Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 776 394
  • 68 647

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä nopeasti on mennyt taas aika. Just oli loppiaisen jälkeinen tiistai ja aloitin työkokeilun nykyisessä duunimestassa. Nyt työkokeiluani on enää jäljellä kuitenkin vain tämä ja ensi viikko. Olen viihtynyt työkokeilussa kyllä hyvin vaikkei kaikki saamani palaute ole ollut edes positiivista. Tai suoranaista palautetta en ole saanut kuin sen minkä perkasin silloin tännekin.

Työt ei ole jatkumassa tuolla nykyisessä työpaikassani työkokeilun jälkeen. Mutta uudesta mahdollisesta työkokeilujaksosta on ollut jo puhetta. Minulla on kuitenkin toiveissa että saisin pitää jonkin verran lomaa ennen kuin toinen työkokeilujakso alkaa. Saisin hiukan levätä ja vetää henkeä. Joku pari viikkoakin olisi ihan hyvä määrä.

Olen nyt pääsemässä paremmin taloon sisällekin. Alkuun tapani mukaan arkailin mutta nyt on alkanut jonkin verran sujumaan paremmin juttelu työkavereille. Ja kovasti työkokeilupaikassa aina kiitellään minulle työvuorojen jälkeen että kai työpanokseeni ollaan oltu ihan tyytyväisiä.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onneksi se tämäkin päivä loppuu, ei ole oikein mikään onnistunut tänään. En muista milloin olisi ollut yhtä huono maanantai mitä tänään.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Hoho, kello tulee kohta kasi eikä väsytä edes vähää alusta. Tästä tuli elämäni helpoimpia allnightereita.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Merchpiste, allnighter… eka käsiteltiin jo, mutta selvennä boomerille tuo jälkimmäinen.
Siis oikeesti? Eikös tuo termi nyt melkein selitä itse itsensä? Voin paljastaa että liittyy valvomiseen.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Meinaa olla väsynyt olo. Sleeppasin vähän kehnosti viime yönä, wokeuppasin muutaman kerran ja oli vähän vaikeuksia pudota takaisin uneen. Onneksi tämä wholedayer on menny suuriin piirtein kivuttomasti.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA
Meinaa olla väsynyt olo. Sleeppasin vähän kehnosti viime yönä, wokeuppasin muutaman kerran ja oli vähän vaikeuksia pudota takaisin uneen. Onneksi tämä wholedayer on menny suuriin piirtein kivuttomasti.
On se toisilla vaikeeta jos keskellä yötäkin pitää nousta wokettamaan. No jokainen tavallaan eikä siinä siis mitään väärää mielestäni ole.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Siis meinasit kai sanoa että sulla on tiredi olo?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA
Suattaapi olla että rupeen kohta viäntämmään teille body languagea, kun viikonloppuna pienessä töhnässä intoilin alkavani käymään salilla. Ja se päivä kyllä lähenee. Hikipanta enää puuttuu, muuten rupee vermeet olemaan hankittuna. Ihan vaan peruskuntoa oli tarkotus nostaa ja lihashuoltoa ohessa. Rauhaksiin ja pieenin askelin ilman suuria tavoitteita saati paineita.
Salillahan olen viimeksi käynyt 27 vuotta sitten eli sinällään paha paikka, mutta tuo mun kaveri joka kova käymään ohjatuissa jumpissa lupasi lähtee ainakin ekalle kerralle omaksi Rainerikseni näyttämään kuinka hommat noissa toimii, ja lähinnä soutulaite kiinnostelee sekä oheen muita juttuja jeesaamaan kroppani moninaisia ongelma kohtia olisi mielessä

Pelottavan innoissain kuitenkin olen tästä mahdollisesta kehoni eheytys programista. Hyvinhän tässä ehtisi vielä beachi kondikseen, mutta mitään mömmöjä en rupea kuitenkaan vetämään kun korkeintaan sitten syssymmällä, jos intoudun oikein tavoitteeliseksi ottamaan osaa erinnäisiin seniorisarjoihin.

Kaverihan toki naureskelee kuinka haluaisi nähdä mut niissä ryhmä pumpeissa. Niin naurais varmasti moni muukin. No katellaan kuka viimeksi nauraa. Varmaan se kuntosali kun ostan jäsenyyden käyttämättä sitä.
Tai sitten minä. Tuleva salikolli/biitsilioni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy