Kun täällä nyt on joku dancetrance- sekä mitä kuuntelet(hevi/rock/suomipop)ketjut niin eikö olisi aiheellista avata se ketju, jonka kaikki haluavat avattavaksi, mutta kukaan ei uskalla sanoa mitään. Saa vielä joltain Schollilta tms. turpaan. Hah.
Toiveissa olisi, että ei mitään ympäri maailman kuultuja biisejä/yhtyeitä, vaan hieman tuolta syvistä vesistä poimittuja. Jos on pakko heittää joku Cheek-Jos mä oisin mä, niin siitä vaan.
Itse olen alkanut kuuntelemaan tiheään tahtiin Swollen Membersiä (tuttu nba live 2004- pelistä) sekä Dilated Peoplessia. Heitetään nyt muutama biisejä:
swollen members - Burns and Scars feat. Son Doo - Bad Dreams] (Ehdoton suosikki)
Swollen Members - Lady Venom]
Swollen Members - Weight]
swollen members - Ventilate feat. DJ Babu - Bad Dreams]
Dilated Peoples - The Eyes Have It]
Dilated Peoples - Another Sound Mission]
dilated peoples - Ear Drums Pop-Remix - The Platform]
Dilated peoples- right and exact] (Ehdoton suosikki num.2)
Eiköhän ketju suljeta viikon sisällä liiallisesta suosiosta. Jatkakaa.
Toiveissa olisi, että ei mitään ympäri maailman kuultuja biisejä/yhtyeitä, vaan hieman tuolta syvistä vesistä poimittuja. Jos on pakko heittää joku Cheek-Jos mä oisin mä, niin siitä vaan.
Itse olen alkanut kuuntelemaan tiheään tahtiin Swollen Membersiä (tuttu nba live 2004- pelistä) sekä Dilated Peoplessia. Heitetään nyt muutama biisejä:
swollen members - Burns and Scars feat. Son Doo - Bad Dreams] (Ehdoton suosikki)
Swollen Members - Lady Venom]
Swollen Members - Weight]
swollen members - Ventilate feat. DJ Babu - Bad Dreams]
Dilated Peoples - The Eyes Have It]
Dilated Peoples - Another Sound Mission]
dilated peoples - Ear Drums Pop-Remix - The Platform]
Dilated peoples- right and exact] (Ehdoton suosikki num.2)
Eiköhän ketju suljeta viikon sisällä liiallisesta suosiosta. Jatkakaa.