Metalli on mahtavaa musiikkia mutta myös raskasta kauraa korville. Pitäis ryhtyä ehkä omaksumaan myös jazzia ja bluesia.
Pääasiassa ulkomailta tarrunnat tulee, ja kotimaisin ihmisten väärin toimin jatkaa leviämistä. Kannattaa miettiä kumpaa väärää toimintapaa, olisi helpompi rajoittaa? Vähentää matkustamista ja taudin tuloa, vaiko yrittää saada 5.5 miljoonasta ihmistä toimimaan Suomen sisällä oikein?Itseä on ihmetyttänyt tämä ihmisten kauhistelu somessa, kun samaan aikaan jengi reissaa ja ei noudata kaupoissa ym. turvavälejä millään tavalla. Vastuu on tietysti hyvä siirtää hallitukselle, koska kapasiteetti ei riitä käsittelemään omia toimia ja itsensä rajoittamista.
Sulla on vaan vääränlaiset rehut kasvamassa, ma sistah. One love!Ei tuo minun kotikasvatus (kasvihuoneella) oikein leiville lyö... Ostin viisi kurkuntainta á 2,5-3€. Kurkkuja on tullut vajaa parikymmentä. Kurkun hinta on näin kesäisin euron pinnassa (/kilo) ja yksi kurkku painaa vissiin sen reilun 300g. Ei tuosta nyt itselle mitään säästöä tule. Ihan vain omaksi iloksi kasvattelee... Kiva on nähdä kun kasvit kasvaa. Olisi sitten eri asia jos itse taimet kasvattaisi mutta minulla ei oikein ole niille hyviä olosuhteita ja helposti niistä tulisi hotjakoita ja heikkoja (pieniä).
Alkaakohan sulla jo todellisuus ja fiktio sekoittumaan.Kello on nyt 0.07.
Kello on 0.26 ja viestistä on 18 minuuttia. Kyllä se 0.08 ajalta haiskahtaa.Ei lipsahtanut. Mainio ajoitus, herra Bond.
Kari perkele, ootko töissä?Kello on 0.26 ja viestistä on 18 minuuttia. Kyllä se 0.08 ajalta haiskahtaa.
Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.Kari perkele, ootko töissä?
Taidat olla sellainen yökyöpeli.Olin töissä, pääsin tänään 22. Eipä ole enää yövuoroja jäljellä hetkeen, kahden päivän päästä muutaman viikon kesäloma koittaa. Vihdoinkin.
Lenkiltä kotiuduin tunti sitten, ja nyt on loppuillan sometuksien vuoro. On paljon läpikäytävää, kun Hawerchuk on menehtynyt, NHL:ää menee parhaillaan ja seuraavakin on alkamassa, ja paljon olisi taas luettavaa Jatkoajassakin. Miten sitä taas kaikkea ehtiikään.
Joo, fiksumpaa se olisi varmaan mennä suoraan lähes nukkumaan niin ehtisi käydä lenkillä aamupäivällä ennen klo 14 töihin menemistä, mutta noissa vilpoisissa kesäilloissakin on omaa fiilistänsä. Ja nyt ei hetkeen uni taas varmaan tulekaan.Taidat olla sellainen yökyöpeli.
No hitto, palstasofta kusettaa, kun en tuota mobiililla nähnyt. Taas 0.37 ja viesti lähetetty 29 minuuttia sitten...Jos kurkistaa kellonajan hiiren painikkeella, se on 00:07.
Miten niin? Just tässä Viitamäeltä tilasin huurteisen.Alkaakohan sulla jo todellisuus ja fiktio sekoittumaan.
Miten niin? Just tässä Viitamäeltä tilasin huurteisen.
Rinnakkaistodellisuus missä Ässät on 14 mestaruuden suurseura. Kelpais.