Keskiviikko 28.3.2007 Jääkiekkoa vai Jalkapalloa?

  • 5 617
  • 69

Keskiviikkona 28.3 Futista vai Lätkää

  • Katselen Suomen futismatsin telkkarista.

    Ääniä: 156 42,9%
  • Jos otteluvalinta on oikea katson lätkää telkkarista.

    Ääniä: 23 6,3%
  • Riippumatta näytettävästä ottelusta katson lätkää

    Ääniä: 48 13,2%
  • Ajattelin kanavasurffata lähetysten välillä.

    Ääniä: 48 13,2%
  • Ei edes vaihtoehtoja, lähden halliin katsomaan kiekkoa.

    Ääniä: 45 12,4%
  • Pistettiin rahaa likoon ja lähetään Azerbaidzhaniin.

    Ääniä: 3 0,8%
  • Mä oon jo kesälomalla, ei kiinnosta kumpikaan.

    Ääniä: 41 11,3%

  • Äänestäjiä
    364
  • Poll closed .

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
eagle kirjoitti:
Suomi johtaa karsintalohkoaan, samoin Suomi nousi juuri Fifan listalla huomattavasti ylöspäin.

Ihmettelen tätä että joillekkin jääkiekkofaneille on yhtä vaikeaa hyväksyä jalkallon seuraamista, kuin joillekkin jalkapallofaneille on jääkiekon seuraamista.

Onkos Puola diskattu ko geimieistä, 13 pojoa kun on mielestäni enemmän kuin 11. Toivottavasti tilanne muuttuu keskiviikkona, Kazastanilaiset helppasivat eilen hienosti kyykyttämällä serbejä, kiitos.

Ihmettelyn aihe sama, piste. Tässä kohtaa ei S/M-liiga vaan kiinnosta, jatkossa kun ovat Töpseliä lukuunottamatta kaikki inhokit ja HMV Blegi. Änäriä vilkuillaan, mutta ei sekään mene ohi Suomen EM-karsintafutismatsin.

t. hanu
 

Sic

Jäsen
Kyllä hokia taidan kuunnella lähinnä nettiradiosta, kun ei canalia löydy täältäkään. Futismatsia sitten pitää kyllä seurata jostain muualta, onhan noita liveseurantoja.
 

roottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä sitä Oulun energia areenalle pitää matkustaa, maksaa paljon mutta ei voi mitään, sillä näitä Bluesin välieräpelejä ei kauheasti ole tullut näytyä. Lento lähtee 5:30...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Katson ensin futismatsin suorana ja sitten välierän uusintalähetyksenä. Helppoa kuin heinänteko.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Bobcat kirjoitti:
Miksi tuota potkupallomatsia ei siirretä?


Keskiviikko on UEFAn virallinen karsintapäivä (vain virallisina karsintapäivinä seurajoukkueet ovat velvoitettuja antamaan pelaajansa maajoukkueiden käyttöön) ja ottelun päivämäärä on myös ollut yli puoli vuotta tiedossa. Sitä on täysin mahdoton siirtää. (tai kellon aikaa ehkä pystyisi, mutta Azerbaidzhanin jalkapallopäättäjiä tuskin kiinnostaa siirtää ottelua aikaisemmaksi, että Suomessa jääkiekon SM-liigan välieräottelut eivät kerkeäisi alkamaan. Tuskin Suomenkaan päättäjät moista hattu kourassa rupeavat azereilta anelemaan, että jääkiekkofanit näkisivät televisiosta AZE-FIN-ottelun suorana)
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Jos Tappara pelaisi vielä, katsoisin kääkkää. Nyt futis vie voiton.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Murmeli kirjoitti:
Kukaan, joka valitsee potkismatsin lätkän välieräottelun sijaan (kun on mahdollisuus valita) ei voi kutsua itseään lätkäfaniksi.

En todellakaan halua kutsua itseäni lätkäfaniksi. Toivottavasti kukaan mukaan ei kutsu. Futista siis.

Sellanen ajatus, että jos Jatkoajan kirjoittajaista yli 40 prosenttia aikoo katsella Suomen futismatsia lätkän sijaan, onkohan kovinkaan järkevää pelata näitä välierä-otteluja samaan aikaan? Halleissa muutenkin ollut tyhjää.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Uefa nyt vähät välittää siitä, koska Suomessa pelataan jotain kansallisen sarjan ratkaisuotteluita, eikä siis reagoi tällaisiin asioihin mitenkään, ja taas vastaavasti sm-liigankaan ei kuulu näitä pelipäiviä vaihtaa pois jalkapallon tieltä, koska sehän merkitsee vaan antautumista toisen lajin jalkoihin. Siinä mielessä tässä asiassa on olemassa pieni kimurantti tilanne, koska jääkiekossa on vastakkain seurajoukkueet ja taas jalkapallossa maajoukkueet, joten vertailu suoraan, kuka kannattaa kumpaakin, on vähän hankalaa ja epäoikeuden mukaista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuuntelen HPK:n välieräpelin Radio Jannesta. Tosin listalta puuttuu koko radiosta pelin kuuntelu-vaihtoehtokin, joten jätin äänestämättä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
hanu kirjoitti:
Onkos Puola diskattu ko geimieistä, 13 pojoa kun on mielestäni enemmän kuin 11.

Etten olisi kirjoittanut ennen kuin Puola oli ottelunsa voittanut. Sinänsä hauskaa pilkunnussimista kuitenkin.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä joutuu jo oikeesti miettimään että kumpaa seuraisi. Kumpikin kiehtoo mutta taitaa jääkiekon puolelle kallistua, riippuu kuiteskin kumpi peli näytetään.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Ässät pelaisi play offeissa, niin samaan aikaan ei voisi tulla koskaan mitään kiinnostavampaa, mikä veisi siitä voiton. Olisin todennäköisesti paikan päällä hallissa katsomassa.

Nyt vastasin olevani lomalla. Tuskin lähden kuppilaan katsomaan Suomi-potkista, vaikkakin jonkun pelin olen käynyt katsomassa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ehdottomasti potkupalloa. Jos Tappara ruudussa näkyisi, niin ainoastaan siinä tapauksessa jalkapallo jäisi sivuun.

Ja ei, suomalaista seurajalkapalloa en seuraa pätkän vertaa, mutta maajoukkuepelit kiinnostavat.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Hallille katsomaan peliä. Harmittaa kyllä tuo päällekkäisyys...
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jalkapalloa vois seurata ehkä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Murmeli kirjoitti:
Kukaan, joka valitsee potkismatsin lätkän välieräottelun sijaan (kun on mahdollisuus valita) ei voi kutsua itseään lätkäfaniksi.

Mä ainakin olen IFK-fani, eikä voisi vähempää kiinnostaa joku lätkä kun omat on jo olleet vuosia kesälomalla. Tottakai fudista siis seurataan, kuten kaikki muutkin lätkäfani Murmelia lukuunottamatta.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Lomalla ollaan ja kumpikaan ei erityisesti kiinnosta, mutta ajattelin vilkaista, että millainen katsomokulttuuri Azerbaidžanissa on. Sitten siirryn katsomaan Ismon uhkapelihelvetin uusia käänteitä.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Rebel kirjoitti:
Mä ainakin olen IFK-fani, eikä voisi vähempää kiinnostaa joku lätkä kun omat on jo olleet vuosia kesälomalla. Tottakai fudista siis seurataan, kuten kaikki muutkin lätkäfani Murmelia lukuunottamatta.

Aamen! En oikein ymmärrä miksi muut lajit eivät saisi kiinnostaa vaikka olisi kuinka hc lätkän suhteen. Itse ainakin nautin sekä futiksesta että lätkästä ihan yhtä paljon.... tai itse asiassa kunnon jalkapallosta ehkä vähän enemmän...
 
Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Ehdottomasti katson maaottelun. Jos TPS pelaisi, niin asia olisi toinen. Ei voisi vähempää kiinnostaa, jotain välieriä katsoa, jossa on mulle ihansamakukavoittaa joukkueet.

Veikkausliigan alkua odotellassa, on ihan mukava katsoa maaotteluita.

Otteluun liittyen kannattaa lukaista
Pakulla Bakuun! - suomalaista kulttuuria
http://futisforum2.org/index.php?topic=9115.0
 
Viimeksi muokattu:

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Jääkiekkoa tietenni. Ongelmana on vain löytää Helsingistä kuppila, jossa tuota ottelua voi seurata. Tavallisesti olen katsellut Kärppien otteluita lähikuppilassa mutta siellä on enemmistönä HIFK:n kannattajat ja heitä ei ymmärrettävästi kiinnosta tuo lätkämatsi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Porissa on kesä ja kesä on jalkapallon aikaa. Joten koska kesä nyt tuli aiemmin kuin viime vuonna niin katson jalkapalloa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös