Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 767 056
  • 68 600

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Lapsilla ja nuorilla on ainakin täällä maaseudulla vähän hukassa liikenteen vaarat. Tuolla sivukylillä varsinkin ihan pienetkin pyöräilevät liukkailla ja kapeilla teillä vailla huolen häivää ja luotattavat siihen, että ne kyllä autot väistävät. Hiukan toivoisi joltain taholta opastusta.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Liitteet

• Screenshot_20250319_215847_Gallery.jpg
    Screenshot_20250319_215847_Gallery.jpg
    196,7 KB · kertaa luettu: 109

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA
Päivän teemana ollut Pineapple Express. Ja nytten kun imen chilisiä sorminani pizzaa tehdessäni niin missä se vitun pineapple on?

Joo kuuluu pizzaan, muttei tänään kuulunut kuulua.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Olen melko varma, että olen tähän ketjuun aiemminkin kirjoittanut.

Kysymys kuuluukin riittääkö se yksi kerta vai onko tämä enemmänkin kirous ja jatkuva käsky? Tänne pitää kirjoittaa. Aina. Kunnes mörökölli minut vie?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen melko varma, että olen tähän ketjuun aiemminkin kirjoittanut.

Kysymys kuuluukin riittääkö se yksi kerta vai onko tämä enemmänkin kirous ja jatkuva käsky? Tänne pitää kirjoittaa. Aina. Kunnes mörökölli minut vie?
Semmoinen Hotelli California tilanne. You can check out anytime but never leave.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen asunut muutamia kuukausia evakossa. Työmatkani varrella on liike, jonka nimi on White Bloom. Usein kun lähestyn aamulla kadun kulmaa, jossa näkyy liikkeen nimi niin päässäni alkaa soimaan Creamin White Room.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elvis Presley - Heartbreak Hotel
Mä oon aina tykänny rock- ja metallimusiikista. Pidän itseäni jopa jonkinlaisena fanaatikkona. Mutta miksi vasta nyt alkaa Zakk Wylden tuotanto aukeamaan?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Räätälöity mainonta osuu välillä sinänsä kohdalleen. Bookingilta tuli tällaista viestiä:
Tiedämme, miltä sinusta tuntuu.
Olet palannut reissusta, ja jäljellä on enää ihania muistoja, valokuvia ja tyhjä matkalaukku.
Mutta maailmassa riittää yhä nähtävää ja koettavaa!

Mutta loppuosa ei sitten menekään niin putkeen kun "Juuri sinulle valikoituja kohteita" ovat Tampere ja Oulu. Helvetti, jos minä pakenen talvea Espanjaan niin en todellakaan halua Vantaalta yhtään pohjoisemmaksi.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texas Moose
Ilmeisesti Turmion kätilöiden laulaja on saanut jonkun tuomion puolisonsa pahoinpitelystä. Tuli tämä vastaan somessa kun ihmiset ilmoittavat että nyt loppui näitten musiikin kuuntelu. Itse en aikonut lopettaa Turmion kätilöiden musiikin kuuntelua kun en ole sitä koskaan aloittanutkaan.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Ilmeisesti Turmion kätilöiden laulaja on saanut jonkun tuomion puolisonsa pahoinpitelystä. Tuli tämä vastaan somessa kun ihmiset ilmoittavat että nyt loppui näitten musiikin kuuntelu. Itse en aikonut lopettaa Turmion kätilöiden musiikin kuuntelua kun en ole sitä koskaan aloittanutkaan.
Molemmat sai tuomion joten suhtaudun aika varauksella. En lähde bändiä känselöimään sen takia että yksi ex-pariskunta on tapellut

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin tunnin juoksulenkillä ja 30 minuuttia siitä, kun pääsin kotiin alkoi aivastelu, silmien kutina ja nenä vuotaamaan räkää. Eilen ei parin tunnin pyörälenkki aiheuttanut mitään tälläistä, joten kevät on siis saapunut tänään tänne meille.

Tervetuloa, on sinua niin odotettu ja kaivattu!

T41kuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin tunnin juoksulenkillä ja 30 minuuttia siitä, kun pääsin kotiin alkoi aivastelu, silmien kutina ja nenä vuotaamaan räkää. Eilen ei parin tunnin pyörälenkki aiheuttanut mitään tälläistä, joten kevät on siis saapunut tänään tänne meille.

Tervetuloa, on sinua niin odotettu ja kaivattu!
Täällä sama homma, paitsi että oireilu alkoi jo kesken lenkin. Hengenahdistus, näön hämärtyminen, oksentelu, liuta kipuja, luovuttamisen halu ja makeannälkä. Kaikki nämä klassiset allergiaoireet.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Sattu semmonen hauska tilanne eilen kun oltiin hyvän naisystävän kanssa kupilla. Hän sitten yhtä äkkiä kysyi että "Oonko mä muuten koskaan ottanu sulta poskeen?" Vastasin sitten herrasmiehen tavoin "Et muistaakseni." Hän sitten totesi että "Eiköhän laiteta se asia kuntoon samantien."

Sain varmaan jonkun herpeksen mutta muuten oli ihan mukavaa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
On olemassa aikuisviihdetähti nimeltä Little Puck. Ainakin 80-luvun lapset muistaa pikkukiekon.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
On olemassa aikuisviihdetähti nimeltä Little Puck. Ainakin 80-luvun lapset muistaa pikkukiekon.
90-luvulla käytiin kamun mökillä missä vaneria sekä maali. Lämäsin sit pikkukiekon jonnekkin hemmetin kauas kun meni hippasen ohi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy