Keskustelua seksuaalisuudesta

  • 2 112
  • 8

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eräs punavihreä hipsteri on pyytänyt tätä ketjua ja laitetaan se nyt sateisen päivän piristykseksi pystyyn. Pystyyn, heh. Seksuaalisuus, sitä on kaikissa meissä. Toisissa enemmän toisissa vähemmän. Itselleni huumorin ja urheilun ohella seksuaalisuus on elämän elixiiri. Asia, joka antaa voimaa painaa elämässä eteenpäin. Painaa, heh. Nätiltä naiselta saatu hymy piristää aina kummasti päivää. Näin olen kuullut, itselleni ne eivät hymyile vaan kääntävät pään kohteliaasti sivuun. Se ei kuitenkaan haittaa, sillä omassa päässäni nussin ne jo. Mutta mitä omasta mielestäsi seksuaalisuus on ja mitä se sinulle merkitsee? Onko maailma jo liian seksuaalinen ja sen seurauksena liian pinnallinen? Onko seksi ja seksuaalisuus jo syrjäyttänyt ekologisen ajattelun? Jääkö terve luonnollisuus kauneuskirurgian jyräämäksi? Voi pojat kun tästä aiheesta löytyy vaikka kuinka paljon aihioita mistä keskustella. Keskustelkaa ja tuokaa ideoita keskusteluun, tämä oli vain tälläinen päänavaus, jotta päästään pinnan alle. Erityisen kiinnostavaa olisi näin miehisestä näkökulmasta katsottuna kuulla, miten ja mitä asioita naiset kokevat seksuaalisuutena? Nyt on hirvee kusihätä ja kohta alkaa Kolumbia pyörittää Japseja vihreällä veralla shortsit jalassa, mutta jatkakaa te tästä aiheesta. Sana ja tyyli on vapaa. Ei tää nyt ollut mikään paras ketjunavaus ever, mutta ketjunavaus silti.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ainakin ihminen on harvoja eläinlajeja, joka on tehnyt lisääntymisestä jotain muuta kuin tarkoituksensa ja jopa ongelman sitä myöten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle seksuaalisuus on aina ollut tosi luonnollista, siis niin nuoresta asti, mitä vaan muistaa. Mikään ei ole ollut koskaan mikään hyi hyi -juttu. Ei meillä kotona mitään seksuaalivalistusta koskaan kerrottu, mutta varsinkin faija puhui aina kaikista jutuista tosi suoraan, mitä täytyy arvostaa. Teini-iässä mä en kyllä paljoa tyttöjen kanssa ollut, muutamastakin syystä. Parikymppisenä sitten taivas oli auki oi joi. Joskus kaksvitosena ehkä vasta tajusin että jotkut on nuorempana jännittänyt tyttöjen kanssa. Nyt jos miettii niin olis kyllä pitänyt paneskella silloin enemmän, vaikka en mä kyllä silloinkaan mihinkään seurusteluun suostunut.

Joskus on tullut mietittyä että onkohan sitä keskivertoa enemmän vai vähemmän seksuaalinen? Joskus krapulassa on pakko runkata viis kertaa päivässä, mutta pystyiskö naisen kanssa kertaakaan?

Mutta yks tosi hassu juttu on tapahtunut viimeisen parin vuoden aikana. Musta tuntuu että mä pystyisin olemaan joidenkin naisten kanssa ihan vaan kaveri.

Ai niin. Mä en varmaan koskaan ole ollut rakastunut, tai miten sen nyt ottaa. Mulle rakkaus on välittämistä ja mä oon välittänyt ihmisistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on tästä elämänalueesta tosi vähän kokemusta, tai no onhan tota autoseksuaalisuutta tullut harrastettua, joten mielelläni luen kovien jätkien ja miksei leidienkin analyysejä tästä asiasta. Panoihini riittävät yhden käden sormet (vasen käsi). Runkkaatteko muuten pääkädellänne vai sillä heikommalla?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Delfiinit on ainoa laji joka ihmisen lisäksi harrastaa seksiä muutenkin kuin lisääntymistarkoituksessa.

Sian orgasmi kestää 30min.
 

Liitteet

  • c36b1b235c7510e68e921065e39357f4.png
    c36b1b235c7510e68e921065e39357f4.png
    204,4 KB · kertaa luettu: 325

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Delfiinit on ainoa laji joka ihmisen lisäksi harrastaa seksiä muutenkin kuin lisääntymistarkoituksessa.
Tuohan ei pidä paikkaansa, vaan on erinäisten nettipalstojen huuhaalegenda. Esim. "Tiheästä parittelusta huolimatta bonobonaaraat eivät synnytä poikasia useammin kuin simpanssit. Voidaan sanoa, että bonobot – ihmisten tavoin – harrastavat seksiä myös muussa kuin lisääntymistarkoituksessa." Bonobot myös harrastavat suuseksiä, homoilevat ja lesboilevat.

Bonobo – Wikipedia

Itse aiheesta noin muutoin anekdootinomaisesti mainitsen, että seksuaalisuutta en koe olevan revityissä farkuissa kaupungilla käveleskelyn taikka huulitöröttelyn.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itse olen melko kiinnostunut ihmisen seksuaalisuudesta ja olen aiheesta lukenut paljon, katsellut ohjelmia ja tutkinut nettiä. En väitä tietenkään olevani asiantuntija, en ole saanut aiheeseen koulutusta. Ihan omasta mielenkiinnosta olen tutkaillut ja tiedän jotain ja välillä voi kertoa juttuja toisille, jopa auttaa heitä.... ja välillä keskustella henkeviä seksuaalisuudesta.

Ja se oma seksuaalisuus... Minä pidän seksistä mutta osaan olla sitä kovasti kaipaamatta silloin kun sitä ei ole saatavilla. Ei se minua haittaa ja ajoittain koen jopa olleeni "aseksuaali". Ja tiedän kyllä mistä pidän että osaan olla aiheuttamassa itselleni hyvää oloa. En kuitenkaan ole mikään maailman suurin sooloseksin fani... Minulle riitti usein mielihyvään vaan kiihottavat ajatukset eikä tarvinnut räplätä omia paikkojaan. Vaikka osaan olla mieliksi itselläni niin ei aina viitsi... Joskus kyllä.

Entinen sanoi että humalassa olen mahdoton, selvinpäin mutkaton... Ehkä tuo on jotenkin totta. Kyllä meillä toimii nykyään miehen kanssa yhteistoiminta sängyssä vaikka aluksi tuntui ettei me sovita toisilllemme. Mutta nykyään ollaan löydetty ihan hyvä yhteinen sävel. Nyt siitä ei muuta...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sian orgasmi kestää 30min.

Aika kauan tuolla laulajattarella kestää, mahtaa olla melkoista kyytiä. En ole yhtään biisiä häneltä kuullut siltikään. Sen olen kuullut, että hän pitää usein jotain peruukkia naamallaan. Ehkä syynä tämä 30 minuutin tuleminen?

(Linkki vie Sian wikipedia-sivuille.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös