Kesäparta 2007

  • 4 999
  • 38

Kasvaako kesäparta (2007)?

  • Kasvaa toki, mitä sitä ajelemaan..

    Ääniä: 62 32,6%
  • Kasvatan playoff-parralle lisää pituutta

    Ääniä: 11 5,8%
  • En kasvata, siisteyssyistä täytyy joskus ajella

    Ääniä: 75 39,5%
  • Niin mikä parta?

    Ääniä: 42 22,1%

  • Äänestäjiä
    190
  • Poll closed .

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Parta kasvaa jos ei viitsi ajaa. Parranajokone kun teki tiltin ja sanoi yhteistyösopimuksen irti muutama kuukausi sitten niin nyt olen ajanut muutaman kerran kertakäyttöhöylällä. Muuten hyvä mutta siinä hommassa menettää aina muutaman litran verta.

Naarmujakin tulee naamaan useita kymmeniä mutta tässä naamassa ne ovat selvä kaunistus. Kesällä menee sitten juopotteluksi kun kaverit tulee Jyväskylän ja Helsingin suunnasta kotikonnuille niin eihän sitä saatanan reuhkaa jaksa ajaa rapulassa tai kännissä.

Ja mitä väliä, parrasta näkee sitten rapula-aamuna ainakin sen että mitä on illalla syöty nakkarilla. Kesäpartaan on myös hyvä kätkeä erilaisia tarpeellisia tavaroita kuten esim. vasara.
 

M10

Jäsen
Itsehän olen tässä aloittamassa projektia nimeltä; "Tonnikasisataset hinnalla millä hyvänsä"

Kaikki parta mikä naamaan kasvaa, kasvatetaan. Ennen h-hetkeä leukaparta ajellaan pois ja sitten näytetään jotakuinkin tältä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itsehän olen tässä aloittamassa projektia nimeltä; "Tonnikasisataset hinnalla millä hyvänsä"

Kaikki parta mikä naamaan kasvaa, kasvatetaan. Ennen h-hetkeä leukaparta ajellaan pois ja sitten näytetään jotakuinkin tältä.

Kenraali Burnside on muuten lainannut nimensä pulisongeille Amerikan maalla, näin kuriositeettina. Tosin se taisi jäädä hänen merkittävimmäksi saavutukseksi positiivisessa mielessä, ellen aivan väärin muista.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ehkä, ehkä en. Eihän sitä vielä voi tietää nappaako moisen kasvattaminen tänä kesänä.
 

Don Tane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki, Preston North End
Parta kasvaisi turhankin hyvin. Ongelmana on vaan päivittäin töissä käyttämäni kaasunaamari... Se pirulainen kun tuppaa vuotamaan, jos välissä on karvoja. Eli nykyään joutuu ajelemaan säännöllisesti. Viikset ei varmaan haittaisi... Pitänee ottaa työn alle operaatio Schimanski.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Kolme vuotta sitten annoin kesäparran kasvaa sen suuremmin asiaa pohtimatta, ja töihin palaessa jätin goatee parran muut sivelin pois. Ja jumalaare että likat kehui, sopi kuulemma niin pirun hyvin. Siinä sitten puolisen vuotta jälkeenpäin vedin taas naaman paljaaksi ja yksilahkeisten kommentit eivät jättäneet arvaamisen varaa: parta takaisin! Kai se on sitten parempi kun tätä naamaa näkyy vähemmän...

Mitä tulee kuluvaan kesään tulee, niin suottaapi olla että ajan, tai suotampi jättää ajamatta.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Jonkunlaista risukkoa sitä on tullut naamassa pidettyä jo aika kauan. Asiakaspalveluluontoisen työn takia aina välillä tulee siistittyä. Mutta kunhan tuo kuukauden loma tuossa alkaa, niin sitten annan kyllä kasvaa valtoimenaan. Ja kyllähän nuo jotkut jopa väittää, että parta sopii mun naamaan, joten mikäpäs siinä sitten...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Annan kasvaa sitten taas elokuussa kun loma koittaa, kuten viime vuonnakin. Siihen asti painetaan kesätöissä enkä sinne viitsi parrakkaana mennä. Syksyllä koulun taas alkaessa ei ole niin väliä, voisi vaikka kasvattaa koko talven yli ja sitten keväämmällä katsoa seuraavan kerran peiliin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En kasvata partaa. Välillä pääsee lipsahtamaan jonkinlainen reuhka tuohon leukaan sekä ylähuulen päälle, kun tämä naamakarvojen kasvuvauhti on jotain todella järjetöntä minun kohdallani.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
Tällä hetkellä ei parta kasva kun töissä olen, eikä siellä viitsisi kovin parrakkaana kulkea. Katsotaan sitten jos tässä lomalle kohta ehtisi niin silloin voisin parran kasvattaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
"Säällä kuin säällä, aina parta päällä". Tää meikäläisen tuotos on tässä kasvanut jo aika helvetin kauan. Taitaisi Kerry King jäädä kakkoseksi tai sitten tulisi iloinen tasapeli. Gilletten viimeisin innovaatio on vain päälaen karvattomana pitämistä varten....


Taitaa pete katsoa peiliin, niin näkee B1:sen. Tosin, meikä ei ole kasvattanut kuin 4 kuukautta vasta. Viiksiä lyhentelen viikottain, en osaa olla, jos karvat tunkee suuhun. Mutta muu parta kyllä kasvaa.

Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia, kun kaveri kutsui mua jo Osamaksi. Parta kasvaa leukaperistä kohtisuoraan pois päästä. Ts. näyttää naama leveältä.
Rouva on painostanut kevyesti jo muutaman kuukauden leikkaamaan tämän, mutta ei vielä.

Itsehän olen tässä aloittamassa projektia nimeltä; "Tonnikasisataset hinnalla millä hyvänsä"

Kaikki parta mikä naamaan kasvaa, kasvatetaan. Ennen h-hetkeä leukaparta ajellaan pois ja sitten näytetään jotakuinkin tältä.

Leikkaan itsekin Morrowin mainitseman parran tuossa ensi kuun loppupuolella, erään tapahtuman kunniaksi. Vielä vähän varusteita peliin, niin avot. Varmasti olen naurunalainen.


Mietin että jos tätä partaa kasvattaisi myös on-seasonilla ja tasottelisi, niin ei olisi ruotoisen näköinen ja tekisi silti tuuhean parran. Voisi olla mielenkiintoisen näköinen.
 

passenger

Jäsen
Itsellä rupeaa (taas) olemaan melko karmeannäköinen malli, jonkun aikaa sitä aina jaksaa jotain mallia pitää yllä sitten muutaman kerran jää trimmaamatta ja ei jaksa enää pitää väliä.. leukarajat on siis hieman pidemmät mitä muualta.
Muutenkin meikäläisellä parrankasvu on mallia markojantunen/puutarhatonttu, elikkäs parta kasvaa aika pitkälle kaulaa alaspäin. Ei tyylikästä. Viikset on ollut jo jonkin aikaa myös ajamatta. pientä trimmiä on ollut pakko vetästä saksilla. Äsken töistä tullessa tulin kyllä siihen tulokseen että kun huomenna olisi lätkäporukan saunailta ja radalle pitäisi lähteä niin taidan vetästä tämän koko sekaviidakon helvettiin. Pakkokin jos meinaa edes haaveilla jonkinlaisesta kanssakäymisestä kimalaisten kanssa. Täällä maalla satamapubeissa vielä menee mutta ei tällä naamalla kyllä mihinkään oikeaan baariin kehtaa lähteä. Olen myös muuten kuullut että viiksiin oluesta jäävä vaahto ei ole ilmeisestikään naisten mieleen.
Tälläista spekulaatiota täältä
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Muutenkin meikäläisellä parrankasvu on mallia markojantunen/puutarhatonttu, elikkäs parta kasvaa aika pitkälle kaulaa alaspäin. Ei tyylikästä.
Partakoneet ja -höylät on kehitelty tämän lookin estämiseksi.
---

Pitkäänkös ajelette partaanne per kerta? Mulla menee pari minuuttia, kun höylään ensin posket ja kaulan puhtaaksi, mutta sitten parran muotoiluun ja leikkuujäljen viimeistelyyn uppoaa sen verran aikaa, että yleensä vietän ~puoli tuntia peilin edessä. Tiedä sitten, riittääkö tuo, mutta noin arvioisin. Max pari kertaa viikossa jaksan siistiä naaman tällä partamallilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös