Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 183 391
  • 697

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sitä enklantilaisten prinssi Charlesin muijaa en varsinaisesti himoitse. Lenita Airistokaan ei vedä puoleensa. Ja naapurin perhoskoira on mulle ihan liian pieni. :P
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
PS. Ja Shania Twain sais maksaa mulle melkoisesti, jos haluaisi työstettäväkseni. Upee kroppa ei paina enää mitään --- sen jokeritemppunsa jälkeen. Hyh.
 

JPx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, klap-klap klap
Viestin lähetti mauri
Ja naapurin perhoskoira on mulle ihan liian pieni. :P

Leveilijä.

Niin ja mitä tuohon itse aiheeseen tulee niin sopivissa olosuhteissa lähes kuka tahansa polkaisisi ihan ketä ja mitä tahansa. Psykologinen fakta on, että perusvaistoista selviytymisvietti ajaa ohi kaikista muista reaktioista kun tilanne sitä vaatii. Kykeneväisyys onkin sitten toinen juttu. Tosin rahasta sitten onkin toinen juttu. Periaatteessahan jostain älyttömän kokoisesta summasta se polkaisu olisi jopa velvollisuus noin filosofisessa mielessä.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Anteeksi, kun tunkeudun miehiseen ketjuunne, mutta kääntäisin omaltaosaltani asian näin.

Tällä hetkellä en antaisi omalle miehelleni, kaiken puunpilkkomisen, saunomisen ja laatikkokaupalla tuontikaljaa litkimisen jälkeen.

Sori, että käänsin polkemisen antamiseksi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Niisku

Sori, että käänsin polkemisen antamiseksi.

Äläppäs sorittele! Naisnäkökulma on erittäin tervetullutta! Naiset kans keskusteluun mukaan! 'Antaminen' liittyy joltisenkin aiheeseen. Jepu. :P
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mauri
Äläppäs sorittele! Naisnäkökulma on erittäin tervetullutta! Naiset kans keskusteluun mukaan! 'Antaminen' liittyy joltisenkin aiheeseen. Jepu. :P

Jännittää osasinko lainata oikein.

Kiitos mauri, olet ensimmäinen ystäväni tässä keskustelu forumissa. Olen keskustellut monissa forumeissa, mutta näin lämmintä vastaanottoa ei ole ollut missään, kuten näet olen tässä forumissa aivan uusi. Myös mieheni ja vanhempi poikani kirjoittaa tänne, mutta ne ei tiedä minun nicksiä.

Kiitos mauri vastaanotosta!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei mutt ihan oikeesti; kai naisillakin on mielipiteitä siitä, ketä ei sisäänsä päästäisi MISTÄÄN HINNASTA tai ainakaan kovin pienestä summasta.
Joten kommentteja kehiin!!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Aksu
Paula Kokkonen. Ikäluokka on mikä on, ulkonäkö on nuttura ja herran jestas kun minä vihaan sen rouvan mielipiteitä, aatteita ja itse asiassa jokaista sanaa minkä suustaan ilmoille laskee.
No mikäs ongelma tässä on, kakkoseen sitten vaan kuivalla.

Tai sitten olet vain kateellinen Paulalle (tämän logiikan minä opin SM-liiga-ketjuista)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja onhan siinä sekin, että jos laittaa Paula Kokkosen tekemään muuta puuhaa - you know - niin pitääpä ainaskin hetken aikaa leipäläpensä kiinni, eikä puheet ja mielipiteet ärsytä....
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tänne näköjään tytöt uskaltaudu.

Voitais myös miettiä, kuka polkee ja ketä(jos naisen suusta sopii).
Joillakin on tapana(ei tietenkään meillä), että mies tahtoo vaan maata alla, ettei väsy, mutta pikkasen ennen käännetään pakka nurin ja ollaan pääällä miehekkääästi, tosin ei toistaseks valittamista.

Tulkaa nyt muutkin "tytöt" tänne miehiseen ketjuun laukomaan mielipiteitä näistä rajuista oreista.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Niisku
Ei tänne näköjään tytöt uskaltaudu...Tulkaa nyt muutkin "tytöt" tänne miehiseen ketjuun laukomaan mielipiteitä näistä rajuista oreista.

Toi otsikko nyt taitaa hieman karsia naisia. Huonompi homma. Puskaradio päälle. Tai alle. Kukin tyylillään...heh.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Olen opiskelija, teen rahasta mitä vaan.

Paljonko sinulle pitää maksaa että vedät kielesi pääsi ylitse ja nielaiset? Voi ruveta tuon tempun jälkeen hieman närästämään - minä tarjoan Samariinit jos tuon tempun teet.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
En tiedä kyseisen neitokaisen nimeä, mutta häntä. Entistä liikunnan opettajaani lainaten: ei välttämättä tappi töpöttäisi.

Meitä on joka junaan menijöitä; eikös Neloselta tullut muutama viikko sitten dokumentti miehistä, jotka lihottavat vaimonsa kyseisen neidon mittoihin koska kiihottuvat siitä? Menee kyllä jo liian pervoksi minun makuuni...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Olen opiskelija, teen rahasta mitä vaan.

Onko nimesi mahdollisesti Kenny McCormick?

Omasta puolestani voisin sanoa että USA:n ex-oikeusministeri Janet Renoa en vetäis mistään hinnasta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Niisku
Tulkaa nyt muutkin "tytöt" tänne miehiseen ketjuun laukomaan mielipiteitä näistä rajuista oreista.

Tytöt reippaasti mukaan vaan. Jorma Piisinen ja Matikaisen Pentti. Värähtääkö sisimpänne ripsi, arvon Jatkis-naiset? ;-)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pressiboxi
Tytöt reippaasti mukaan vaan. Jorma Piisinen ja Matikaisen Pentti. Värähtääkö sisimpänne ripsi, arvon Jatkis-naiset? ;-)

Äläs nyt töni, tai töni edes faksilla, ok?

Penahan olisi monenkin naisen unelmissa ja on juuri se tavoittamatton prinssi, ja vientiä riittää, olen nähnyt ;).

Seuraavaksi ketjun aiheeseen.

Valtavasta tai merkittävästä summasta rahaa myisin periaatteeni helposti, ne vähätki ja sortuisin minkälaiseen muumioon tahansa. turhaa hurskastelua kaikki muu. Epäilenpä, että suurinosa olisi valmis vastaaviin tekoihin riittävästä summasta ja heidän, jotka uivat rahassa on turha vastatakaan kysymykseen. Köyhän on tartuttava tilaisuuteen ja tehtävä uhrauksia.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä se on tuo Mervi Tapola-(Nykänen) jota en polkaisis mistään hinnasta. Ja se on muuten varma asia. Siitä ei voi etes neuvotella.

HYI Viddu!
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Niisku
Jännittää osasinko lainata oikein.

Myös mieheni ja vanhempi poikani kirjoittaa tänne, mutta ne ei tiedä minun nicksiä.

Kiitos mauri vastaanotosta!

Asiaan kuulumaton kysymys alkuun. Pakko kysyä, että tiedätkö sinä heidän nimimerkit?

Sitten asiaan: mummoja, lapsia, eläimiä, miehiä en polkisi mistään hinnasta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Beckhamin muija, koska se on a) liian laiha b) vitun tyhmä, ja juuri sopiva Beckhamille. Muuten Beckhamin polkaisut alkavat muistuttaa Clintonin vastaavia. Muija kertoo, että hän pystyy kertomaan Beckhamin slabarista jotain "persoonallista" ja todennäköisesti mekosta löytyy jälkiä.
Sä oot kusessa, Beckham.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Hands down...........................Anne-Mari Sandell...Mervi Tapola tulee heti kakkosena.Anne-Mari on vain syöpynyt mieleeni niin pahana että aina kun hänet kuvattiin juoksukisoissa niin oli pakko vaihtaa kanavaa.Myöskin haastattelut olivat mukavia hetkiä kun saatiin kunnon lähikuva ja puheesta ei juuri saanut mitään selvää. Pahoittelen A-M jos luet Jatkoaikaa..Totuuksille ei voi mitään.
Ps. Monestako miljoonasta olisit muuten Elton Johnin poikaystävä sanotaan noin vuoden ajan. Ja makuukammarin velvollisuudet kuuluisivat asiaan. Muista ajatella että kaverilla on tuohta aika kasa ja siinä sivussa saisit varmasti elää hulppeaa elämää.No,istuminen voisi olla silloin tällöin hankalaa :).Olemme muuten vakavissamme:) :) pohtineet tätä hypoteesiä känniporukassa ja halvin olisi suostunut rahanpuutteessa 100 000 euroon jos saisi nauttia edes vähän Johny-boyn mammonoista. Kaveri on täyshetero
ROFL!!!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti beerhunter
Hands down...........................Anne-Mari Sandell...
Samaa mieltä! Mutta muistaakseni jokin viikko sitten luin jostain lehdestä, että Sandellilla jää juoksukausi ainakin tältä vuodelta väliin, sillä hän odottaa lasta!! Voisiko todellakin olla niin, että joku onnenpekka olisi päässyt Sandellin vällyihin?

EDIT: Niin, jos Sandellilla on "juoksuaika" jo ohi ja nyt on tullut aika lisääntyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös