Viestin lähetti mauri
Ja naapurin perhoskoira on mulle ihan liian pieni. :P
Viestin lähetti Niisku
Sori, että käänsin polkemisen antamiseksi.
Viestin lähetti mauri
Äläppäs sorittele! Naisnäkökulma on erittäin tervetullutta! Naiset kans keskusteluun mukaan! 'Antaminen' liittyy joltisenkin aiheeseen. Jepu. :P
Viestin lähetti Niisku
Kiitos mauri vastaanotosta!
No mikäs ongelma tässä on, kakkoseen sitten vaan kuivalla.Viestin lähetti Aksu
Paula Kokkonen. Ikäluokka on mikä on, ulkonäkö on nuttura ja herran jestas kun minä vihaan sen rouvan mielipiteitä, aatteita ja itse asiassa jokaista sanaa minkä suustaan ilmoille laskee.
Viestin lähetti Niisku
Ei tänne näköjään tytöt uskaltaudu...Tulkaa nyt muutkin "tytöt" tänne miehiseen ketjuun laukomaan mielipiteitä näistä rajuista oreista.
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Olen opiskelija, teen rahasta mitä vaan.
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Olen opiskelija, teen rahasta mitä vaan.
Viestin lähetti Niisku
Tulkaa nyt muutkin "tytöt" tänne miehiseen ketjuun laukomaan mielipiteitä näistä rajuista oreista.
Viestin lähetti Pressiboxi
Tytöt reippaasti mukaan vaan. Jorma Piisinen ja Matikaisen Pentti. Värähtääkö sisimpänne ripsi, arvon Jatkis-naiset? ;-)
Viestin lähetti Niisku
Jännittää osasinko lainata oikein.
Myös mieheni ja vanhempi poikani kirjoittaa tänne, mutta ne ei tiedä minun nicksiä.
Kiitos mauri vastaanotosta!
Samaa mieltä! Mutta muistaakseni jokin viikko sitten luin jostain lehdestä, että Sandellilla jää juoksukausi ainakin tältä vuodelta väliin, sillä hän odottaa lasta!! Voisiko todellakin olla niin, että joku onnenpekka olisi päässyt Sandellin vällyihin?Viestin lähetti beerhunter
Hands down...........................Anne-Mari Sandell...