Keskustelua Marvel-universumin elokuvista ja tv-sarjoista (Marvel Cinematic Universe, X-Men jne.)

  • 218 019
  • 1 161

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Fantastic Four on tulossa - taas kerran - ja tässä ovat uudet nimet päärooleihin. Pascal on varma valinta, koska hän on harvoin pettänyt rooleissaan ja vaikka nuo kaksi muuta miesnäyttelijää eivät sano minulle yhtään mitään, lienevät he ihan päteviä valintoja rooleihinsa. Vanessa Kirby on kyllä näyttävä daami (mitkä silmät!), mutta näyttelijänä hän ei ole vielä kertaakaan vakuuttanut minua. Kaiketi hän suoriutuu roolistaan paremmin kuin Jessica Alba aikoinaan.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille

Fantastic Four on tulossa - taas kerran - ja tässä ovat uudet nimet päärooleihin. Pascal on varma valinta, koska hän on harvoin pettänyt rooleissaan ja vaikka nuo kaksi muuta miesnäyttelijää eivät sano minulle yhtään mitään, lienevät he ihan päteviä valintoja rooleihinsa. Vanessa Kirby on kyllä näyttävä daami (mitkä silmät!), mutta näyttelijänä hän ei ole vielä kertaakaan vakuuttanut minua. Kaiketi hän suoriutuu roolistaan paremmin kuin Jessica Alba aikoinaan.
Joseph Quinn oli mm. Eddie Munson - Stranger Things sarjassa, se Metallica veto jäi varmaan monelle mieleen.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis

Fantastic Four on tulossa - taas kerran - ja tässä ovat uudet nimet päärooleihin. Pascal on varma valinta, koska hän on harvoin pettänyt rooleissaan ja vaikka nuo kaksi muuta miesnäyttelijää eivät sano minulle yhtään mitään, lienevät he ihan päteviä valintoja rooleihinsa. Vanessa Kirby on kyllä näyttävä daami (mitkä silmät!), mutta näyttelijänä hän ei ole vielä kertaakaan vakuuttanut minua. Kaiketi hän suoriutuu roolistaan paremmin kuin Jessica Alba aikoinaan.
Moss-Bachrach on kova The Bearissa. Mutta lienee Möykky, joten luonnenäytteleminen jäänee minimiin.

Aika kova kaarti lähtökohtaisesti. Kirby ainoa kysymysmerkki itselle.

Mitä enemmän tuota pyörittelee, niin sitä enemmän odotukset nousee. Jospa vihdoin tehtäisiin kunnon F4-elokuva.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tulevassa Fantsu-leffassa eniten innostaa se, että se taitaa sijoittua 60-luvulle (tai sitten johonkin rinnakkaisulottuvuuteen jossa on 60-luvun estetiikka). Allaolevat Marvelin twiittaamat kuvat ainakin viittaavat siihen suuntaan tyylillään (ja Möykky lukee Time-lehteä vuodelta 1963). HERBIEkin on mukana, eli tuskin ainakaan kovin synkkää ja "grittyä" leffaa on tulossa.






 

Sawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Fantastic Four on tulossa - taas kerran - ja tässä ovat uudet nimet päärooleihin. Pascal on varma valinta, koska hän on harvoin pettänyt rooleissaan ja vaikka nuo kaksi muuta miesnäyttelijää eivät sano minulle yhtään mitään, lienevät he ihan päteviä valintoja rooleihinsa. Vanessa Kirby on kyllä näyttävä daami (mitkä silmät!), mutta näyttelijänä hän ei ole vielä kertaakaan vakuuttanut minua. Kaiketi hän suoriutuu roolistaan paremmin kuin Jessica Alba aikoinaan.
mie tykkäsin Kirbystä The Crownissa, missä hän näytteli prinsessa Margaretia varsin hyvin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli vastaan Youtubea selailessa Madame Web traileri tahi mainos. Sijoittuuko tämä mcu-sarjaan? Näytti kyllä jotenkin kummalliselta. Ihan siitä syystä, että tuli tässä lueskeltua Hämähäkkimiehet ns. läpi ja ei nyt osunut kyllä sarjakuvan henkilöön tuo traileri edes vahingossa.
Tuli nähtyä tuo traileri eikä vakuuttanut minua sitten yhtään, ei vaikka yhtenä tähtenä leffassa on Sydney Sweeney. Paljon näyttävyyttä, vähän sisältöä. Luultavasti katsastan tuon rainan joskus tulevaisuudessa samaan syssyyn Morbiuksen kanssa, jotta voin vertailla, kumpi on paskempi. Oikeastaan tuohon kasaan voisi liittää vielä sekä uusimman Shazamin että Marvelsin, koska kerranhan sitä eletään. Toivottavasti olen kovassa kuumeessa, kun noita filmejä rupean katsomaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tulevassa Fantsu-leffassa eniten innostaa se, että se taitaa sijoittua 60-luvulle (tai sitten johonkin rinnakkaisulottuvuuteen jossa on 60-luvun estetiikka).
Jo kauan sitten kävi mielessä että ois kyllä makeeta jos Fantastic Four sijoittus 60-luvulle! Mulla kun muksuna niitä Ihmenelos sarjiksia joista osa oli just sitä 60-luvun Leen ja Kirbyn legendaarista tuotantoa. Toivottavasti on totta. Tois mielestäni jotain uutta tohon Marvel touhuun jos leffa ois 60-luvun designia ja siihen sitten hyvä soundtrack kylkeen.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Hyviä uutisia MCU:stä.

 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyviä uutisia MCU:stä.

Eternals 2, Ant-Man 4 ja Captain Marvel 3 - siinä on kolme elokuvaa joita en jää kaipaamaan.

Tykkäsin ekasta Ant-Manista ja tokakin oli ok, mutta se yhden vitsin jauhaminen riitti jo siinä.
Eternals oli jotain mistä ei juuri mitään muistijälkiä jäänyt. Captain Marvel 2:sta en halua sanoa mitään, koska vanhana Marvel-fanina en selvästikään ollut kohderyhmää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös