Mitäs tämä "polkaiseminen" tässä yhteydessä tarkemmin tarkoittaa? Siis onko kyse pelkästään yhdynnästä? Sillai niinku normaalisti liukasta lihaa liukkaaseen piiloon?
Minä olen ollut aina sitä mieltä, että tuo varsinainen "paneminen" on oikeastaan aika karua duunia. Tarkoitan että sellainen todella taidokkaasti P I I I I I I T K I T E T T Y esileikki voittaa tuon mololla nuijimisen mielestäni 100-0. On meinaan upeeta kun saa naisensa kiemurtelemaan repäisevän nautinnolisesti hekuman huipulle hyväilemällä rintoja/nännejä/klitorista/peräaukon seutua/vatsaa/reisiä jne.... listahan on loputon.
Minä ainakin olen jonkinlainen "esileikkihullu" - räplään, sivelen ja imeskelen naistani kauan ja hartaasti... siis HARTAASTI, ennenkuin ryhdyn ns. melomaan.
Jaa, ja että kenenkäs julkimon nännejä minä sitten ryhtyisin imeskelemään?
Sanotaanko näin, että viime kesäisen Jatkoajan Kesätyttökisan Top Twentystä kaikki kelpaavat. Poislukien tuosta listasta Jatkoajan nimim. girlzilla. Häntä kohtaan minulla papparaisella on vain suojelevia ja isällisiä tunteita - tämä tiedoksi, ennenkuin joku älypää rupeaa jotakin alkamaan.