paze17 kirjoitti:
Siinäpä sitä tilastofaktaa asiasta. On kyllä hurjia peliaikoja. Jotenkin ihmetyttää. Onhan tuossa tehojakin tullut, mutta voisi kuvitella että enemmänkin niitä tulisi jos mies hiukan pienemmällä peliajalla operoisi. Mutta toisaalta mies on tähän asti lähes koko kauden vetänyt yli 20 minuutin peliajalla. Joten kovakuntoinen sälli taitaa olla kyseessä. Vai onko kone hieman alkanut piiputtaa, kuten nämä kolme viimeistä peliä voisivat uumoilla ?
Kyllä Strakan pistetehtailu on vähän laantunut alusta (mies itse sanoi että on yleensä alkuvuoden tehottomampi kuin loppuvuoden), mutta varmasti on myös Straka osattu pelata vastustajien toimesta tarkemmin pois. Onneksi Topperi on liekeissä, ja iskenyt jo pisteissä tasoihin Strakan kanssa.
Koska voittoja ei ole tullut, on Toivola surutta peluuttanut kuumia miehiä ts. varmemmin suorittavaa osastoa. Jos/kun peli saadaan kuntoon, niin olisi hyvä jos peliaikaa jakaantuisi vähän tasaisemmin, ettei ala suurilla minuuteilla pelaneet hyökkääjät piiputtaa, kun tosipelit alkavat.
Strakan voisi jättää noista alivoimista pois, tai vähän pienemmälle vastuulle. Harmi että menetettiin Normio Kärpille, siinä meni vähintään yhtähyvä av-pelaaja kuin Topperi.
Senttereistä. Jotkut ovat kehuneet Yllin pelaavan elämänsä kautta, mutta itse sanoisin että Yllin peli on ollut vähän komsii komsaa. Kauvon näytöt sentterinä taitavat olla taas annettu tältä kaudelta, ja hyökkäyspäässä mies onkin ollut vähän vaatimaton. VVV:llä olisi vielä näytönpaikka, mutta saattaa olla että tosipelin lähestyessä ei Kauvosta tai VVV:stä ole kolmos- tai nelossentterin rooliin?
Jos nyt uusia äijiä pitäisi rosteriin hakea, niin kyllä minä aloittaisin huippumaalivahdista. Karhu on ollut hyvä, mutta ei ilmiömäinen. Huippukassari olisi pystynyt liimaamaan sieltä täältä ns. varmoja maaleja, ja nän näitä tiukkoja maalin tappioita oltaisiin saatu käännettyä voitoiksi.