Keskustelua pelaajista jotka hakevat peliaikaa muista joukkueista

• 25 376
  • 151

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä homma. Sitten pitäisi enää päästä pelaamaan.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Jes!

Viestin lähetti Lakaisija
Bono palaa takaisin Lukkoon Kouvolasta, kertoo Rauman Lukon kotisivut.

Toivottavasti korvaa Purontakasen ja Puke lähetettäisiin vaikka hetkeksi VT-HT:n riveihin.

Tervetullut kaveri mikäli vain asenne on kunnossa. Purontakaselle en näe tällä hetkellä mitään käyttöä pakistossa.

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Ei muuta ku Purontakanen myyntiin mikäli jollekin kelpaa, Pelicanseilta vois kysellä tai mestikseen.
Heikkinen on ihan OK pelaaja, toivottavasti saa kunnollisen näyttöpaikan Rautakorvelta.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti sinikettu
Ei muuta ku Purontakanen myyntiin mikäli jollekin kelpaa,

Eiköhän tossa poronhoitoalueella 49 km Äijänsuolta pohjoiseen löytyis käyttöä, jopa ykköspakkiparissa?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Stop tykkänään, veljet. Mistäs sitten pakkeja hommataan jos Puke pistetään kokonaan poijes ja tulee loukkaantumisia? Vammoja kun varmasti tulee muillekin kuin Jaakolle.

Onhan Rautakorpi silti peluuttanut Lukkoa tässä vajaan vuoden aikana ohjaamissaan peleissä pääosin seitsemällä pakilla, mutta jotenkin tuntuu että se kahdeksan pakin systeemi sopisi paremmin. Eli pidetään Puke remmissä mukana, eikös juu mutta ei päästetä häntä enää Bruunin kanssa samaan aikaan kaukaloon.

Voisi sitä tietysti ajatella niinkin että A-junnuista nostettaisiin vaikkapa leikkuupuimurin kokoinen Markus Nordlund liigaan ja Puke hakisi peliaikaa muualta hetken pienen. Se voisi tehdä Puken kadonneelle itseluottamukselle hyvää jos hän vaikkapa Mestiksessä viettäisi hetken aikaa vastuullisessa roolissa. Kenties pääsisi vaikkapa maalin makuunkin, vaikkei Puke nyt koskaan missään mikään maalitykki kai ole ollut, eikä se hänen päätyönsä olekaan, se maalien teko.

Nordlundin mahdollisen nostamisen liigarinkiin tosin taitaisi torpedoida se että siellä on jo nyt kaksi tulokasta eli Honkkeli Honkaheimo ja Heikkinen, mikäli pelaamaan pääsee. Ei taitaisi Jukka enää kolmatta junnua siihen uskaltaa ottaa?

Mutta nyt sinne saunaan.

EDITH BUNKER: Nonnii, Lakaisija ehti jo avata Pukelle oman ketjunsa ja olisihan tämä siihen ehkä paremmin sopinut mutta olkoon nyt tässä ketjussa.

Ensin mentiin saunaan, sitten syötiin vasta ja lopuksi pantiin ruuan päälle maata.

Hei vaan.

Viimeksi muokattu:
Perkele, huomasin vasta äsken, että tämäkin mies pelaa nykään mestistä.
Juusohan roikkui aikananaan kauankin liigajoukkueen mukana, mutta näyttöpaikkaa ei sitten oikein irronnut, ei kovin vanha kaveri vielä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saattaa muuten olla että A-nuorissa hyvin pelannut Ville-Vesa Vainiola on seuraava pelaaja, josta saamme tässä ketjussa keskustella.

Tämänaamuisen Satakunnan Kansan urheilusivuilla oli pikkujuttu eilisestä Ässäin ja Lukon pelistä, ja siinä sanottiin että alivoimamaalin tehnyt Vainiola oli ollut pelissä Pelicansin tarkkailun alla.

Kiinnostaisi tietää, että onko Pelicans oma-aloitteisesti silmänsä iskenyt A-junnujen isokokoiseen kapteeniin, vai onko aloite tullut Lukolta, jotta Vainiolalle saataisiin pelituntumaa myös miesten kanssa?

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Entäs Heikkinen. Käsittääkseen otettiin takaisin loukkaantunutta Harikkalaa paikkaamaan. Eikös Harikkala ollut kuitenkin jo eilen kokoonpanossa. Joten onko miehellä käyttöä vai onko mahdollista, että palaisi takaisin Kouvolaan. Tarvetta olisi.

Edit: Näköjään Bruun vuorostaan loukannut itsensä. Se siitä paluusta.

Viimeksi muokattu:

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Nostetaanpa ketjua.

Kovin näyttävät Hagelbergin saldot pieniltä Hokissa. 9 ottelua ja 1+0 ja 8 min. Jos tekstiTV:n kokoonpanolistalta oikein tulkitsin niin taitaa tänäänkin olla nelosketjussa. Ei taida näillä näytöillä takaisinnostoa tulla - eipä silti ei taida olla tarvettakaan.

Rolle Viljasen tehot Hokissa näyttävät olevan 15 ottelussa 3+3 ja minuutit 18.

Edit: Rollen tehot

Viimeksi muokattu:

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Niin, tuo Vainiola-huhuhan oli Satakunnan Kansan toimittajan oma päätelmä, ja ilmeisen täydellinen ankka.

Mutta seuraava pelaaja, josta voisimme keskustella tässä ketjussa, olisi ainakin oman halunsa mukaan Janne Siivonen. Tosin Rautakorpi ei ole halukas miestä pois päästämään. Parempi vaan vääntää yksinään punttia...

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lisätään listaan Mikko Purontakasen ja Jarkko Kauvosaaren nimet, jotka pelaavat muutaman ottelun KooKoon paidassa. Eli pojille haetaan kunnon peliaikaa.

Mommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Urheilukanava

Huomennahan tulee Urheilukanavalta KooKoo-Jukurit, siellähän on jo melkein ketjullinen Lukkolaisia, pakko on peli kattoa! Saa nähdä miten pelissä käy.

Mitenkäs mä olen onnistunut missaamaan ton Kauvosaari-Puke uutisen?
No, joka tapauksessa, pitää katsoa tuo peli, näkee samalla nuoremman Saarelan ja Virtalan Teemun nykykunnon.

EDIT:Siellähän tuo tieto on näköjään UR:n sivuilla, joten eipä siinä mitään sitten.

Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No se on hyvä että pakki-Mikkokin pääsee tasoiseensa sarjaan.

Saas nähdä tuleeko Mikosta kouvolalaispoikien suosikki. Raumallahan hän sitä varmasti on, sillä aina kun Mikko on kaukalossa pojat katsomossa tietävät että kohta saadaan kiekkoja.

Ei vaiskaan, parempi kun menen peilin eteen ittelleni vittuilemaan.

Onnea pojille Kouvolan keikalle.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä juttu, että saadaan varsinkin Kauvosaarelle peliaikaa, vaikka olen kyllä edelleenkin sitä mieltä että hänen pitäisi mahtua myös Lukossa pelaavaan kokoonpanoon. Toivottavasti Kouvolan reissu antaa kuitenkin miehelle lisää virtaa ja itseluottamusta tulevia pelejä ajatellen. Jossain vaiheessa Kauvokin vielä tilaisuutensa Lukon paidassa saa, siitä olen varma. Pukesta ei niin väliä, varsinkaan jos Lukko uuden puolustajan menee hankkimaan. Puke on tällä hetkellä lähtökohtaisesti Lukon 9:s pakki, eikä ole mitään syytä olettaa että hän vielä pelaavaan kokoonpanoon uudestaan pääsisi.

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kyllä täytyy peesata kaikkia muitakin täällä ja sanoa ettei kauhea ikävä tule Pukea mutta ensi alkuun olin vähän kallella kypärin tuosta Kauvon "menetyksestä" mutta tarkemmin ajateltuna sekin on ihan ok.Jos kerran Jukka ei anna peliaikaa täällä niin miksei sitä menisi hakemaan peliaikaa ja vastuuta esim. Kouvolasta.Täytyyhän lukon silti kynsin,hampain pitää Kauvosta edelleen kiinni ja vain lainata häntä apua tarvitseville.Kyllähän Kauvo on selkeästi kärsinyt vähästä peliajasta nyt alkukaudella eikä ole ollut oma itsensä silloinkaan kun on päässyt pelaamaan.Nyt täytyy vaan toivoa,että Kauvo saa tarpeeksi peliaikaa ja vastuuta Kouvolasta eikä sielläkin joudu 4.-ketjun sentterinä luutimaan.Peliaikaa,onnistumisia,rutiinia ja miksei myös hiukan lisää kovuuttakin Kauvo nyt tarvitsee.Toivottavasti pystyy vielä tällä kaudella tosissaan haastamaan Yllin,takaisin tullessaan.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Ihmettelen tuota Kauvosaaren siirtoa KooKoon joukkueeseen. Miksei sinne laitettu esim. Teemu Normiota ta Janne Siivosta. Normio on kädettömyytensä todistanut jo monen vuoden ajan, eikä hänen rouhija/fyysinen pelityyli ainakaan minua säväytä mitenkään erikoisesti. Oli aika hämmentävää, että Lukko uusi Normion sopparin viime keväänä.

Siivonen puolestaan on pohjimmiltaan maalintekijä/kiekollinen pelaaja. Hänen ominaisuuksia ei tunnetusti ole saatu irti tälläkään kaudella. Eikö olisi jo aika hakea vauhtia Mestiksestä tai suunnata vaikka Norjaan? Varmasti hieman alempitasoisissa sarjoissa Siivosen paikka olisi ykköskentässä, jossa hän pääsisi näyttämään niitä oikeita kykyjään. Itseluottamusta saatuaan, voisi taas tulla kokeilemaan sm-liigaa. Tai voisihan Siivosta tyrkyttää vaikka Pelicansiin, saisi pelata liigaa ja vastuu olisi varmasti aivan eri luokkaa.

Purontakanen olisi pitänyt aikoja sitten lähettää jonnekin muualle. Pukea enempiä arvostelematta, hänen taitonsa riittävät korkeintaan Mestikseen tällä hetkellä. Varmasti Pukekin on saanut paskaa niskaansa monelta eri taholta ja itseluottamus on varmasti ollut alhaalla. Itseluottamus kun katoaa, ovat otteet kentällä sitten sen näköisiä.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Eikö olisi jo aika hakea vauhtia Mestiksestä tai suunnata vaikka Norjaan? Varmasti hieman alempitasoisissa sarjoissa Siivosen paikka olisi ykköskentässä, jossa hän pääsisi näyttämään niitä oikeita kykyjään.

Siivonen on itse pyytänyt siirtoa Mestikseen, mutta Rautakorpi ei halua päästää miestä pois.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Boris
Siivonen on itse pyytänyt siirtoa Mestikseen, mutta Rautakorpi ei halua päästää miestä pois.

Se tilanne oli ennen silloin kun Janne ei mahtunut edes pukemaan. Nyt ei ole kiirettä mestikseen kun nelosessa pääsee pelailemaan säännöllisesti.

Suosikkijoukkue
Silti sitä mieltä, että Siivonen vaan Mestikseen. Miehellä ikää tänä vuonna jo 25, eli lupauksesta lienee turha puhua. Antaisivat edes pari näyttöpaikka Vainiolalle, tai olisivat ottaneet Saarelan KooKoo:sta vaihdosta, kun kerran Kauvo meni sinne.

Ihmettelen vaan tuota Tukan intressiä pitää miestä täällä puoliväkisin. Onhan se hyvä, että miestä on paljon varalla, mutta liika on liikaa.

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Jukan takahiukset
, tai olisivat ottaneet Saarelan KooKoo:sta vaihdosta, kun kerran Kauvo meni sinne.

Ja mitä se KooKookin tuollaisen Kauvosaaren otti. Olisivat ottaneet vaikka Pasi Saarelan tai Toni Koiviston kun kerran hyökkäyspäähän pitäisi tehoja saada.

Ihan vaan tiedoksi Raumalaisillekin että vaikka KooKoossa jo paljon Lukkolaisia pelaakin niin tietääkseni KooKoon vanha linja pysyy ja pelaajille tehdään sopimukset vähintään vuodeksi kerrallaan ilman liigapykäliä. Voisihan täältä Kouvolasta kyllä laittaa muutaman junnun hakemaan Raumalle peliaikaa kun eivät näytä täällä aina mahtuvan kokoonpanoon.

Ja loppuun vielä kiitokset Raumaan. Minä ainakin olen tyytyväinen näihin hankintoihin. Toivottavasti viihtyvät pidempäänkin kuin vain pari peliä.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kouvolassa on tulevaisuutemme.

Ainakin näillä näkymin. Itse ottaisin, jo ensi kaudeksi kolmikon, Virtala, Kauvosaari ja Saarela. Eiköhän tuo Virtalan Teemu osaa laidassakin pelata, niin olis selkee kolmikko ja eikun läpimurtoa liigaan. Kyllä näitä omia kasvatteja täytyy jossain vaiheessa ajaa sisälle liigavauhtiin, seuraava ikäluokka puskee jo poikien niskaan. VV Vainiola, P.Lammassaari ja kumppanit.

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti VTVH
Ja mitä se KooKookin tuollaisen Kauvosaaren otti.
Ja loppuun vielä kiitokset Raumaan. Minä ainakin olen tyytyväinen näihin hankintoihin. Toivottavasti viihtyvät pidempäänkin kuin vain pari peliä.
Hyvän tyypin Kauvosaaresta saittekin. Mies on fyysisesti huippukunnossa ja valmis ottamaan isonkin roolin joukkueessanne. Olen pelkästään tyytyväinen, että peliaikaa vaille jääneet pelaajat saadaan sijoitettua muualle hakemaan vastuuta. Vain pelaamalla oppii. Niin kuin jo mainittukin, Puke pääsi KooKoo:ssa heti maalin makuun.

Pitää ottaa kuitenkin realiteetit huomioon, kun verrataan Mestistä ja Sm-liigaa. Tietääkseni Saarela on edelleen Lukon mies ja Lukko voi hänet pikaisestikin kutsua takaisin Länsi-rannikolle. Vai onko Saarela KooKoon mies? Valistakaa minua, jos olen väärässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy