Siitä joku saa hyvän keskikentän.
Edelleen sitä mieltä, että tuolla nimellä ei vain voi mennä kuin yhteen seuraan.
Liverpooliin!
Siitä joku saa hyvän keskikentän.
Mitä toistakymmentä peliä näin viime kaudelta, niin uskon että tässä on todellinen kaappaus.
Mitä toistakymmentä peliä näin viime kaudelta, niin uskon että tässä on todellinen kaappaus.
Vai onko kuitenkin Newcastlesta tullut Minteh vielä kovempi?
Gallagher-raha on menossa lyhentämättömänä Samu Sirkan hankintaan.
Myös Chelsea on kiinnostunut.
Koska hankkivat jo KDH:n
Joo, hyvää bisnestä ihan ehdottomasti, mutta... En tiedä. Mun makuun Cityssä oli viime kaudella viisi häkellyttävän hyvää pelaajaa: Rodri, Foden, KDB, Silva ja juurikin Alvarez. FFP:n puolesta seuran ei todellakaan tarvitsisi myydä, eikä rahan puolesta varsinkaan. Joten: miksi? Miksi myydä yksi maailman monipuolisimmista ja potentiaaliltaan parhaista keskushyökkääjistä?
Kyllä minä tämän ymmärrän, että pelaaja haluaa lähteä parempaan rooliin. Mutta sitä en, miksi seura päästää hänet pois. Tai jos hieman lavennetaan, en pysty käsittämään miksi City on valmis myymään Alvarezin ja pitämään Hålandin, jota peluutetaan siellä aivan sordiino päällä. Alvarez olisi (ja on koko ajan ollutkin!) paljon parempi pelaaja Citylle kuin Håland, joka taas rikkoisi kaikki mahdolliset ja mahdottomat maalintekoennätykset Realin, Liverpoolin tai Bayernin kaltaisessa joukkueessa - Unitedissakin, jos vain muu struktuuri olisi hieman järkevämmässä kuosissa.Koska Alvarez haluaa isompaan rooliin ja pelaamaan täysiä minuutteja. Pelaajan omasta halusta.
Haaland rikkoi jo Valioliigan kaikkien aikojen maaliennätyksen. Vähän yli 20-vuotiaana ja tulokaskaudellaan.Håland, joka taas rikkoisi kaikki mahdolliset ja mahdottomat maalintekoennätykset Realin, Liverpoolin tai Bayernin kaltaisessa joukkueessa - Unitedissakin, jos vain muu struktuuri olisi hieman järkevämmässä kuosissa.
Ai niinkö siinä kävi? Hyvä kun kerroit, en ollutkaan kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.Kahden kauden aikana 81 maalia Valioliigassa ja Mestareiden liigassa vaikka oli loukkaantuneena eikä pelannut lähellekään täysiä minuutteja.
Voi olla että muutaman penkin joutuvat myymään, että saadaan siirto tilikirjoihin mahtumaan.Romano antoi Dani Olmon siirrolle Barcaan herewego:t. 55+7 M€
Mä näin huhun, jonka mukaan United ja Barca neuvottelevat kaupasta, jossa yhteen suuntaan liikkuisi de Jong ja toiseen Antony...Voi olla että muutaman penkin joutuvat myymään, että saadaan siirto tilikirjoihin mahtumaan.
Voi olla että muutaman penkin joutuvat myymään, että saadaan siirto tilikirjoihin mahtumaan.
Mä näin huhun, jonka mukaan United ja Barca neuvottelevat kaupasta, jossa yhteen suuntaan liikkuisi de Jong ja toiseen Antony...