesti Finley on paremmassa kuosissa kuin kertaakaan IFK-aikanaan, jos poskien kapeutta pidetään mittarina.Syksyn pelien perusteella näytti myös olevan keskenkuntoinen eikä ehdi tilanteisiin viime vuoden tapaan.
Ykköskentässä ainakin energias on, Nikke vois heittää börsän tänäänIFK tänään:
Petrell-Nykopp-Nordgren
Thorell-Malinen-Haataja
Partanen-Tyrväinen-Sopanen
Jääskä-Ahtola-Åsten
Teppo
Heiskanen-Varakas
Salmela-Kaski
Salmi-O'Connor
Engren (Bäckström)
EDIT! Carlsson pois kokoonpanosta, Partanen hänen tilallaan 3. laidalla ja Teppo 7. pakiksi.
HIFK:n sivujen mukaan "sairastunut" eli flunssaa yms.Mikäs Purrella on, kun ei peli tänään maistu?
Mistä tuo lempinimi muuten tulee?
Tietoa ei ole minkä takia tänään poissa, mutta Purreen ainakin itse törmäsin ensimmäisenä instagramissa.Mikäs Purrella on, kun ei peli tänään maistu?
Mistä tuo lempinimi muuten tulee?
Varakas-Ulander kuulostaa myös erittäin vakuuttavalta puolustuspäässä. Toinen jakaa lättyä oman maalin takaa vastustajalle parhaaseen sektoriin ja toinen miettii, mitä kautta antaa vastustajan kiertää ohitse.Salmi ja Teppo parina.Tullaan näkemään jäätäviä suorituksia kun nämä kaksi veljeä pelaavat yhdessä.
Ja Toimistolla ollaan edelleen mietintämyssyt päässä. "Tarvittaisko me vahvistusta puolustukseen vai ei?"
Hyvä ettei tehdä hätiköityjä päätöksiä.
Pelikenttä on pedattu Ramulle. 2+2 tänään on mun arvaus.
HIFK:n otteluennakon mukaan sairastunutmissäs on O`Connori oikein on?
Totaalihajoaminen.Kun IFK jättää kaiken jäälle ja puolet pakeista Raumalle niin olen tyytyväinen.