Yhdysvaltalaiset salakuljettavat munia Yhdysvaltoihin siellä olevan "munakriisin" takia. Tullin mukaan heidän haaviin on tänä vuonna jäänyt enemmän kananmunia kuin huumeita....
Merchpiste, allnighter… eka käsiteltiin jo, mutta selvennä boomerille tuo jälkimmäinen.Hoho, kello tulee kohta kasi eikä väsytä edes vähää alusta. Tästä tuli elämäni helpoimpia allnightereita.
Siis oikeesti? Eikös tuo termi nyt melkein selitä itse itsensä? Voin paljastaa että liittyy valvomiseen.Merchpiste, allnighter… eka käsiteltiin jo, mutta selvennä boomerille tuo jälkimmäinen.
On se toisilla vaikeeta jos keskellä yötäkin pitää nousta wokettamaan. No jokainen tavallaan eikä siinä siis mitään väärää mielestäni ole.Meinaa olla väsynyt olo. Sleeppasin vähän kehnosti viime yönä, wokeuppasin muutaman kerran ja oli vähän vaikeuksia pudota takaisin uneen. Onneksi tämä wholedayer on menny suuriin piirtein kivuttomasti.
Aa, joo kyllä minäkin nuorempana jaksoin koko yön. Olin kuin titaania.Siis oikeesti? Eikös tuo termi nyt melkein selitä itse itsensä? Voin paljastaa että liittyy valvomiseen.
Siis meinasit kai sanoa että sulla on tiredi olo?Meinaa olla väsynyt olo. Sleeppasin vähän kehnosti viime yönä, wokeuppasin muutaman kerran ja oli vähän vaikeuksia pudota takaisin uneen. Onneksi tämä wholedayer on menny suuriin piirtein kivuttomasti.
En. Mua tireddää.Siis meinasit kai sanoa että sulla on tiredi olo?
Mä wokesin uppiin mun longista sleepistä ja silti vittu mun moodi on ihan exhaustedi.En. Mua tireddää.
Älä nyt äijä loossaa sun mindia ku kiddaan vaa sua.Puhu, eiku kirjoita suomea jonne!
Älä hustlaa hustlareita, ei sun eka merch-piste ollut lähelläkään kiddaamista.Älä nyt äijä loossaa sun mindia ku kiddaan vaa sua.
Hänellä oli, how do u say, vaikeuksia to adapt takaisin to Finland. Unbelievable reissu and so many uusia kokemuksia and friends. Once in a life mahdollisuus ja from now on aion elää, nauraa ja lovee!Oliko se Sara Chafak kuka unohti suomen kielen jollain viikon losin reissulla?
Hänellä oli, how do u say, vaikeuksia to adapt takaisin to Finland. Unbelievable reissu and so many uusia kokemuksia and friends. Once in a life mahdollisuus ja from now on aion elää, nauraa ja lovee!
Hyvä kun kysyit ja satun tietämään tähän vastauksen, että löytyy!!Voitin tikkarin K-Ruoka-sovelluksen pelistä. Elämä hymyilee. En olekaan Chupa Chupsia imeskellyt varmaan 20 vuoteen. Löytyyköhän ananaksenmakuisena?
Fantastista! Kiitos tiedosta, arvasin että sinuun voi luottaa näissä asioissa!Hyvä kun kysyit ja satun tietämään tähän vastauksen, että löytyy!!
Ite oon wachannu tän niinku casting couch setin niinku few times ja mun must say, et on aika amazing!En aio katsoa enää uudestaan. Joskus yritin ja totesin, että ei tätä pysty katsomaan.
Todella cringee!
Kookoksella menty pilaamaan. Banaani-suklaa oli naminamia. Pitääpä joskus kattoo löytyiskö vielä.Hyvä kun kysyit ja satun tietämään tähän vastauksen, että löytyy!!