Vahalahti - Gagnon - Keränen
Koivisto - Uusikartano - Tukonen
Jasu - Koski - Nikko
ERiska - FRiska - Sipiläinen
Pakkiparit samat kuin Espoossa.
Lukon peliaikaan nähden tehokkain maalintekijä Nikko kolmosessa laittamassa Jasun ja Kosken lättyjä pussiin? Itse näkisin mieluummin Jonin Koiviston tai Keräsen paikalla.
Lisäksi a-junnuissa sentteriopissa käynyt Saarela ei mahdu joukkueeseen, jossa on kolme nelossentteriä!
Voihan Zalewski olla vaikka kuumeessa. Ei kai nuhakuumetta potevaa tarvitse saikulle ilmoittaa?
Lukon peliaikaan nähden tehokkain maalintekijä Nikko kolmosessa laittamassa Jasun ja Kosken lättyjä pussiin? Itse näkisin mieluummin Jonin Koiviston tai Keräsen paikalla.
Täydellisessä maailmassa näin:
Nummelin-Generous
Tommila-Mikkola
Virtanen-Tikkanen
Täydellinen maailma on meille kaikille hieman erilainen. Yksi tykkää tyttärestä, toinen äidistä ja kolmas viihtyy molempien sängyssä.
Mitä sitten tulee pakkipareihin, niin menisin seuraavasti:
Nummelin-Jaatinen
Virtanen-Mikkola
Tommila-Honkaheimo
En yhtaan ihmettelisi, jos Lukko pelaa tanaan samalla ketjukoostumuksella kuin JYP-pelissa. Niin paljon kuin olen Genemattia haukkunutkin, niin arvostus kylla minun silmissani nousi, kun kaveri perjantaina pisti koko vartensa likoon ja palasi kentalle, kun nokka lakkasi verta vuotamasta. Se oli osoitus taistelutahdosta.
Ahtola korvaa Jasun kolmosen laidalla (tai Keräsen ykkösen laidalla) ja Jasu siirtynee nelosen keskelle F.Riskan ja Sipiläisen väliin.
Jos näin on, niin lähinnä ihmettelen, miksei Jasu jo nyt ole nelosen keskellä ja Koski vastaavasti kolmosen laidalla, jossa tekee tilaa Ahtolalle tämän tervehdyttyä.
Eli muuten samat sakit, kun Kalpaa vastaan mutta Tommila katsomoon ja Generous tilalle. Viime kierrosten parhaimpia puolustajia sitten putosi pois kokoonpanosta. Toisaalta ei nyt ihan kauhea yllätys ollut tarkemmin ajateltuna.
Radiosta nähtynä Kalpa-peli oli Tommilalta heikko. Pari jäähyä, ja muutamaan otteeseen Ripa torui poikaa muutenkin. Ja kun Saipaa vastaan peli on varmaan aika fyysistä puolustustaistelua, niin ihan perusteltu rotaatio mielestäni.