Ei saamari sentään en vieläkään ymmärrä näitä joitakin kuvia. Siis miksi ihmeessä noiden naisten pitää olla noin epänormaalissa ja varmaankin kivuliaassa asennossa, että oikein pahaa tekee katsoa. Enhän mäkään ole täällä päässä missään korkeassa polviasennossa. Ja miksi ihmeessä noiden iho on käsitelty ja peitelty siten, ettei siitä tule ensimmäisenä mieleen normaalin ihmisen iho. Ja miksi ihmeessä noiden kasvoista pitää peittää puolet, ja hiukset ja kaikki muutkin roikkuvat pitää muokata tai laittaa mahdollisimman epänormaaliksi ja epäluonnolliseksi. En voi ymmärtää. Pumpattavat nuketkin muistuttavat enemmän ihmistä. Mulla on jo pitkään tehnyt mieli katsoa täältä jatkoajasta joidenkin nimimerkkien kirjoitushistoriasta, että onko nää samat jampat jotka linkittävät noita kuvia niitä samoja jamppoja jotka irkkaavat ja jotka pelaa pleikkaa ja jotka puhuvat niistä transformersseista jne, kun epäilyttää erittäin suuresti. Noh, eipä mulla varmaan kannattais valitella täällä noista tytöistä kun itse en ehdottanut tai äänestänyt ketään kesätytöksi.