Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Nyt kelpaa taas postailla uusia kolumneja ja artikkeleita uudistuneille Jatkiksen sivuille. Mielestäni ihan tyylikkäät sivut nyt.
Minä taas olen TÄYSIN päinvastaista mieltä. Aiempi "kotikutoinen" ulkoasu nimenomaan oli parempi. Järkytyin kun äsken avasin ensimmäistä kertaa uuden saitin. Ulkoasu muistuttaa jotain hesaria tms. kaupallista lehteä ja sitähän Jatkoaika EI ole.Hyvä uudistus. Jatkoajan ns. verkkolehti on aina näyttänyt kotikutoiselta, mutta uudistuksen jälkeen voidaan ihan vakavalla äänenpainolla sanoa verkkolehti. Ulkoasu on roppakaupalla uskottavampi kuin edellinen. Hyvä uudistus.
Jatkis on aina ollut oma suosikkini mediana nimenomaan sen takia että se poikkeaa valtavirrasta ja uutiset on erittäin helposti löydettävissä ja esillä. Nyt kun näin tämän uudistuksen niin oli tosiaan pakko kurkata osoiteriville toisenkin kerran että tulinko nyt varmasti jatkoaikaan. Karmeaa sillisalaattia.
Kun liitteenä olevassa kuvassa näkyvä sivu lävähtää esille, niin en olisi kovin vakuuttunut (15,6" läppäri, 1366x768 ja mainosblokkeriton IE). En oikein ymmärrä mikä tuon ruudun täyttävän kuvan tarkoitus on, kun sen tilalla voisi olla jo uutisia tai muuta asiasisältöä.
Mikäli minä ymmärrän, se on ns. uutiskuva, kuten esim. tässäkin uutisessa:Kun liitteenä olevassa kuvassa näkyvä sivu lävähtää esille, niin en olisi kovin vakuuttunut (15,6" läppäri, 1366x768 ja mainosblokkeriton IE). En oikein ymmärrä mikä tuon ruudun täyttävän kuvan tarkoitus on, kun sen tilalla voisi olla jo uutisia tai muuta asiasisältöä.
Siirsimme viestit tuolta toisesta ketjusta omaksi ketjukseen eli tänne risut ja ruusut, ehdotukset ja bugit. Emme voi luvata että kaikkiin esitettyihin kysymyksiin vastataan, muta tätä kautta teknisestä toteutuksesta vastaavat voivat ainakin seurata kommenttejanne.
Pakko kysyä, että miten tämä käytettävyyteen panostaminen näkyy uusituilla sivuilla, sillä itse en tälläistä huomannut?Jatkoaika.com kirjoitti:Samalla myös sivuston käytettävyyteen on panostettu, jotta koko verkkolehden tarjoama sisältö tulisi lukijoille esille helpommin.