Kesän siirtoikkuna 2024

  • 49 673
  • 388
Chelsean lompsa on taas niin levällään tänä kesänä, että siinä on muilla ihmettelistä, ihan omiata faneista lähtien...

Eikai se missään kohtaa niin ollutkaan, etteikö yhtään hankintaa voisi tehdä. Kyse on ollut lähinnä siitä voidaanko hankkia ennen kuin on myyty ja ilmeisesti vastaus on kyllä.

Itse toivottaisin kyllä Olisen tervetulleeksi. Todella viihdyttävä pelaaja.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eikai se missään kohtaa niin ollutkaan, etteikö yhtään hankintaa voisi tehdä. Kyse on ollut lähinnä siitä voidaanko hankkia ennen kuin on myyty ja ilmeisesti vastaus on kyllä.

Itse toivottaisin kyllä Olisen tervetulleeksi. Todella viihdyttävä pelaaja.

Ei tietenkään ja nyt kun Osimhen on heitetty vaihtoehtona roskikseen, niin hankkivat lukumäärällisesti enemmän pelaajia. Hankkivat kaksi pelaaja ja jää vielä kolmanteekin fyrkkaa, mitä olisi joutunut budjetoimaan nigerialaiseen. Vasenta pakkia sinne huutelevat, mutta enpä tiedä miksi?

Ja kyllä minullekin kelpaa Olise erittäin hyvin, viihdyttävä pelaaja kuten mainitsit.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei riitä että harvinainen pelaajavaihtokauppa toteutuu, Villa pistää vielä kaupanpäälle Luizin tyttöystävän.
Kirpaisee muuten miesten joukkueen fanikunnassa enemmän tämä jälkimmäinen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Osaako joku viisaampi kertoa mikä tuossa on se sääntö? Ymmärrän että tuollaiset siirrot eivät vaikuta FFP tilastoihin mutta ovatko siirrot esim. RB Salzburgissa RB Leipzigiin kiellettyjä? Kuten siis esimerkisi vaikka Benjamin Sesko siirtyi.
Savio siirtyi Troyesista, ei Gironasta, jossa oli lainalla. Seskon siirto taas tapahtui ennen tuota viime vuonna tullutta sääntöä ja oli itse asiassa vaikuttamassa sen pykälän syntyyn.
 
Savio siirtyi Troyesista, ei Gironasta, jossa oli lainalla. Seskon siirto taas tapahtui ennen tuota viime vuonna tullutta sääntöä ja oli itse asiassa vaikuttamassa sen pykälän syntyyn.

Troyes kuuluu myös City Groupiin. Onko tässä säännössä oleellinen juttu siis se, että samaa euro-kilpailua pelaavien seurojen välillä ei noita siirtoja voi tehdä, mutta sinänsä tuo yhteinen omistaja ei ole ongelma?

Ja onko tuossa säännössä kuitenkin jotain tulkinnanvaraa jos kerran on neuvoteltu eri osapuolten välillä Todibon siirron osalta? Onnistuisiko kuitenkin esim. lainasiirto?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Troyes kuuluu myös City Groupiin. Onko tässä säännössä oleellinen juttu siis se, että samaa euro-kilpailua pelaavien seurojen välillä ei noita siirtoja voi tehdä, mutta sinänsä tuo yhteinen omistaja ei ole ongelma?
Joo, nimenomaan se samaan euro-kilpailuun osallistuminen on se määräävä tekijä. Yhteisen omistajan problematiikkaa on ratkottu eri puolilla eri tavoilla, mutta se ei vielä sinänsä estä pelaajasiirtoa.


Ja onko tuossa säännössä kuitenkin jotain tulkinnanvaraa jos kerran on neuvoteltu eri osapuolten välillä Todibon siirron osalta? Onnistuisiko kuitenkin esim. lainasiirto?
Tätä en muuten osaa sanoa. Ei ole osunut silmiin keskustelua aiheesta. En kyllä oikein usko että esim. Todibon laina Unitediin sallittaisiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Noh. Taisihan niitä sääntöjä tulla kun mietittiin mahdollisia saudi-lainoja Newcastleen.
Oliko se UEFA-tasoinen päätös vai FA:n? Itse en muista, ja itse asiassa jäin miettimään, menikö edes sellaisenaan läpi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Oliko se UEFA-tasoinen päätös vai FA:n? Itse en muista, ja itse asiassa jäin miettimään, menikö edes sellaisenaan läpi.

En mäkään kyllä ihan varma ole. Tottunut vaan siihen että aina kun joku Valioliigassa miettii että hei Newcastle voisi tehdä näin ja kiertää/venyttää sääntöjä niin tuli samantien äänestys/uusi päätös. Tosin Newcastle mennyt (onneksi) täysin kaikkien pykälien mukaan ja muutenkin pysynyt pois harmaalta alueelta (onneksi). Sit Chelsea myy hotelleja itselleen ja käyttää miljardin ja mitä näitä on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös