Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 583 818
  • 68 209

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Nykyään tehdään ihan törkeen huonoja musavideoita. Hirveetä katseltavaa toi voice, vaikka eihän sitä tietenkään pakko ole kattoo, mutta kyllä tässä tulee ikävä kaikkia vanhoja hienoa tekeleitä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miksi nykyään kaikki ikähaarukkaa 25 ja siitä alle valokuvailee itseään peilistä? Onko narsismi tekemässä tilastonousun? Uusi villitys?

Tätä oon itsekin ihmetellyt ja myös ihmettelyketjuun kirjoittanut asiasta.

Ettei vaan johtuisi siitä, että me nuoret jotenkin vähättelemme itseämme, emme hyväksy itseämme sellaisina kuin olemme jne. Nykyään kun on tehty julkisestikin isohko numero kauneudesta niin nuoret pitävät tätä tärkeänä asiana ja vaativat itseltään liikoja eivätkä pysty hyväksymään itseään sellaisina kuin ovat. Sitten yritetään jotenkin omaa fiilistä kohottaa napsimalla itsestään kuvia???

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nykyään kun on tehty julkisestikin isohko numero kauneudesta niin nuoret pitävät tätä tärkeänä asiana ja vaativat itseltään liikoja eivätkä pysty hyväksymään itseään sellaisina kuin ovat. Sitten yritetään jotenkin omaa fiilistä kohottaa napsimalla itsestään kuvia???

Hmm, jotain tuon tapaista itsekin kelailin.

Vähän karkailee kyllä tuo touhu jo käsistä, jos "Make,Pera ja Tomppa ei osaa ottaa musta kuvia, mutta arvaas ku ne näkee tän mun itseottaman".

En tiedä, ihmeelliseksi mennyt koko touhu. Tästähän nämä sairaalloiset itserakkaudet kumpuavat kai.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ylihuomenna pääsen taas tekemään fyysistä duunia, toivottavasti kehoni moisen rääkin kestää, sillä nyt on kipuja kaikennäköisiä. Loistava meininki töissä, palkka kohdallaan, työnteossa hikivirtaa, ja teemme pitkiä päiviä vailla armoa. Pomokin on vanhan liiton vahvasti vittuileva rautanyrkki. Voisiko enää paremmaksi meininki mennä?

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tein tänään lupauksen itselleni, etten kiukuttele poikaystävälleni turhasta.

Niin eikös tämä ole parisuhteessa itsestäänselvyys...? Kompromisseja pitää olla valmis tekemään.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vähän karkailee kyllä tuo touhu jo käsistä, jos "Make,Pera ja Tomppa ei osaa ottaa musta kuvia, mutta arvaas ku ne näkee tän mun itseottaman".

En ole itse syyllistynyt itseni kuvaamiseen peilin kautta, mutta se on kyllä ihan totta, että suuressa kaveripiirissäni on tasan yksi tyyppi, joka osaa ottaa kuvia. Eikä sitä viitsi aina vaivata. Yleensä joutuu itse rajaamaan kuvat kun ei porukalta taitoa löydy sen vertaa että osaisivat edes valokuvauksen perusteiden mukaisia kuvia räpsiä. Ei sillä että oma naama mitenkään erityisen valokuvauksellinen olisi..

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koskakohan Teukka olisi kertonut jatkostaan, jollei seurajohto olisi painostanut päättämään uran jatkosta? Mä veikkaan että elokuun lopulla Selänne olisi voinut EHKÄ kertoa mitä meinaa tehdä. No ei, hienoa että äijä jatkaa vielä pelaamista.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli joku Olkiluodon slovakialainen hitsari eksynyt Rauman yössä. Sälli hortoili meikäläisen alaoven edustalla, reilun kolmen kilsan päästä majapaikastaan. Piti hommata hänelle taksi että pääsisi oikeaan osoitteeseen. Tämä on kai sitä globalisaatiota..

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niillä ei oo kavereita jotka osaisi ottaa oikeasta kulmasta juuri oikeanlaisia kuvia - sellaisia joissa ei näy finnit eikä kaksoisleuka.

Otetaan peilin kautta kuvia, laitetaan ne nettiin ja sitten kirjotetaan kommentiksi: "Hyi mikä kuva!" Sitä ei muuten ole pakko laittaa sinne nettiin, jos se on huono kuva.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ukkonen lähestyy uhkaavasti, mutta eipä tuo paljon haittaa..taivaalla murisee jo ihan kunnolla.

Voiko ukkonen vioittaa konetta, jos on käytössä "tikkunetti"?

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Helvetti, tammikuussa lähti kiekkopelissä olkapää paikoiltaan. Sitä sitten rauhakseen kuntoutettiin ja ihan hyvältä näytti. Mutta nyt muutama päivä sitten herätessäni Venyttelin ja joku perkele siellä olkapäässä muljahti ja alko ipitää karmeeta ääntä kun laitoin käsivarren alas. Sitten, tein saman liikkeen vastakkaiseen suuntaan ja mikä lie lihas muljahti takaisin paikalleen.

Mutta nyt se perkele ärhentelee heti, kun koittaa kättä käyttää johonkin.. Perkele sanon minä.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Peilin kautta otettu kuva kertoo mulle aina ottajastaan yhden asian. Kyseinen ihminen on liian tyhmä käyttämään edes kameran itselaukaisinta.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Aurinko paistaa ja vettä sattaa. Taitaa tulla kesä?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En mie nyt jaksa tänne mitään kirjoittaa, sori.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Miksi nuo päivämäärät on eri muodoissa?

Siksi, että sinä saisit kysyä. Ei vaan. Jouduin kirjoittamaan toisen päivämäärän itse, koska viestissä luki vain "Tänään" ja en juuri nyt sattunut muistaa kumpaa formaattia pitäisi käyttää. 50/60 tilanne. Kelpaako?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy