Ketä et toivo pelaavan koskaan HPK:ssa?

  • 19 190
  • 52

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Musta_Kyy kirjoitti:
- Aki Heino
- Matti Kaipainen (saatanan teletappi)
- Tomek Valtonen (kusipää ;)
- Teemu Selänne (muiden legenda ja ärsyttäväkin usein)
- Raimo Helminen (muiden legenda)
- Jyrki Lumme (muiden legenda)
- Janne Ojanen (muiden legenda)
- Petri Varis (huono jo ja ärsyttävä)
- Aki Berg (ettoinoi)
- Anders Burström (kädettömin)
- Tomas Vlasak (petturi ja pettymys)
- Timo Pärssinen (juoskoon rahan perässä muualle)
- Pasi Petriläinen (se on huono ja kuitenkin yliarvostettu)
- Juha Lind (muiden legenda)
- Erik Hämäläinen (muiden legenda)
- Kasper Kenig (turha, ei käyttöä)
- Max Kenig (turha, ei käyttöä)
- ja monta, monta muuta

- Waltteri Immonen (ei ikinä tänne valmentamaan)
- Kari Heikkilä (ei ikinä tänne valmentamaan, me on nähty se jo)
- ja monta, monta muuta

Kyllä itse ottaisin mielelläni Teemu Selänteen meidän ykkösketjuun. Eiköhän olisi ihan kohtuuhyvä vahvistus Kerholle? Siinä Louhen ja Voutilaisen vierellä?
Samoin kyllä antaisin kehut Tomas Vlasakille. Mielestäni oli kyllä ihan hyvä pelaaja.
 

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
Musta_Kyy kirjoitti:
-- Timo Pärssinen (juoskoon rahan perässä muualle)

HEH siis et toivo/halua Pärän pelaavan teillä koska hän haluaa että palkkaakin saa maksaa :)
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Tony Virtaa en välttämättä haluaisi nähdä enään HPK paidassa. Se kyllä tulee tapahtumaan vaan aikanaan. Minulla meni tuolloin muonoin maku kaveriin kun taisi tokaista "en halua pelata 'paska' seurassa" no onneksi pelaa nytten jokereissa menestyvässä seurassa.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Minun mielestä kuka tahansa ennenkin kerhossa pelannut, mutta siihen aikaan surkea ollut ei tarkoita, että se pelaaja olisi ihan surkea nykyäänkin. On niitä tapauksia, että ei ole vakuuttanut kerhossa esim. Havanov ja jälkeenpäin ollut todella luotettava pelaaja St. Lousissa ja nykyään Torontossa.

Todella totta tuokin, että yleensä ne vastustajan ärsyttävimmät kaverit ovat joukkueen parhaimmistoa joukkueen sisällä olevassa arvostuksessa. Ja luonnollisesti vastustajat ja vastustaja joukkueen fanit vihaavat näitä pelaajia.

Minulle on monesti käynyt niin, että en ole tykännyt jostain pelaajasta ja vuosien jälkeen olen ruvennut tykkäämään pelaajasta. Kuten esimerkiksi Peter Forsberg. Vihasin kyseistä kaveria silloin kun Florida ja Colorado olivat finaaleissa vastakkain ja olin Floridan kannattaja kyseisenä vuotena. Myöhemmin olen alkanut todella tykkäämään Fopasta, koska miten rehellisesti sanottuna niin hyvästä pelaajasta ei voisi olla tykkäämättä? Tämä koskee kaikkia Raipeja ja J. Lumpeita. Ovathan he vanhoja, mutta rehellisesti ei ilveskään ihan mikään tusinajoukkue ole ja kyseiset kaverit silti ovat tuon ikäisinä joukkueen parhaimmistoa. Ei se ole mitään sattumaa ja valmentajan suosikkipelaajan statusta vain.
 

D.O.C.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei koskaan enää...

Anders Burström - hirveellä etukenolla eteenpäin johonkin suuntaan, selvistäkin maalipaikoista syöttö kaverille tai vastustajalle

JM Yli-Junnila - aina hirvitti, kun JM oli kentällä ja silloin on ikävä katsoa peliä!

Rautee - ei kerhoon periaatteessa ämmiä
 

BelleGrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK , FC Hämeenlinna ja Habs
Ainakin seuraavat toinen toistaan huonommat, jo kerhossa pelanneet "vahvistukset":

- David Prinz
- Semi Pekki
- Oleg Shargorodski
- Parris Duffus
- Rodrigo Lavins
- Zdenek Smid
- Dan Ratuchny
- Darcy Werenka
- Robbie Tallas

Siinä ainakin muutama jotka olisi voineet vaikka jättää tulematta, minun mielestäni.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
tuuski kirjoitti:
Tähän haluaisin kyllä kuulla perustelut. Mielestäni Vernerin ja Nurmisen kanssa parhaita Kerhossa pelanneita maalivahteja ikinä.
Sama, noin varmaa kassaria harvoin näkee. Pleijareissa kaveri olisi ollut kultaakin kalliimpi!
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Kgz kirjoitti:
Tony Virtaa en välttämättä haluaisi nähdä enään HPK paidassa.

Jos kirjoitat enään, mä vedän sua nenään.

Mutta itse asiassa Kerhossa en haluaisi nähdä
-tusina ulkomaalaiset
-Marko Ojanen
-rotat (Tuokko, Rautee, Kiviharju)
-Jan Lundell
-Pasi Peltonen
-Pasi Petriläinen
-Elomot
-Markku Hurme

Siinä olisi muutama joita en kerhossa saattaisi katsella. Ja toivottavasti pysyvät Rinkelinmäeltä kaukana. Toivon, että Rinkelinmäki ei tule olemaan ikinä teidän kotiareenanne!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Elton, Buccaneer ja Daespoo. En usko että saisi 100% sitoutumista. Melkein kaikki muut käyvät.
 

M10

Jäsen
Twite kirjoitti:
Elton, Buccaneer ja Daespoo. En usko että saisi 100% sitoutumista. Melkein kaikki muut käyvät.

Mä taas luulen että Eltonilta saisi 110% sitoutumisen, tiedämmehän kyseisen jampan piilevän Kertsi-hysterian.

Daespoo ei varmaan olisi ihan sydämellä mukana, mutta taatusti joka tilanteessa riitaisa pelaaja; eli hyvä neloskentän jyrä.

Kuka on Buccaneer?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hyipaskahuonoyäk-lista

Niin, itse lähden listaamaan ranskalaisin viivoin tähän tapaan:

-Janne Niinimaa. Paskahousu, joka oli torpedoida koko WC:n menestyksen. Mies on muutenkin ilmeinen kokovartalomulkku joka ei tajua mennä edes lääkäriin. Toivottavasti pysyy ikuisesti Änärissä ja jää asumaan sinne Amerikkaan. Perhomiehet on muutenkin silkkipippeleitä, tosimies vetää uistinta.

-Antti Aalto. Jotain rotia siihen itkemiseen ja rottailuun. Hyi paska huono yäk!

-Pasi Petriläinen. Joku tässä miehessä ottaa närpiöön. En tiedä mikä, mutta koska olen aina oikeassa, dissaan Passoa.

-Aravirta. Jos tämä herra joskus tulee Kerhon penkin taa, en tiedä mitä teen. Luultavasti tartun berdaaniin, tahi menen avantoon.

-Joni Puurula. Kaikkea hyvää jossain muussa seurassa, mutta älä meille tule. Ei minunkaan sydän kaikkea kestä ilman nitroja.

-Janne Ojanen. Oikea jääkiekon irvikuva. Aina itkemässä jostain ja muutenkin niin Tapparan mies, että jo se riittää syyksi.

-Jukka Rautakorpi. Epäjääkiekon messias. Parasiitti ja skatooma vailla vertaa. huumorintajuton mulkku. Luultavasti runkku. Pysy aina poissa, tai ajan pääni jäähän.

-Kimmo Kapanen. Hirvittävä itkijä ja rutisija. Lieneekö sukua jollekin itä-suomalaiselle itkijänaiselle? Oli tai ei, mutta meille et tule. Vittu, mikä jätkä.

-Janne Laakkonen. Miehellä on Euroopan kokoinen asennevamma pelatessaan pikkuseurassa. Ainesta autokauppiaaksi.

-Mika Lehto. Mikä tässä jätkässä ärsyttää? Ilmeisen yliarvostettu ja muka hyvä veska. Totuus on se, että mestaruuden voi voittaa myös säkällä. Vai mitä Mika? Rutisijan ainesta. Tässä jannussa on autokauppiaan vikaa. Jaa miksikö? No siksi, että on liian ruipelo portsariksi ja nössö maalivahtivalmentajaksi.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Luiro

Jäsen
BelleGrino kirjoitti:
- Oleg Shargorodski
- Rodrigo Lavins
- Zdenek Smid
- Dan Ratuchny
- Robbie Tallas

Siinä ainakin muutama jotka olisi voineet vaikka jättää tulematta, minun mielestäni.

Ei pysty käsittämään. Oleg on legenda, samoin Lavins. Smid oli kylmäpäisimpiä kassareita ikinä, no oli meillä keväällä huikea kaksikko Pietilä-Puurula. Ratushny oli köyhän miehen Rafalski ja Tallas yksi parhaista koskaan.


Omaa listaa pelaajista, joita ei Kerhoon tarvita.
Mikko Rautee (M)
Olli Malmivaara (korkeamailavaara)
Jani Kiviharju (saatanan majava, rotta, orava, ihan mitä vaan)
Antti Aalto (vittu sitä alahuulta, pahempi kuin Erkki Liikasella)

Ja lisäksi pelaajia, joita ei Kerho olisi tarvinnut.
Anders Burström (tutka pyörii)
Aleksander Havanov (joo... ei ole lapsille kertomista)
Jukka Seppo (kulttipelaaja, mutta hyödytön sillä kaudella)
Darcy Werenka (ei osannut mitään, paitsi näyttää tyhmältä)
Brian Mueller (umpipaska, ei osannut luistella eikä laukoa)
Parris Duffus (Ameriikan tuulimylly, erona Hasekiin että yritti ilmeisesti väistellä kiekkoja)

Ja Vlasakista on vielä sanottava, että maailman oksettavimpia kiekkoilijoita, teki tosin huikeata jälkeä.
 

BelleGrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK , FC Hämeenlinna ja Habs
Robbie Tallas oli hyvä, sitä en mene kiistämään, mutta jos jo kauden alla todetaan että miehellä on sydänvaikeuksia, jotka voivat palata, ei kerhoon olisi kannattanut kaveria ottaa.

Oleg ja Lavins todella ovat legendoja, mutta eivät vain minun All-Star kerhoon sovi.

Smid oli hyvä vain silloin kun kaveria itteensä huvitti.

Ratushnyn taso puolestaan romahti kun kausi eteni eikä päässyt lähellekkään alkukauden tasoa.

Jotta näin.
 

Fordél

Jäsen
ervatsalo kirjoitti:
Niin, itse lähden listaamaan ranskalaisin viivoin tähän tapaan:

-Janne Niinimaa. Paskahousu, joka oli torpedoida koko WC:n menestyksen. Mies on muutenkin ilmeinen kokovartalomulkku joka ei tajua mennä edes lääkäriin. Toivottavasti pysyy ikuisesti Änärissä ja jää asumaan sinne Amerikkaan. Perhomiehet on muutenkin silkkipippeleitä, tosimies vetää uistinta.

-Antti Aalto. Jotain rotia siihen itkemiseen ja rottailuun. Hyi paska huono yäk!

-Pasi Petriläinen. Joku tässä miehessä ottaa närpiöön. En tiedä mikä, mutta koska olen aina oikeassa, dissaan Passoa.

-Aravirta. Jos tämä herra joskus tulee Kerhon penkin taa, en tiedä mitä teen. Luultavasti tartun berdaaniin, tahi menen avantoon.

-Joni Puurula. Kaikkea hyvää jossain muussa seurassa, mutta älä meille tule. Ei minunkaan sydän kaikkea kestä ilman nitroja.

-Janne Ojanen. Oikea jääkiekon irvikuva. Aina itkemässä jostain ja muutenkin niin Tapparan mies, että jo se riittää syyksi.

-Jukka Rautakorpi. Epäjääkiekon messias. Parasiitti ja skatooma vailla vertaa. huumorintajuton mulkku. Luultavasti runkku. Pysy aina poissa, tai ajan pääni jäähän.

-Kimmo Kapanen. Hirvittävä itkijä ja rutisija. Lieneekö sukua jollekin itä-suomalaiselle itkijänaiselle? Oli tai ei, mutta meille et tule. Vittu, mikä jätkä.

-Janne Laakkonen. Miehellä on Euroopan kokoinen asennevamma pelatessaan pikkuseurassa. Ainesta autokauppiaaksi.

-Mika Lehto. Mikä tässä jätkässä ärsyttää? Ilmeisen yliarvostettu ja muka hyvä veska. Totuus on se, että mestaruuden voi voittaa myös säkällä. Vai mitä Mika? Rutisijan ainesta. Tässä jannussa on autokauppiaan vikaa. Jaa miksikö? No siksi, että on liian ruipelo portsariksi ja nössö maalivahtivalmentajaksi.

Täältä tähän

Tässä on monta kohtaa mitkä vievät ervatsalolta sen pienenkin arvostuksen. Ei mies tiedä näköjään jääkiekostakaan mitään. Ja alaarvoisella kielenkäytölllä saadaan hienosti tehostettua tekstiä, jolla muuten on asiasisältö nolla...
 

M10

Jäsen
Fordél kirjoitti:
Tässä on monta kohtaa mitkä vievät ervatsalolta sen pienenkin arvostuksen. Ei mies tiedä näköjään jääkiekostakaan mitään. Ja alaarvoisella kielenkäytölllä saadaan hienosti tehostettua tekstiä, jolla muuten on asiasisältö nolla...

No no, mistäspäin nyt tuulee? Huono päivä?

Tietääkseni tämä ketju perustuu vain ja ainoastaan mielipiteisiin, joita ervatsalo tuossa listasi. Typerää tulla huutelemaan jostain heikosta lätkätietämyksestä, jos toinen ei halua koskaan nähdä vaikka Antti Aaltoa tai Mika Lehota joukkueessaan.

Ervan kielenkäytöstä voidaankin sitten olla montaa eri mieltä; toiset tykkää toiset ei, DR. Pepper juu es ei.
 

Fordél

Jäsen
Morrow10 kirjoitti:
No no, mistäspäin nyt tuulee? Huono päivä?

Tietääkseni tämä ketju perustuu vain ja ainoastaan mielipiteisiin, joita ervatsalo tuossa listasi. Typerää tulla huutelemaan jostain heikosta lätkätietämyksestä, jos toinen ei halua koskaan nähdä vaikka Antti Aaltoa tai Mika Lehota joukkueessaan.

Ervan kielenkäytöstä voidaankin sitten olla montaa eri mieltä; toiset tykkää toiset ei, DR. Pepper juu es ei.

Kyllä, tämä perustuu vain mielipiteisiin. Niitä on myös monia ja itse olen monessa asiassa ko. listan kanssa eri mieltä kuten esim. Lehdon ja Niinimaan kohdalla. Se sallittaneen kuitenkin? Ja sitä saa mitä tilaa eli kyllä ervatsalo varmasti kestää kritiikin kun sitä niin "hienosti" osaa antaa. Mutta se siitä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Fordél kirjoitti:
Kyllä, tämä perustuu vain mielipiteisiin. Niitä on myös monia ja itse olen monessa asiassa ko. listan kanssa eri mieltä kuten esim. Lehdon ja Niinimaan kohdalla. Se sallittaneen kuitenkin? Ja sitä saa mitä tilaa eli kyllä ervatsalo varmasti kestää kritiikin kun sitä niin "hienosti" osaa antaa. Mutta se siitä.

Huomautan vaan, että tässä ketjussa ei varsinaisesti kritisoida pelaajia valtavalla jääkiekkoasiantuntemuksella. Täällä listataan pelaajia, jotka puistattavat kannattajia siinä määrin, että kyseisiä herroja ei omaan joukkueeseen haluta. Nyt kyllä menee se olematonkin arvostus sinua kohtaan, kun et tätäkään ymmärrä.
 

Fordél

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Huomautan vaan, että tässä ketjussa ei varsinaisesti kritisoida pelaajia valtavalla jääkiekkoasiantuntemuksella. Täällä listataan pelaajia, jotka puistattavat kannattajia siinä määrin, että kyseisiä herroja ei omaan joukkueeseen haluta. Nyt kyllä menee se olematonkin arvostus sinua kohtaan, kun et tätäkään ymmärrä.

Heh asiallista polemiikkiä syntyi yhdestä viestistä. Kyllä, olen lukutaitoinen ja ymmärrän mistä on kyse. Kuitenkin kyseessä on keskustelupalsta, joten annetaan jooko kaikkien kukkien kukkia? Jopa semmoiset, jotka eivät ole samaa mieltä ervatsalon kanssa. Vai olisiko mahdollista...Nyt lopetan tämän jauhamisen ja vain tyydyn sanomaan, että Niinimaa on muuten aika hiton hyvä pakki!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Fordél kirjoitti:
Heh asiallista polemiikkiä syntyi yhdestä viestistä. Kyllä, olen lukutaitoinen ja ymmärrän mistä on kyse. Kuitenkin kyseessä on keskustelupalsta, joten annetaan jooko kaikkien kukkien kukkia? Jopa semmoiset, jotka eivät ole samaa mieltä ervatsalon kanssa. Vai olisiko mahdollista...Nyt lopetan tämän jauhamisen ja vain tyydyn sanomaan, että Niinimaa on muuten aika hiton hyvä pakki!

No itsehän sinä aloitit sen kitkemisen täällä ketjussa. Niinimaan pelillisiin ominaisuuksiin ei muuten kajottu yhtään.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Tony Virtaa en välttämättä haluaisi nähdä enään HPK paidassa. Se kyllä tulee tapahtumaan vaan aikanaan. Minulla meni tuolloin muonoin maku kaveriin kun taisi tokaista "en halua pelata 'paska' seurassa" no onneksi pelaa nytten jokereissa menestyvässä seurassa.

-Jukka Rautakorpi. Epäjääkiekon messias. Parasiitti ja skatooma vailla vertaa. huumorintajuton mulkku. Luultavasti runkku. Pysy aina poissa, tai ajan pääni jäähän.

-Janne Laakkonen. Miehellä on Euroopan kokoinen asennevamma pelatessaan pikkuseurassa. Ainesta autokauppiaaksi.

Nyt kaikki kolme samaan aikaa, ervatsalon ja Kgz:n harmiksi.

Itse en haluaisi nähdä heitä:

Janne Niinimaa: Vittumainen ja ärsyttävä.
Teemu Selänne: Ei osaa päättää asioista.
Lasse Korhonen: On yksinkertaisesti paska!
Mikko Palomäki: Liiian pehmeä ja muutenkin ihan pihalla.
Pasi ''polvivamma'' Peltonen: Ärsyttää. Liigan kaikkien aikojen jäähykuningas.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Tommi Kovanen. Piste.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Sefki Kuqi: Koska on ihan liian ruma ja hidas Kerhoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös