Eikös suurin osa täällä ole esimurrosikäisiä poikia?Pete2004 kirjoitti:Mitäh, seurusteleeko täällä joku 11-vuotiaan kanssa? Ai, no voihan se olla niinkin.
Eikös suurin osa täällä ole esimurrosikäisiä poikia?Pete2004 kirjoitti:Mitäh, seurusteleeko täällä joku 11-vuotiaan kanssa? Ai, no voihan se olla niinkin.
Heh, okei, sä voitit.Pikku Myy kirjoitti:Eikös suurin osa täällä ole esimurrosikäisiä poikia?
Sistis kirjoitti:Martina Aitolehti ja Marika Fingeroos ovat sellaisia älykääpiöitä, joita en polkaisisi mistään hinnasta. Ulkonäkö ei olisi ongelma, mutta kyseisten naarasihmisten järjen köyhyys (tai tässä tapauksessa järjen persaukisuus) aiheuttaa sen, että kierrän kyllä kaukaa. Se tyhmyys kun voi tässä tapauksessa jopa tarttua...
Ja perkele, ei olisi kivaa, kun Seiskan lööpeissä komeilisi: "Martina kiistää suhteensa kohu-nimimerkkiin"...
Ei, heitä en polkaisisi mistään hinnasta. En edes Seiskan maksusta.
Realcowboy kirjoitti:Kumpaako tombraider polkaisisi mielummin: .
Clark Kent kirjoitti:Sekä kaikki joilla on samanlainen vekkuli jalkojen välissä kuin itsellä. Nainen on oltava et "polkaisemaan" ryhdyn.
Nimimerkki HN kiteytti jo kaiken olennaisen. Sitäpaitsi väitän että kunhan Sistis olisit esim Helsingin yössä niin parin "Kleopatran kuukautisen" jälkeen haluaisin nähdä sinun kieltäytyvän jos neidit Aitolehti&Fingerroos kyselisivät josko Tampereen Jyrki Louhi lähtisi harjoittelemaan alivoimaa...Sistis kirjoitti:Martina Aitolehti ja Marika Fingeroos ovat sellaisia älykääpiöitä, joita en polkaisisi mistään hinnasta. ...
Pete2004 kirjoitti:Mitäh, seurusteleeko täällä joku 11-vuotiaan kanssa? Ai, no voihan se olla niinkin.
tombraider kirjoitti:Minä poika vetäsen vaikka Martti Ahtisaarta miljoonasta. Toki stondista ei tule, mutta eiköhän sen runttaa sisään lerppunakin.
Kysymyshän kuuluu, että " ketä et polkaisisi mistään hinnasta"?
Tai ootas? tuo Ahtisaari närästää kyllä siinämäärin, että empä tierä. Ei saatana, kymmenen miljoonaa tai sata saavat pistää pöytään.
HN kirjoitti:Mä "polkaisisin" jo parista tonnista oikeastaan ketä ja mitä tahansa - jos nyt sukupuolitautiset, lapset, ruumiit ja liuskameduusat jätetään pois laskuista.
Itse olin vielä jokin aika sitten aivan samaa mieltä, mutta nyttemmin minulla on kehkeytynyt ko. henkilöön jonkinlainen viha-rakkaus -suhte. Kaikenkaikkiaan varsin mielenkiintoisen oloinen neitokainen, joka on selvästi itsensä kanssa varsin sinut ja siis oma itsensä.V-man kirjoitti:Kwanin Marikoa. Aivan järkyttävä nainen.
Ted Raikas kirjoitti:Niinhän se tekee, mutta todellinen kauneus ei mitata siinä, miltä nainen näyttää meikattuna, vaan miltä hän näyttää ILMAN meikkiä!
Slite kirjoitti:Nimenomaan. Esimerkiksi iltapäivälehtien jokavuotinen "Missit saunapuhtaina"-artikkeli on kyllä lähes joka vuosi melkomoinen kauhugalleria.
Alonzo kirjoitti:Paris Hilttonia. seonvaanniin SAATANAN TYHMÄ JA PALIKKA muija et ei PERKELE!!!.
tonderi kirjoitti:Aamen ja samaa voi sanoo siintä sen typerästä kaverista...Mikä Nikki vai mikä sen nimi nyt olikaa.
Aamen ja samaa voi sanoo siintä sen typerästä kaverista...Mikä Nikki vai mikä sen nimi nyt olikaa
Gunners kirjoitti:Tarkoitatko Nicole Richieta?
jesse72 kirjoitti:Urheilukanava näytti koosteen naisten voimannoston MM-kisoista ja kyllä nämä 90+ sarjan typykät olivat melkoisia mammoja.
Kireisiin trikoihin pukeutuneet norsut vetivät maasta 250 kg, ei helevetti noihin en koskisi. Galina Karpova on edelleen se pahin.
No saisi kyllä, mutta se onkin sitten eri asia, miten pikkuveitikan huumorintaju tuollaiseen riittäisi... ;)valheenrakentaja kirjoitti:Aika huumorituulella saisi olla että elintään näihin linkin tyttöihin piilottelisi.
Claudius kirjoitti:Venäläinen kuulantyöntäjä Svetlana Kriveljova on kyllä sellainen tapaus, että jäisi polkaisematta.