Kesäparta 2007

  • 4 999
  • 38

Kasvaako kesäparta (2007)?

  • Kasvaa toki, mitä sitä ajelemaan..

    Ääniä: 62 32,6%
  • Kasvatan playoff-parralle lisää pituutta

    Ääniä: 11 5,8%
  • En kasvata, siisteyssyistä täytyy joskus ajella

    Ääniä: 75 39,5%
  • Niin mikä parta?

    Ääniä: 42 22,1%

  • Äänestäjiä
    190
  • Poll closed .

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
No niin, nyt kun playoff-parroista on päästy eroon (jos on päästy), niin kasvaako kesäparta? Joillakin on kesäparta vuodet läpeensä, toisilla taas pari-kolme kuukautta. Itse annan parran kasvaa jokusen ajan (joskus peräti pari viikkoa), jonka jälkeen on ajohommia (jos täytyy tavata joku erityinen ihminen).
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen vastarannan kiiski. Pidin partaa talven yli ja ajoin sen nyt poies. Vähän kyllä ikävä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Leukaparta ollut nyt tällä kerralla kaksi vuotta, ja miksi sitä suotta ajelemaan, se kuitenkin sopii meikäläiselle myös naisväen mielestä. Muualla kasvoissa kasvaa aina toisinaan jonkinlainen sänki, mutta se tulee kuitenkin aina silloin tällöin vedettyä pois. Harmillista, että minulla viiksien kasvu on huomattavasti muiden turpajouhien kasvua nopeampaa. Ne pitää ajaa kerran vuorokaudessa pois, muuten alan muistuttaa kunnon amista. Harmi sinällään, että pensselit eivät ole muodissa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei kasva kunnolla parta mutta "playoffi reuhka" rehottaa munissa.

Viestiesi perusteella ei. Buahahaha...

*****

Juuri kun ketju tuli ajankohtaiseksi sattui viikko kun ei ole kiinnostanut isommin ajella. Hiukan semmoinen Mustasch-malli on käynyt mielessä, josko vetäisi leuan paljaaksi lähiaikoina. Punainen parta nyt on yleensä aika järkyttävä joka tapauksessa.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
"Säällä kuin säällä, aina parta päällä". Tää meikäläisen tuotos on tässä kasvanut jo aika helvetin kauan. Taitaisi Kerry King jäädä kakkoseksi tai sitten tulisi iloinen tasapeli. Gilletten viimeisin innovaatio on vain päälaen karvattomana pitämistä varten....
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaihtoehdoista puuttuu "kunhan kesäloma koittaa"! Itse aion ainakin kesäloman töistä alkaessa repäistä jotain erikoista naamarille, mihin työ ei itsessään anna mahdollisuutta. Mitä rumempi, sen verran hienompi. Lemmy-kuosi kuntoon ja baanalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaimo ei anna kasvattaa. Kuulemma kutittaa pimppiä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestiesi perusteella ei. Buahahaha....

Juu no taso nyt on mitä on.

Meikäläisen suvussa tämä parran kasvu on oudohko juttu. Oikeastaan faijallani on vain parta ja muille suvun miehille ei oikein sitten kasva parta. Muistan joskus 16-18 kesäsenä kun vähän rupesi parta kasvamaan mutta siihen se oikeastaan jäikin, sen jälkeen vain pientä haituvaa on kasvanut leukaan. On kai tämä jokin suvun kirous kun ei parta kasva, toki on siihen oppinut sopeutumaan kun reuhka ei kasva mutta on se nyt vähän outoa kuitenkin.

Kummiskin olen kohta jo 27 vuotta elänyt valheessa, "isäni' ei olekkaan oikeasti isäni ja se oikea isukki onkin joku karvaton moguli.
 
Käsittääkseni karvaisuus periytyy äidin puolelta, ainakin kaljuus. Itsellä ei onneksi kasva kesä tai mikään muukaan parta. Outoa on vähän kun nykyisellä tuttavuudella on viikset ja partaa. Siis vähän sama tyyli kuin sillä 30 päivää dokumentin jannulla, morgan mikälie. Tosin alkaa sitä jo tottua niihin viiksiin esim. suudellessa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Harmillista, että minulla viiksien kasvu on huomattavasti muiden turpajouhien kasvua nopeampaa. Ne pitää ajaa kerran vuorokaudessa pois, muuten alan muistuttaa kunnon amista. Harmi sinällään, että pensselit eivät ole muodissa.
Sama tuohon viiksien kasvuun. Vituttaa, kun pitää ottaa kaikille mahdollisille kesäreissuille partakone mukaan. Ja jotenkin tuntuu, että alkoholin nauttiminen tai krapula vain lisää viiksien kasvuvauhtia... Onneksi ajo-operaatio on lyhyt, kun parta ei samaan tahtiin kasva. Parin päivän sänki parrassa on kuulemma ihan ok.

Pensselimuoti saa kyllä mieluusti jäädä faijani ikäluokan jutuksi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On kai tämä jokin suvun kirous kun ei parta kasva, toki on siihen oppinut sopeutumaan kun reuhka ei kasva mutta on se nyt vähän outoa kuitenkin.

Kummiskin olen kohta jo 27 vuotta elänyt valheessa, "isäni' ei olekkaan oikeasti isäni ja se oikea isukki onkin joku karvaton moguli.

Meillä kirous on punertava parta. Isä, veli, minä. Ihotyyppi on täten herkästi kärtsähtävä ja partatyyppi naisiin vetoamaton, ainakin erään nimettömänä pysytelleen Ilosaarirockissa kertoman totuuden mukaan.

Sen sijaan pensselimuoti saa mieluusti jäädä faijani ikäluokan jutuksi.

TÄH? Kunnon Güntherpensselien, Parroksien ja vastaavien kasvattaminenhan on taidetta. Etenkin kesäreissuja ajatellen. Vetoavat tosin aina vain muihin miehiin, saaden aikaan ihailua ja avoimia kehuja, ja se tuskin on festarireissujen perimmäinen tavoite.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vetoavat tosin aina vain muihin miehiin, saaden aikaan ihailua ja avoimia kehuja, ja se tuskin on festarireissujen perimmäinen tavoite.
Tämä on kyllä totta. Viikset on lähes aina hauskat ja huomiota herättävät, oli ne sitten vitsillä kasvatetut tai ns. koomikko tahtomattaan -mallit. Sääli vain, että naiset diggaavat niistä suunnilleen yhtä paljon kuin inttihuumorista.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Sen jälkeen, kun joku muija käveli Lostarissa vastaan, katsoi lärviin ja sanoi: "Vitun partajeesus," en ole partaa muuten kuin trimmannut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Leukaparta ollut nyt tällä kerralla kaksi vuotta, ja miksi sitä suotta ajelemaan, se kuitenkin sopii meikäläiselle myös naisväen mielestä. - - -

Harmillista, että minulla viiksien kasvu on huomattavasti muiden turpajouhien kasvua nopeampaa. Ne pitää ajaa kerran vuorokaudessa pois, muuten alan muistuttaa kunnon amista. Harmi sinällään, että pensselit eivät ole muodissa.

Sama täällä. Grungeparta rehottaa leuassa, väliin pitää trimmata pahimpia risuja wegs ja pitää parta suunnilleen symmetrisenä. Jostakin syystä miesten mielestä parta sopii miehille ja naisten mielestä parta ei sovi miehille. Ehkä naisten alitajunnassa jyllää juuri se nimim. Evilin pimpinkutitus-efekti. Kyllä minuakin pelottaisi, jos rakastamallani naisella olisi suussaan samanlaiset hampaat suussa kuin hauella. Viikset kasvavat ärsyttävän nopeasti ja ovat juuri tuota amis-mallia. Joka toinen päivä täytyy ajella pois. En sitten tiedä miltä ne näyttäisivät esim kuukauden ajelemattomuuden jälkeen.

Punainen parta nyt on yleensä aika järkyttävä joka tapauksessa.

Totta. Punaparta = Barbarossa. Muudan perhospartajaakko pani samannimisen hankkeen pystyyn 1940-luvulla järkyttävin seurauksin.
 
Niin, saattaa monille se parta sopia tai viikset. Mutta tosiaan naisnäkökulmasta katsottuna se tosiaan kutittaa ja raapii lähemmässä kanssakäynnissä...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Totta. Punaparta = Barbarossa. Muudan perhospartajaakko pani samannimisen hankkeen pystyyn 1940-luvulla järkyttävin seurauksin.

Näillä mennään!

Niin, saattaa monille se parta sopia tai viikset. Mutta tosiaan naisnäkökulmasta katsottuna se tosiaan kutittaa ja raapii lähemmässä kanssakäynnissä...

Äääh, pienikielisten panettelua!
 

ipaz

Jäsen
Parta kasvaa varsin vastahakoisesti eli pelkästään tuohon suun ympärystöön. Posket ja kaula pysyvät paljaana ja pehmeänä kuin vauvan pylly. Pari vuotta sitten kasvatin sellaisen "kenkä"-mallisen kesäparran, mutta eihän se todellakaan tähän naamaan sopinut. Ja palautekin oli sitä luokkaa että haivenet saivat lähteä vajaan kahden kuukauden kasvattelun jälkeen. Nykyään siis seivailen (lähes) joka aamu.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Viikset kasvavat ärsyttävän nopeasti ja ovat juuri tuota amis-mallia. Joka toinen päivä täytyy ajella pois. En sitten tiedä miltä ne näyttäisivät esim kuukauden ajelemattomuuden jälkeen.


Mielenkiintoisilta sanoisin.

On tässä nyt kolme viikkoa viikset saanut kasvaa ja vallankin hulvattomat ovat. Vaimon suostumus asialle on kyllä hoidettu.
Itse olen aina vihannut viiksiä ja asian laita ei ole muuttunut miksikään. On se saatanan ihmeellistä, kun omat viikset vilkkuu koko ajan näkökentässä, kun hiukankin alemmas katselee. Jos sitten juhannuksen jälkeen ajaisi pois.

Pukin parta on taas leuassa kasvanut välillä pidemmäksi ja välillä taas leikattu lyhyemmäksi. Nyt on parralla pituutta jotain 5 sentin luokkaa. Ekat 2,5 senttiä värjäsin vaaleaksi ja loput on tummaa. Mielenkiintoisen näköinen sekin.

Eli kyllä se kesäparata täälläkin kasvaa. Tosin viiksien muodossa, koska parta minulla on ollut lähes aina, kun se vaan on kasvanut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaimon suostumus asialle on kyllä hoidettu.

Omituista. Hyvin omituista. Onko leidisi muuten Queen-fani?

Itse olen aina vihannut viiksiä ja asian laita ei ole muuttunut miksikään. On se saatanan ihmeellistä, kun omat viikset vilkkuu koko ajan näkökentässä, kun hiukankin alemmas katselee. Jos sitten juhannuksen jälkeen ajaisi pois.

Varo ottamasta aurinkoa ennen juhannusta. Viikset kun suojaavat ylähuulen yläosaa UVA- ja UVB-säteilyltä. Nämähän aiheuttavat rusketusta. Jos ajelet viiksesi vasta jussin jälkeen pois, saat ikävän viiksi-negatiivi -efektin kasvoihisi. Voit joutua käyttämään sen jälkeen keinoviiksiä jotta välttäisit pahimmat tyrskähdykset.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keittiösaksilla trimmattu kokoparta on Solomonin valinta jo toista vuotta, tosin välillä loksauteltiin kavereiden suut auki pelkillä pulisongeilla. Käytännönarvoa tuolla ratkaisulla ei ollut, taisivat ne massiiviset pulisongitkin lyyliä kutittaa.

Naiset eivät tosiaan useinkaan pidä parroista, mutta vain Meri-Kukka mielenhäiriössä pitää leuattomista miehistä (baarissa joskus käydessään pitäisi ilmeisesti laittaa lappu rintaan, että hähää, isompi mulkku kuin luulet), joten sallittakoon tämä nykyinen erittäin onnistunut naamio minulle.

Kumppanikin tykkää ja onhan se hyvä, että jotakin maskuliiniseksi koettua sentään löytyy, kun turhat lihaksetkin ovat karisseet pois.

Huuliparta kasvaa muuten minulla huonommin kuin tämä varsinainen, mistä olen aina ollut erittäin innoissani.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kesäpartaa tässä kasvatellaan joo, vituttaa vaan et parrankasvu tyrehtyy n.kahden sentin mitassa kokonaan. Tää ja pitkä piiska = rok.

Tosin talveksi ajattelin et jospa kasvattais kunnon kalapuikot ylähuulen päälle. Sellaiset Leo Silolahti-malliset.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä ketjua kun lukee, niin tekisi mieli antaa parran kasvaa. "Parran kasvattaminen" tuntuu jotenkin homojen hommalta, siis noin sanottuna, mun mielestäni, jostain kumman syystä.

Viime syksynä, ekaa kertaa ikinä, annoin parran kasvaa hieman pitemmäksi. Tais olla jotain reilut viisi kuukautta, etten sitä ajanut tai leikannut. Tai taisin mä noin kuukautta tai paria aiemmin viiksistä leikkata noin puolet pois, kun jostain kumman syystä tuli sellainen pakkomielle, että otin aina yhden viiksikarvan kerrallaan hampaiden väliin ja katkaisin pois, vai lähtiköhän se ihan juuresta, en nyt muista, tais lähteä. Tota tein pitkin päivää aina vaan kun tuli tarve tai siis enemmänkin ehkä pakkomielle, ja lopulta viikset näyttivät aika epätasaisilta.

Ei se parta ihan sellaiseksi jeesukseksi kasvanut, mutta merirosvoksi kuitenkin. Se oli muuten hauskaa, kun tossa pärstän sivussa noi pulisonki-karvat kasvoi noin viiden sentin mittaisiksi, ja aina varsinkin kun kävin suihkussa, niin ne rehotti silleen suoraan sivuille. Yöllä monesti kun nukuin normaaliin tapaan toisella poskellani, niin monesti aamuisin ihmisten ilmoilla sai kuulla, kun toisella puolella rehottaa karvat suoraan sivulle ja toisella puolella taas alaspäin ihon myötäisesti. Eihän sitä nyt silleen aina aamuisin tule peiliin katsottua.

Oiskohan parran kanssa nyt kesällä kuuma tai hiostava olo tai jotain muuta vastaavaa. Ei hitto kun toikin lause sisältää jotenkin liikaa homoseksuaalisuutta. No joo, mut syksyllä jos antais parran taas kasvaa luonnolliseen tapaan, niin ei varmaan talvellakaan niin palelis, ja onhan se paljon helpompaa kun ei tarvii kokoaikaa jatkuvalla syötöllä päivästä toiseen ajella ja leikata ja stressata sen kanssa, ja lisäksi on se kurkofiilis.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kai tätä naamakarvoitustani voisi kesäparraksikin kutsua, kun sen kasvatin kesän kynnyksellä. Melkein vuosi tässä menikin ilman partaa, välillä toki oli pieni tupsu tuossa alahuulen alla, mutta ei kai sitä voi parraksi kutsua. No, nyt on ollut jonkin aikaa naamalla sellainen viritys, jossa hiuksista lähtee ohut viiva molemmin puolin leukaperiä, ja sitten leuan alla nämä viivat risteävät ja nousevat viiksinä ylös. Vähän vaikea selittää, en löytänyt pikaisella selailulla esimerkkikuvaa netistä. OCC:n Paul Jr:llä oli joskus hiukan vastaavanlainen, tosin mulla on liki musta väri luonnostaan.

Tässä kesäpartoja ensialkuun:

http://gallery.beardcommunity.com/albums.php?&set_albumListPage=1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös