Keskustelua NHL-otteluiden raportoinnista

  • 1 812
  • 47

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Olen usein pannut merkille näissä Jatkoajan raportoimien yön NHL-matsien raportoinneissa virheitä. Sen verran usein, etten enää luota niihin yhtään. Yksi esimerkki viime yön matsista:

Boston-Edmonton 3-0 (2-0, 0-0, 1-0)
Hannu Toivonen, BOS: luukkuvahtina
Jussi Markkanen, EDM: luukkuvahtina

- Bostonin luukkuvahtina oli Tim Thomas, eikä Hannu Toivonen.

Ja mikäli tähän kuvaan: http://www.edmontonoilers.com/gameday/020848/main5.jpg
- ja Oilersin kotisivulla olevaan otteluraporttiin on uskomista, niin luukkuvahti ei ollut tässäkään tapauksessa Jussi Markkanen, vaan Dwayne Roloson.

P.S. Jos jotain kiinnostaa käydä katsomassa aamuisin luotettavampaa tietoa, niin Aftonbladetissa on aina kooste yön tapahtumista: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1000035,00.html
 
Viimeksi muokattu:

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
^ Kuitenkin NHL.comissa, sportsillustrated.comissa, sportsline.cassa ja espn.comissa lukee että viime yön pelissä maalissa olivat Tim Thomas ja Dwayne Roloson ja tuolla postaamassasi linkissä puhutaan mm. Rolosonin hienoista torjunnoista ja siitä kuinka eivät saaneet ohitettu Tim Thomasia?
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
finnishninja kirjoitti:
Ja mikäli tähän kuvaan: http://www.edmontonoilers.com/gameday/020848/main5.jpg
- ja Oilersin kotisivulla olevaan otteluraporttiin on uskomista, niin luukkuvahti ei ollut tässäkään tapauksessa Jussi Markkanen, vaan Dwayne Roloson.

Mitä mahdat horista? Miten kuva maalilla olevasta Rolosonista tukee väitettä, että kaveri oli luukkuvahtina? Luukkuvahti ainakin minun ymmärrykseni mukaan tarkoittaa sitä maalivahtia, joka aukoo vaihtoaition luukkua. Ja tuossa kuvassa on juurikin Roloson.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Pyydän anteeksi, ymmärrän sanan luukkuvahti väärin. Täällä päin kun puhutaan aina siitä maalivahdista, joka vahtii maalia, mutta Suomi taitaa olla se ainoa maa, jossa liitetään tilastoihin mukaan vaihtoaitiossa nojailevat...
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
finnishninja kirjoitti:
Pyydän anteeksi, ymmärrän sanan luukkuvahti väärin. Täällä päin kun puhutaan aina siitä maalivahdista, joka vahtii maalia, mutta Suomi taitaa olla se ainoa maa, jossa liitetään tilastoihin mukaan vaihtoaitiossa nojailevat...

Noin tarkkasilmäisenä kuin sinä olet varmaan myös huomannut että Jatkoajan NHL-raportissa mainitaan suomalaisten pelaajien tilastot, eikä niinkään muiden... "Illan suomalaiset", jne.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tumpe kirjoitti:
Noin tarkkasilmäisenä kuin sinä olet varmaan myös huomannut että Jatkoajan NHL-raportissa mainitaan suomalaisten pelaajien tilastot, eikä niinkään muiden... "Illan suomalaiset", jne.

Jos aletaan puhumaan kelpo otteluraportista, niin sellainen on minusta esim. tällainen:

Boston–Edmonton 3–0 (2–0, 0–0, 1–0)

Ensimmäinen erä:
1-0 (15.13) Brandon Bochenski 6* (Patrice Bergeron, Marc Savard), yv viisi kolmea vastaan, 2-0 (16.15) Marco Sturm 16* (Patrice Bergeron, Brandon Bochenski), yv.

Kolmas erä: 3-0 (17.48) Marco Sturm 17* (Brandon Bochenski, Andrew Alberts), tyhjään maaliin.

Laukaukset: 23–32 (9-6, 6-14, 8-12).
Jäähyt, Boston: 7 x 2 min, 1 x 5 min.
Edmonton: 5 x 2 min, 1 x 5 min.
Yleisöä: 16 449 (TD Banknorth Garden).

Maalivahdit:
Boston: Tim Thomas 100% peliaika 60.00
Edmonton: Dwayne Roloson 90,9% peliaika 59.50

*Maaleja tähän mennessä.

Huomaa, ei tarvitse kirjoittaa ketkä olivat vaihtoaitiossa. Se ei ole mielenkiintoista peleissä.

Sitten vielä näistä kirjanpidon ohi menevistä jutuista sen verran, että näitä juttuja lukee moni, eivätkä kaikki asu kehä III:n sisäpuolella. Heidän joukossaan on myös sellaisia - kuten minä -, joilta menee joskus sellaiset kohdat ohi, jotka ovat kenties täysin luonnollisia muille. Itse en esim. tiennyt ennen LG Hockey Gamesia kuka on Konna. Olen myös täällä oppinut sen kuka on Sonja ja mitä tarkoittaa e.v.v.k. ja uusi termi minulle oli muutama vuosi sitten myös pleijarit.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
finnishninja kirjoitti:
Jos aletaan puhumaan kelpo otteluraportista, niin sellainen on minusta esim. tällainen:

Keskiverto suomalainen änäriseuraaja ymmärtääkseni avaa aamulla teksti-tv:n ja katsoo miten suomalaiset ovat pärjäneet pienessä kaukalossa. Ei ole mitään järkeä tehdä tuonkaltaista raportointia ottelusta, jonka esim. nhl.com tekee automaattisesti. Siksi Jatkoajan nhl-rapsassa on lopussa vain lopputulokset ja suomalaistilastot. Itse raportin juttuosiossa mainitaan yön merkittävimmät tapahtumat, jonka katson ainakin itse aivan riittäväksi. Olennainen riittää.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Nyt on ninjaa osunu nunchaku kalloon. Jatkoajan juttuja saattaa joskus lukea myöskin suomenruotsalainen vähän hoono soomi. Pitäisikö jutut kirjoittaa myös tällainen henkilö huomioon ottaen? Tai sitten suomen opetellut kanukki, jonka kulttuurintuntemus ei ole aivan yhtä syvä kuin aitosuomalaisen, eikö hänelläkin ole oikeus saada eteensä vain ymmärrettävää tekstiä. NHL:n otteluraporteissa on joskus sanontoja, jotka viittaavat sikäläisiin ilmiöihin. Pitäisi varmaan pyytää kanadalaisia jättämään moinen epätasa-arvoisuutta tuottava tapa. Venättä en ymmärrä senkään vertaa, aivan vääriä kirjaimia siellä. Ja saksaa voisivat sopeutua kirjoittamaan sitä vauhtia, kuin minä sitä unohdan.

Onhan se nyt tullut selväksi, että Ruotsi on Suomea parempi paikka asua ja länsinaapurissa on vallan viehkeää elää ja olla.

Katkoajan otteluraportti kirjoitti:
Eilen pelattiin jaahallissa jää-kiek-ko-ot-te-lu. Vastakkain olivat TPS ja HPK. TPS on Turun Palloseura. Se on turkulainen joukkue. Turku on kaupunki Suomen länsirannikolla. HPK on Hämeenlinnan Pallokerho. Hämeenlinna si-jait-see Etelä-Suomen läänissä. HPK kukisti kamp-pai-lus-sa TPS:n. HPK siis teki enemmän maa-le-ja, eli sai TPS:ää useammin kiekon vastustajan maalivahdin selän taakse. Maalivahti on sellainen lihava mies, joka yrittää estää maalinteon.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tumpe kirjoitti:
Keskiverto suomalainen änäriseuraaja ymmärtääkseni avaa aamulla teksti-tv:n ja katsoo miten suomalaiset ovat pärjäneet pienessä kaukalossa. Ei ole mitään järkeä tehdä tuonkaltaista raportointia ottelusta, jonka esim. nhl.com tekee automaattisesti.

Juu, ymmärrän. Minulla ei tosin ole käytössäni Suomen teksti-tv:ä.

Raportoinnista puheen ollen niin senkin voi tehdä monella tavalla. Jatkoajan on vain yksi sellainen, josta on toki iloa monelle:-)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
hannes_ko kirjoitti:
Nyt on ninjaa osunu nunchaku kalloon. Jatkoajan juttuja saattaa joskus lukea myöskin suomenruotsalainen vähän hoono soomi. Pitäisikö jutut kirjoittaa myös tällainen henkilö huomioon ottaen?

Kirjoittaa nyt ihan miten haluaa, asia ei ole loppujen lopuksi mitenkään elintärkeä, ainakaan minulle.

Suomenruotsalaiseltakin voidaan kyllä vaatia, että pystyy lukemaan sujuvasti suomea jos haluaa tulla tänne sammuttamaan tiedonjanoaan - niin kauan kun teksti on asiallisesti kirjoitettu.

Minä en ole tosin suomenruotsalainen, mutta jotkut termit ovat hakusessa, sillä olen kaikesta huolimatta viettänyt kaksi kolmasosaa elämästäni Suomen rajojen ulkopuolella.

Olen itsekin kirjoitellut joskus otteluraportteja. En ole mikään kaunokirjallisuuden maisteri, mutta minun otteluraportissani lukee maalivahti, jonka tilastot ovat monelle mielenkiintoisia.
En ole vielä koskaan kuullut, että joku peräänkuuluttaisi sitä, kuka maalivahti nojaili laitaa vasten vaihtoaitiossa.

Mutta jos nyt aletaan kerran nokkelaksi (lue: naurettavaksi), niin ei liene liikaa vaadittu, että käytetään itse aiheen sisältöön sopivaa asiallista tekstiä. Tähän ei tarvita mitään, kielitaidon vaatimia erikoisvaatimuksia, vaan se kuuluu hyviin tapoihin. Hanneksellekin tällainen asia pitäisi olla itsestään selvä... vai?

P.S. Mitä tarkoittaa nunchaku?
 

Toimitus

Jäsen
NHL-raportteihin lisätään maininta luukkuvahtina olemisesta sen vuoksi, että lukija tietää pelaajan olleen kuitenkin kokoonpanoissa, vaikka ei ole pelannutkaan. Muuten se voisi jäädä ns. hämärän peittoon.

Joku voi tietysti kysyä onko kokoonpanossa olemisella jotain merkitystä, kun ei ole sekuntiakaan pelannut, mutta ainakin käsittääkseni niiden perusteella määräytyy mm. NHL:n eläkkeen saanti sitten joskus uran päättymisen jälkeen. Ja onhan kakkosmolarin merkitys hengenluojanakin ihan merkittävä, kysykää vaikka Curre Lidströmiltä!

Terveisin,

Juha Hiitelä
päätoimittaja
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Toimitus kirjoitti:
NHL-raportteihin lisätään maininta luukkuvahtina olemisesta sen vuoksi, että lukija tietää pelaajan olleen kuitenkin kokoonpanoissa, vaikka ei ole pelannutkaan. Muuten se voisi jäädä ns. hämärän peittoon.

Joku voi tietysti kysyä onko kokoonpanossa olemisella jotain merkitystä, kun ei ole sekuntiakaan pelannut, mutta ainakin käsittääkseni niiden perusteella määräytyy mm. NHL:n eläkkeen saanti sitten joskus uran päättymisen jälkeen. Ja onhan kakkosmolarin merkitys hengenluojanakin ihan merkittävä, kysykää vaikka Curre Lidströmiltä!

Terveisin,

Juha Hiitelä
päätoimittaja

Ymmärrän kyllä. Takerruin lähinnä tuohon termiin luukkuvahti, jonka olen aina ymmärtänyt maalivahdiksi, joka siis pelasi. Jotenkin jakeluuni ei sovi, että vain se maalivahti, joka ei pelannut mainitaan raportissa. Olkoonkin että hän sattuu olemaan suomalainen.

Kuten jo ylempänä selvitin, jotkut termit eivät minusta kuulu otteluraportointiin mediassa, joka hakee itselleen vakavasti otettavan verkkojulkaisun statusta.
Meille käyttäjille homma onkin tietenkin eri asia ja neuvostoliittolainen palaute a´la hannes_ko hyväksytään tietenkin, sellaisena kuin se yleensä on, mutta sen verran kuitenkin, että sen tiedän ettei laituri ole vain se, johon sidotaan vene kiinni, vaan se saattaa olla myös suomalaiselle jääkiekkoilija.

Olin yhdessä vaiheessa ylpeä suomalaisten tavasta puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Suomessa icing on pitkä kiekko. Offside on paitsio jne. Ruotsissa kyseiset termit ovat offside ja icing...

Suomi on rikas kieli ja sillä pystyy ilmaisemaan itseään todella hyvin. Minusta on ikävää, että sitä raiskataan amatöörimaisten toimittajien taholta ja vielä hirveämpää jos suuri massa seuraa katseella, tajuamatta.

Pidän yhä kiinni siitä, että suuri yleisö on enemmän kiinnostunut siitä, ketkä pelasivat, ketkä tekivät maaleja ja ketkä torjuivat ja miten torjuivat.

Ja ensimmäisen kerran luen, että joku puolustaa raportointia jonkun eläkkeeseen vedoten. Voihan rähmä, kyllä ollaan raportteihin eksytty:-)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
HN kirjoitti:
Ei sitä kukaan peräänkuulutakaan, mutta suomalaispelaajien tilastot kiinnostanevat valtaosaa Jatkoajan lukijoista. Tästä syystä ne ymmärtääkseni mainitaan kierroskatsauksissa, vaikka roolina olisi ollut vain luukkuvahti.

Kyllä, silloin kun on tilastoja, joita esittää. Esim. alla olevasta minä kelpuuttaisin omaan raporttiini vain Ollin syöttöpisteen. Lopuilla ei ole väliä, niin kauan kun kaikki muut - jotka tekivät pisteitä ja maaleja - ovat piilossa. Ja jos kiinnostaa pelkkä pelia-aika (eläkepinnat), niin voihan sitä aina käydä siellä nhl.comin sivuilla katsomassa...

Saku Koivu, MTL: 0+0, 0, 2 min., 18.40
Olli Jokinen, FLA: 0+1, +1, 22.15
Ville Peltonen, FLA: 0+0, 0, 16.12

Ossi Väänänen, COL: 0+0, 0, 9.19
Teemu Selänne, ANA: 0+0, -1, 12 min., 17.24

Kyllä kai nyt maan suurin jääkiekon verkkojulkaisu parempaan NHL-raportointiin pystyy!
 

Puster

Jäsen
finnishninja kirjoitti:
Pidän yhä kiinni siitä, että suuri yleisö on enemmän kiinnostunut siitä, ketkä pelasivat, ketkä tekivät maaleja ja ketkä torjuivat ja miten torjuivat.
Onhan sinne listattu myös muutenkin kaikki suomalaispelaajat tyyliin Ossi Väänänen 0+0 jne. Kaikkia tarkempia tilastoja haluavia varten on omat, tarkemmat sivustonsa, kuten tuo Tumpen mainitsema nhl.com. Jatkoajassa nyt kaiketi nuo raportit ovat kuitenkin pääosassa.

finnishninja kirjoitti:
Juu, ymmärrän. Minulla ei tosin ole käytössäni Suomen teksti-tv:ä.
Ei minullakaan televisiossani mutta silti teksti-tv:stä tarkastan joka aamu tulokset.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
HN kirjoitti:
Jos olet tosissasi, olet takuuvarmasti maailman ainoa ninja, joka ei tiedä, mikä on nunchaku.

- Ikävä kyllä, joudun tunnustamaan, että olen todellakin se ainoa ninja maailmassa, joka ei tiedä mikä, tai kuka on nunchaku. Sormetkin ihan pysähtyivät näppäimillä, vaikka kirjoitin sanan jo toista kertaa elämässäni.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
finnishninja kirjoitti:
- Ikävä kyllä, joudun tunnustamaan, että olen todellakin se ainoa ninja maailmassa, joka ei tiedä mikä, tai kuka on nunchaku. Sormetkin ihan pysähtyivät näppäimillä, vaikka kirjoitin sanan jo toista kertaa elämässäni.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nunchaku

Hyi häpeä, se on sitten sata ave mariaa tai otetaan huppu ja heittotähdet pois.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Puster kirjoitti:
Ei minullakaan televisiossani mutta silti teksti-tv:stä tarkastan joka aamu tulokset.

- Minulle alkaa valjeta, miksi esittämäni koetaan hieman hankalaksi - eihän täällä osata olla vailla parempaa raportointia, kun ei olla koskaan sellaista nähtykään. Ymmärrän nyt hyvin, miksi jotkut viittaavat mielellään nhl.comiin. Raportoivat suomalaisista enemmän, kuin suomalaiset itse Suomessa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
finnishninja kirjoitti:
- Ikävä kyllä, joudun tunnustamaan, että olen todellakin se ainoa ninja maailmassa, joka ei tiedä mikä, tai kuka on nunchaku. Sormetkin ihan pysähtyivät näppäimillä, vaikka kirjoitin sanan jo toista kertaa elämässäni.

Jumalauta, olet saattanut kaikki ninjat niin suuren häpeän valtaan että se on nimimerkin vaihto edessä nyt!
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
finnishninja kirjoitti:
- Jaaha... Mutta kun suomalainen Ninja ei käytä noin tylsiä aseita... Töissäkin katsovat aina minua automaattisesti, kun joku tarvitsee puukkoa...

Kysytäänkö sinulta myös silloin, kun tarvitaan otteluraporttien kirjoittajia?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
dude kirjoitti:
Kysytäänkö sinulta myös silloin, kun tarvitaan otteluraporttien kirjoittajia?

Ei. Otteluraporttien kirjoitus on Ruotsissa hallinnassa. Katso esim. viime yön matsit täältä: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1001003,00.html
Vertaile sitten vaikka Suomen vastaaviin verkkoversioihin ym. teksti-tv:n.

Ja huomaa, ei puhuta mistään luukkuvahdeista. Vaan kaava vastaa kysymyksiin mikä ottelu, mikä oli ottelun tulos, mitkä olivat lukemat erissä, maalintekijät, syöttäjät, maalivahdit ja heidän tilastonsa + hieman muuta tietoa, joka on joillekin mielenkiintoista. Lopussa myös hieman itse ottelusta.

Suomessa jääkiekko on paljon suurempaa kuin Ruotsissa. Ei uskoisi että, kun vertaillaan median verkkovalvontaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
finnishninja kirjoitti:
Kyllä, silloin kun on tilastoja, joita esittää. Esim. alla olevasta minä kelpuuttaisin omaan raporttiini vain Ollin syöttöpisteen. Lopuilla ei ole väliä, niin kauan kun kaikki muut - jotka tekivät pisteitä ja maaleja - ovat piilossa. Ja jos kiinnostaa pelkkä pelia-aika (eläkepinnat), niin voihan sitä aina käydä siellä nhl.comin sivuilla katsomassa...

finnishninja kirjoitti:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...1001003,00.html
Vertaile sitten vaikka Suomen vastaaviin verkkoversioihin ym. teksti-tv:n.

Jos tuo oli hyvä esimerkki Ruotsin tavasta niin eipä kannata kopioida tänne. Etkös juuri sanonut, että muut kuin pisteet pitäisi jättää pois?

Loui Eriksson, f, Dallas 0, 0, 0, 0, 0, 7.31

Pirun selkeä on toi Ruotsinkin malli, pelkkiä nollia koko joukko. Edelleen Jatkoajan, tekstarin, nhl.comin... no, kaikkien jota tulee käytettyä raportointi voittaa tuon 100-1.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
finnishninja kirjoitti:
- - -
Takerruin lähinnä tuohon termiin luukkuvahti, jonka olen aina ymmärtänyt maalivahdiksi, joka siis pelasi.
- - -

Toimitus näköjään ainakin yrittää tehdä parhaansa, että asiat ymmärrettäisiin oikein:

"...ja Toskala sai siirtyä luukkuvahdiksi eli varamaalivahdiksi, joka symbolisesti vartioi vaihtoaition luukkua."

http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=uutiset&id=6683

Muuten olen sitä mieltä, että varmaan muitakin suomalaisia kuin minua kiinnostaa tietää miten heidän suosikkipelaajansa Ämeriikassa pärjäävät. Siksi tieto peliajasta on ihan yhtä tärkeä tieto kuin mahdolliset maali- ja syöttöpisteet. Edelleen on mukava tietää, onko suomalainen maalivahti pukenut peliin vai onko ollut hodarijonossa. Suomalaisia on kuitenkin sen verran vähän NHL:ssä; eri asia voisi olla mikäli siellä pelaisi satoja suomalaisia.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Mr. Smith kirjoitti:
Jos tuo oli hyvä esimerkki Ruotsin tavasta niin eipä kannata kopioida tänne. Etkös juuri sanonut, että muut kuin pisteet pitäisi jättää pois?



Pirun selkeä on toi Ruotsinkin malli, pelkkiä nollia koko joukko. Edelleen Jatkoajan, tekstarin, nhl.comin... no, kaikkien jota tulee käytettyä raportointi voittaa tuon 100-1.

Huomaa, kun ensin annetaan kaikki tarpeellinen, niin sitten voidaan esittää myös lisäinfo - ei päinvastoin. Tästä minä puhun. Siis mitä järkeä on esittää kuka on varamaalivahti, mutta jättää kaikki muu oleellinen pois?

Olen nyt kovasti pahoillani, kun en koe jonkun valmistamaa lapiota hyväksi, mutta ei se tosin estä sitä, että sen saisi myydyksi jollekin toiselle.

Tämän päivän raportissa panin tosin - tarkkasilmäisenä - merkille, että pientä yritystä on havaittavissa ja iloiseksi tulin tietenkin - eivät kaikki täällä ole näköjään yhtä kovapäisiä....

ja Toskala sai siirtyä luukkuvahdiksi eli varamaalivahdiksi, joka symbolisesti vartioi vaihtoaition luukkua.

Nyt minäkin ymmärsin:-)

Noh, leikki leikkinä, mutta kysymys on laadusta. Tänä päivänähän sitä mitataan monella eri tavalla.
Itse laaduntarkkailu ja sen varmistamiseen tarvittavat järjestelmät saivat alkunsa USA:n armeijasta. Tykistö harjoitteli kerran, maalinaan pieni kumpare. Saivat täysosuman ja toistivat homman samoin säädöin - mutta nyt ei osuttukaan, jäi pahasti lyhyeksi. Tätä kummasteltiin kovasti. Selitys oli sitten se, että ruudin määrä ja laatu vaihtelee ja vaikuttaa tietenkin suoraan osumatarkkuuteen. Todettiin, että tarvittiin järjestelmä, joka takaa ammusten laadun ja tämä levisi sitten maailmanlaajuisesti ja sai monta eri nimeä, tarkoituksen ja asiaa vetävän viranomaisen mukaan.

Mitäkö tällä on tekemistä Jatkoajan ja jääkiekon kanssa? Paljonkin, jos niin halutaan, sillä myös tällaisen verkkojulkaisun ylläpitoon tarvitaan laadunvalvontaa. Ellei sitä ole, tai jos se on olematonta, niin silloin löytyy myös täältä ammuksia, jotka osuvat, toisten jäädessä pahasti lyhkäisiksi.

Ei mulla muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Toimitus

Jäsen
Jatkoajan toimitus tervehtii ilolla, että myös länsinaapurissa asuvat lukijamme ovat jälleen astetta tyytyväisempiä NHL-raportointiimme.

Haluamme myös muistuttaa, että kaipaamme edelleen lisää tasokkaita kirjoittajia joukkoomme mm. tekemään nimenomaan NHL-raportteja. Halukkaat voivat kysellä lisätietoja ja muodostaa viruaalisen jonon esimerkiksi allekirjoittaneen sähköpostiin.

Terveisin,

Juha Hiitelä
päätoimittaja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös