Kesäparta

  • 4 220
  • 32

Kesäparta?

  • Kesäparta kasvaa

    Ääniä: 76 27,1%
  • Kesäparta ei kasva

    Ääniä: 45 16,1%
  • Joskus ajan, joskus en..

    Ääniä: 117 41,8%
  • Mikä parta?

    Ääniä: 42 15,0%

  • Äänestäjiä
    280
  • Poll closed .

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Joka toinen päivä ajaa surautan sängen pois. Voisin kasvattaa pidemmänkin, mutta vaimo ei anna lupaa ja minähän teen just niin kuin se sanoo. Sitä olen kyllä miettinyt, että miksi se parta pitää kasvattaa kesällä jos sitä ei ympäri vuoden pidä? Talvellahan se kannattaisi olla, silloin ei tule hassuja rusketusraitoja esiin kun parran ajaa pois.
 

scholl

Jäsen
Eiköhän nyt kesällä ja joskus muulloinkin voi käyttää joskus ajan, joskus ei mentaliteettia. Se kerran pari päivässä tahti on aika raskasta kuitenkin.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Ajellaan n. viikon välein tai kun jaksaa saunoa (jos on ajovehkeet lähettyvillä) tai jos huvittaa...
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kesäparta alkoi kasvaa jo pari viikkoa sitten, vielä viikko loman alkuun ja jo nyt (nais)kolegat on ihmettelemässä, että mitäs nyt. Seliteltyäni, että Suomessa harrastetaan joskus tälläistä päättömyyttä, ovat kovasti odottelamassa lomalta paluutani, joka sitten tapahtuu 24.7. ja miltä se sitten näyttää. Tarkoitus on ennenkaikkea antaa parran kasvaa sellaisenaan, ilman siistimisiä tai lyhentämisiä. Voin sanoa: lopputulos on huikea.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
ÄH, kesäparrat on akkojen juttuja. Itse koitan kasvatella pikkunättiä kesäpiiskaa, mutta kun on kiharaiset hiukset, niin tietyn pisteen saavutettuaan pehko kasvaa vain tilavuutta, ei pituutta. Mutta kai se tästä - ja siitäkin!
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Kesäparta sen kun rehottaa...
tätä tahtia alkaa loppukesästä näyttää jogurttimieheltä
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle kesäparta on hieman outo käsite. Mä tunnen muutaman tyypin jotka kasvattavat parran talvella. Luulisi ettei kesähelteellä ole parran kanssa helppoa, mutta talvella se vaan lämmittää. Itse mä en ole koskaan kasvattanut partaa, ja varmaankin kymmenen päivää ilman parranajoa on pisin aika mitä olen ollut, siis sen jälkeen kun parta alkoi kasvamaan. Olis joskus kiva kyllä kasvattaa vähän enemmänkin.

Mä en kuuntele zz toppia enkä aja harrikalla, en usko joulupukkiin, eikä nyt oo play offsit menossa, joten täällä pörisee Philishave. On muuten ainoa philipsin tuote, jota mulla on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös