Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 402
  • 66 859

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Taloa rakennetaan jo Kaunisharjuun, vaimo on viimeisillään raskaana, työtarjous on tullut Moskovasta, mutta voi olla ettei siihen tule tartuttua. Saattaa muutto Jyväskylään olla edessä jo pian, riippuu toki paljon myös siitä, mitä Erkki tekee.

Tule kotiin Kuningas. Ruplat haisee pahalle
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Bööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö tähän ketjuun saa kirjottaa mitä tykkää eli mulle ei saa antaa bänniäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.

P.s. Syytän sua Timo TA Mikkonen, kun lapseni on....reservin majuri.

Whateva, I do what I want. (Cartman)
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Bööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö tähän ketjuun saa kirjottaa mitä tykkää eli mulle ei saa antaa bänniäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.

P.s. Syytän sua Timo TA Mikkonen, kun lapseni on....reservin majuri.

Whateva, I do what I want. (Cartman)

Mä jotenkin näkisin, että -RTK- ei ole ollut ihan selvistepäin tätä kirjoittaessaan. Ei sillä, etteikö olisi painavaa asiaa, mutta jotenkin vaikuttaa siltä, ettei ole tullut ihan selvältä näppäimistöltä.

Oma asiani on se, että tänään lähden pitkästä aikaa vetämään kunnon naamiot.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyllä veri ikenet huuhtelee.

Sanonta oli omakeksimä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Sattuu ristiselkään niinku Jeesuksella pääsiäisenä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jaahas jaahas...sitten aamupalaa ja rattoisaksi viihteeksi Sons Of Anarchyn vimoset jaksot (jenkkien aikataulussa) pois kuljeksimasta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ei jumalauta, en muistanutkaan kuinka huono taso Idolsissa on. Tänään katsoin pitkästä aikaa joitakin pätkiä ja siellähän on nyt jotkut taustalaulajat, jotka lauloi enemmän ja kovempaa, kuin itse kilpailijat.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terve! Mitähän vittua on tapahtunut tämän kuukauden aikana? Naisasioissa käytetään jotain ihmeellistä kieltä (varmaan bulgaariaa) termeinä chilli, :D, fb, jne. Mikä helvetin kaksoispisteD?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaikka mämmi näyttää paskalta, se ei ole paskaa. Omenamehu ei ole kusta, vaikka se näyttää kuselta. Toisaalta ne kyllä muuttuvat paskaksi ja kuseksi, mutta niin muuttuvat parhain samppanja ja mitä ylevin kaviaarimättökin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Luulin että Velociraptorit olisivat kuolleet sukupuuttoon, mutta tuolla niitä on lauma mun makuuhuoneessa rakentamassa pesää itselleen.

Mä en haluu kuolla tänä yönä....
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuntuuko sinusta joskus, että jollain läheiselläsi tai edes itselläsi ei mene ihan putkeen tai on jotain ongelmia henkisen tasapainon kanssa? Ei hätää: lue Jatkoajasta yhtä osiota ja näet, kuinka helvetin paljon huonommin voisi mennä. Jos ei muuten tokene, kuvittele oma läheisesi suoltamaan vastaavia alkeistajunnanvirtoja jonnekin nimettömille nettipals... ei v-ttu pysty, edes kuvittelemaan. Onneksi:).
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös