Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 628
  • 66 870

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Erään nimeltämainitsemattoman pizzerian online-sivustolla on melko kryptinen arvoitus (löytyy liitteenä),

Miettikääpä sitä.

t. Mik A. S. Aukkonen
 

Liitteet

  • scrs_11543.png
    scrs_11543.png
    29,9 KB · kertaa luettu: 405

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Temptation Island, Alastomat selviytyjät, ja nyt Aatami etsii Eevaa. Koko ajan tyhmempiä sarjoja tulee ruutuun. Toki jokainen päättää itse mitä katsoo, mutta itse en kyllä pysty käsittämään sitä miten tuollaisilla ohjelmilla voi olla katsojia.

Kain etsii Abelia -sarja voisi olla mielenkiintoinen. Eristetyssä tilassa oltaisiin, tunnelma tiheänään. Suomi olisi ensimmäisen kerran viihteen edelläkävijänä (vrt. hurrien Robinson) tällä snuff realitylla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Temptation Island, Alastomat selviytyjät, ja nyt Aatami etsii Eevaa. Koko ajan tyhmempiä sarjoja tulee ruutuun. Toki jokainen päättää itse mitä katsoo, mutta itse en kyllä pysty käsittämään sitä miten tuollaisilla ohjelmilla voi olla katsojia.
Älä unohda subin Tuulitunnelia. Sarja joka koostuu ajankohtaisaiheista, yhdestä blondista, yhdestä homosta joka heitti vuonna nakki ja kirves viinilasin BB-talossa lattialle ja joku kolmas heebo vielä kaupanpäällisenä.

Voi olla aika hienoa juttua tiedossa. Lopputuloksena se että mielipide viikon polttavimpaan puheenaiheeseen politiikan suhteen menee näin:
"no enmätiiä mitä sanoa, mut hei, tiiättekö mitä Lissu teki viimeviikon perjantai-iltana"
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vain mieleen että jokohan André Deveaux on ottanut yhteyttä Jokereihin tulevan kauden seuraa etsiessään. Oli varmasti pelaajalle järkytys kun joukkue potki pihalle pienen ylilyönnin jälkeen. Nyt kannattaisi nimittäin hakea pelipaikkaa sellaisesta seurasta jossa tuollaista toimintaa arvostetaan ja palkitaan jopa jatkosopimuksella, vaikka muuten ei olisi mitään käyttöä.
 

faro

Jäsen
Tuli vain mieleen että jokohan André Deveaux on ottanut yhteyttä Jokereihin tulevan kauden seuraa etsiessään. Oli varmasti pelaajalle järkytys kun joukkue potki pihalle pienen ylilyönnin jälkeen. Nyt kannattaisi nimittäin hakea pelipaikkaa sellaisesta seurasta jossa tuollaista toimintaa arvostetaan ja palkitaan jopa jatkosopimuksella, vaikka muuten ei olisi mitään käyttöä.
Juuso Salmi ja HIFK huutaa hep!

Melko huono provo (taas) kuitenkin Melko Huonolta.

Kovasti se vaan jatkuvasti näyttää kolkuttelevan tuo Jokerit sinulla takaraivossa. Ei ole ikävä, ei.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovasti se vaan jatkuvasti näyttää kolkuttelevan tuo Jokerit sinulla takaraivossa. Ei ole ikävä, ei.

Jostain kumman syystä nyt todellakin tuli Jokerit mieleen tuosta kyseisen herran videosta. Todella ihmeellistä. Ei noita nyt kuitenkaan ihan joka päivä satu. On se vaan hauskaa miten tuokin taas käännettiin sinun toimesta ikävöinniksi. Mutta kuten tiedetään, jotkut haluavat Jokerit takaisin Liigaan ja jotkut eivät halua. Henkilöitä molempien vaihtoehtojen puolesta löytyy molempien seurojen takaa. Minä kuulun ryhmään, joka teitä ei takaisin halua, koskaan. Sinun kantaasi en muista, mutta ilmeisesti olet tyytyväinen siihen että Jokerit ovat KHL:ssä. Eli molemmat ovat tyytyväisiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Todella tasokasta skrivausta, btw, tuolla NHL-osion ketjussa, missä käsitellään tämän kauden suomalaisia NHL:ssä. Kyllä, tämä oli ironiaa.

Linkki vie suomenkielisen Wikipedian ironia-artikkeliin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistäs moinen katkeruus?
No ei, väärin se nyt meni tuokin, mutta ei sen väliä. Minä en vain Jokereita tarvitse mihinkään. Ollaanhan sitä ennenkin pelattu eri sarjoissa ja minulle riitti ne muut vastustajat silloin ja niin ne riittävät nykyäänkin. Ehkä tilanne voi olla hieman eri sellaisten henkilöiden kohdalla joiden jääkiekkofanituksen aikana ollaan aina pelattu samassa sarjassa. Toki muistan että 80-luvulla keskinäiset matsit olivat se juttu jota odotettiin aina eniten ja joista sitä vääntöä käytiin lähes viikkotolkulla. Silloin keskinäisiäkään ei ollut liikaa, niin niissä säilyi enemmän se hegemonia, tai joku erityinen juttu. Jokereiden tippuminen sattui sellaiseen saumaan jossa itsekkin juuri siirryin muualle. Ehkä niitä matseja olisi jäänyt enemmän kaipaamaan mikäli itelle ei tuota muutosta olisi juuri silloin tullut. Nyt kun matsit katotaan muualla kuin hallissa ja tuttavapiirissä ei juurikaan ole Jokereiden kannattajia, niin ei se Jokereiden puuttuminen tunnu missään. SM-liigasta keskustellaan ihan yhtä paljon kuin viimeisimpien vuosien aikana muutenkin. Ei se täällä muuta mitään että Jokerit eivät samassa sarjassa pelaa. Nyt on jo käytä myös KooKoosta paljon keskusteluita kun KooKoon kannattajia taitaa löytyä tutuista enemmän kuin Jokereiden kannattajia. Ilmaisin ehkä turhan voimakkaasti että en halua teitä koskaan takaisin. Toisaalta en halua, en varsinkaan kaipaa, mutta tällä hetkellä lähinnä varmaan sellainen fiilis, että jos/kun KHL kaatuu niin aika sama vaikka Mestiksen kautta takasin tulisittekin. Jos tulette takaisin niin toivoisin kyllä samalla sitten sarjajärjestelmään sellaista muutosta vanhaan, että keskinäisiä olisi runkosarjassa jälleen se neljä/kausi. Ehkä sillä saataisiin se 80-luvun alun fiilis osittain takas ja ne olisivat todellakin niitä kauden kohokohtia.

Hieman meni pitkäksi jaaritteluksi, mutta ehkä avaa mun fiiliksiä ja edustamaani kantaa vähän paremmin kuin joku väsynyt oneliner tyyliin: "haista vittu, en oo katkera".
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juha Sipilä oli kuulemma todennut, että jos hän putoaa eduskunnasta, hänellä on 48 tunnin sisällä uusi yritys pystyssä. Ei tuossa mitään sen ihmeempää, mutta minkä puolueen kannattajan kommentti tuohon on seuraava: "Minusta tuokin kertoo siitä, että Sipilä ajattelee vain omaa itseään, sillä ei ole mitään ajatustakaan ajatella kansan parasta, ajaa vain omia etujaan."
Onko Vasemmistoliiton kannattaja kyseessä? Kuulostaisi hyvin vankasti siltä. Vaikka politiikkoa ei varsinaisesti kysyttykään, lukiessani tekstiä päässäni alkoi kuulua Li Anderssonin ääni...
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella tasokasta skrivausta, btw, tuolla NHL-osion ketjussa, missä käsitellään tämän kauden suomalaisia NHL:ssä. Kyllä, tämä oli ironiaa.

Linkki vie suomenkielisen Wikipedian ironia-artikkeliin.
Oli kyllä hauskaa vääntöä. Mukavaa luettavaa. Mutta täydellinen hörähdys pääsi kun silmään osui nimimerkki @Peppuli. On näköjään ollut yli 10 vuotta palstalla, mutta minä huomasin nyt ekan kerran. Ei helvetti miten voi naurattaa vieläkin, siis peppuli, oikeesti. Hauskin nimimerkki ikinään missään. Tai sit mä oon vaan taas liian väsynyt.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olin ihan varma, että kotihiiriketju täällä kierrätyskeskuksessa käsittelee niitä paskoja jätkiä, jotka jäävät joka viikonloppu mielummin vaimonsa/tyttöystävänsä/koiransa kanssa kotiin katsomaan Netflixiä ja syömään suklaajäätelöä kuin lähtevät poikien kanssa kaljalle, mutta ei, siellä oli ihan oikeita hiiriongelmia ihmisillä. Harmittaa, koska siihen ketjuun mulla ei ole mitään annettavaa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Parta/viiiksikarvat. Nekin ovat jänniä. Mulla on mustia, vaaleanruskeita, punaisia ja valkoisia/harmaita karvoja jos partaa tai viiksiä kasvatan. Muuten ei ole kuin tummia hiuksia päässä, mitä nyt muutama harmaa siellä täällä joukossa on. Munakarvatkin ovat vain yhtä väriä. Mikähän siinä turpavärkissä aiheuttaa karvojen erivärisyyttä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olin ihan varma, että kotihiiriketju täällä kierrätyskeskuksessa käsittelee niitä paskoja jätkiä, jotka jäävät joka viikonloppu mielummin vaimonsa/tyttöystävänsä/koiransa kanssa kotiin katsomaan Netflixiä ja syömään suklaajäätelöä kuin lähtevät poikien kanssa kaljalle, mutta ei, siellä oli ihan oikeita hiiriongelmia ihmisillä. Harmittaa, koska siihen ketjuun mulla ei ole mitään annettavaa.


Teeppä sellainen ketju, mulla olis siihen annettavaa. Varmaan aika monella. Tekisin ketjun ihan ite, mutta mun ketjut ei vedä, kun oon tämmönen tuntemattomampi jäsen. Vähäisjäsen. Haa... vähäisjäsenten ketjun jos tekaisisi!
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Oli kyllä hauskaa vääntöä. Mukavaa luettavaa. Mutta täydellinen hörähdys pääsi kun silmään osui nimimerkki @Peppuli. On näköjään ollut yli 10 vuotta palstalla, mutta minä huomasin nyt ekan kerran. Ei helvetti miten voi naurattaa vieläkin, siis peppuli, oikeesti. Hauskin nimimerkki ikinään missään. Tai sit mä oon vaan taas liian väsynyt.

Eihän se kumma ole että ei huomaa, jos ensimmäiset 10 vuotta tuotti peräti 50 viestiä. Tänä vuonna olen kohta tuon tosin jo tuplannut. Nimimerkki juontaa jo 15 vuoden taakse, ylä-asteen jälkeisiin opiskeluihin. Siinä teini-iässä muuan nettipeliin tehtiin kaveriporukalla, miten sen nyt sanoisi, erittäin "järkevistä" nimistä koostuva klaani. Jostain kumman syystä se sitten on jäänyt internettiin aika moneen paikkaan nimimerkiksikin.

Sehän on hyvä jos naurattaa, olkoon syy sitten nimimerkki tai liika väsymys =)
 

Bacon

Jäsen
Saikohan Jeesus elämänsä aikana paljonkin pimpsaa? Itelle ei jäänyt mieleen kuin ne ihmeteot ja ristissä roikkuminen. Vissiin se jostain luolastakin pakeni ennen hyppyä taivaaseen. Sillä oltaisiin voitettu korkeushyppyskabat kevyesti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kalsarikänniketjussa on hyvä meininki. Kyllä mä luulen että Jeesus pääsi laittamaan aika paljon. Tai toivon sitä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi sai äsken tuossa naisten välierässä jäähyn syystä "too many men". Kuka kärähti?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suomi sai äsken tuossa naisten välierässä jäähyn syystä "too many men". Kuka kärähti?

Ei ainakaan Riikka Välilä.

Tuli mieleen toissaviikolta kun puhelinmyyjä soitti Tampereelta. En ollut kiinnostunut hänen tarjoomuksistaan, mutta minua ärsytti kaverin sinuttelu. "Turha, olet siis kuitenkin kiinnostunut asiasta.... Turha, meillä olisi nyt juuri hyvä mahdollisuus...." Vitutti. Asia on niin, että minulle ei tuolla tyylillä myydä yhtään mitään, vaikka nykyään sinutellaankin jatkuvasti, mutta minä olen kuitenkin vähän tämmöinen, eikä se ole keneltäkään pois paitsi puhelinmyyjän tilipussista ja myymänsä tuotteen osallisilta. FU.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ville Niemisen hankinta Raumalle perustui ennen kaikkea kokonaistaloudellisuuteen, sillä hän on kiistatta kiekkoilevan Suomen kovin trash-talker.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tappara-Lukko -ketjut ovat niin lukukelvotonta paskaa, ettei niihin voi edes mennä kirjoittamaan omaa lukukelvotonta paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös