Keskustelupalsta SaiPan sivuilla toimii!

  • 812
  • 6

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Juu, SaiPafaneille vaan tiedoksi!
Odotuksiimme on vastattu, hienolta näyttää.
Kaikki vaan rekisteröitymään!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Saipalla..

..kaikki on naurettavaa. Palkintoakin (pelipaita) sai odottaa kuin kuuta nousevaa ja kuluttajaviranomaisten suosiolla avustuksella sen onneksi sain. Toivottavasti myös kilpailujen taso paranee (tai ainakin voitoista ilmoittaminen)..
 

Wolves

Jäsen
Niinpä niin...

..kaikki on naurettavaa. Palkintoakin (pelipaita) sai odottaa kuin kuuta nousevaa ja kuluttajaviranomaisten suosiolla avustuksella sen onneksi sain.



Ei kai M@arko77 olisi mitenkään katkera / vastaavaa...

Kysyn vaan kannattaako koko seuraa laittaa yhden mokan takia edesvastuuseen. Kyseessä on mitä luultavimmin, jopa ihmisillekin tapahtuva erehdys. Ja arvaan samalla sinun vastauksesi "No joo, mutta jos palkinnon lähettäminen kestää 5 kuukautta, niin..."

Voisinhan minäkin haukkua Pelicansin vain ja ainoastaan sillä perusteella etten ole ko. seuran kannattaja. Sanoa että pelicansilla on kaikki naurettavaa, kun minulle ei myyty oikean kokoista makkaraa erätauolla. Tai että tilaamani 0,5 l tuoppi olikin 0,4 l.

Ymmärrän ettei vitutustasi ainakaan vähennä, Raumalais-Lappeenrantalais miehen sekava sössötys asiasta, but these things happen. Kaikki me olemme erehtyväisiä ihmisiä. Jopa suuri ja mahtava Yhdysvaltojen kansa teki suuren mokan valitessaan Yrjö WC Pensaan presidentiksi.

Äläkä ny hyvä mies mene ottamaan hernettä klyyvariisi, mun kirjoituksen takia.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Re: Hieno homma!

Viestin lähetti theref
Testattu on ja kivalta näyttää. Toivovottavasti taso nousee, vanhoilla sivuilla se oli lähinnä naurettava.

Kyllä se varmasti hyvänä pysyy... Vanhoissa sivuissa pisti varmaan kyrsimään se minuutin odotus jokaista viestiä avatessa ;) Ei millään pahalla Murmelia kohtaan, mutta se otti kyllä joskus pattiin aika kovasti... Nyt pelittää kuin unelma!

<b>Palkinnoista</b>

Niin, eihän siitä sputnik-tähtikisastakaan ole mitään tulosliuskaa kuulunut. Ois kyllä kiva tietää miten se meni... Onkohan <b>Murmelilla</b> tietoa asiasta. Vai onko niitä tarkoitus julkistaakaan?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Saipa 2000:

Älä nyt vedä herneitä nenään, minä en sitä tee.

Ymmärrän, että kyseessä oli inhimillinen teko, mutta:

1) Voitosta ei ilmoitettu minulle mitenkään: ei tekstiviestillä, ei sähköpostilla (vaikka kilpailuista vastaava muuta puhelimessa väitti, vieläpä kirkkain äänensävyin). Onneksi ko. henkilö vaihtoi maisemaa. Ellen olisi itse huomannut nimeäni voittajien listalla, olisin ilman voittoa vieläkin. En ollut ainoa voittaja, joka jäi palkinnoitta (onneksi hän nyt sen sai, kuluttajaviranomaisten suosiollisella avustuksella).

Petri Kokon AITO pelipaita (reikineen päivineen) tuli ja olen onnellinen mies!

2) Parempi antaa muiden hoitaa asiat (esimerkiksi kuluttajaviranomaisten). Kuluttajaviranomainen sai liikettä Saipaan (kun itse en yrityksistä huolimatta saanut). Usko tai älä, kuluttajaviranomaisten väliintuloa pyrin ehkäisemään. Mielestäni lupaukset on pidettävä eli voitosta ilmoittaa heti eikä viidestoista päivä. Koko homma on nyt ohitse ja unohdettu minun osaltani, toivottavasti myös kaikkien muidenkin kohdalta.

3) Mitä Pelicansiin tulee, niin EN ole mikään fanaattinen kannattaja. En ole juurikaan matseissa käynyt ja tulevalla kaudella käyn vielä vähemmän (opiskelujen takia). Pelicans on suosikkini juuri sen takia, koska asun P-Hämeessä ja jengi TAISTELEE kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.

Saipa on hyvä jengi ja tunnen henk.koht. monta ko.joukkueen fania. Toivotan sinulle ja Saipalle onnea tulevaan kauteen! :)
 

Wolves

Jäsen
Mitä Pelicansiin tulee, niin EN ole mikään fanaattinen kannattaja.


Se oli vaan esimerkki, sattu vaan tosta nimes alta ekana silmään, mutta kyseessähän voisi olla mikä tahansa liigaseura.

But anyway, somebody fucked up, so be it...

Samoin hyvää kautta, tosin susta ei ota selvää mitä seuraa sä kannatat;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös