Barca joutuu jo tiukille jos saavat edes Nico Williamsin hankittua. Olmohan on ihan selkeä Cityn pelaaja tässä ikkunassa. Mitähän ne oikein meinaavat tänä vuonna myydä lisää? Viime vuonnahan stadinkan penkit olivat todella kysyttyjä.
Höpsis, Laporta jossain haastiksessa paukutteli juuri henkseleitä, että Barcalla on nyt talous kunnossa ja se on pitkäjänteisen työn tulos. En nyt löytänyt sitä viestiä X:stä, mutta kyllähän tuo Olmosta tehty tarjous kertoi sen, että talous on tosiaan kunnossa.
Joo melkoista paskaa Laporta laskettelee medialle. Ei varmasti helpota talous tippaakaan ennenkuin pääsevät evakosta palaamaan camp noulle. Ja sekin pitäisi saada myytyä sitten ilta illan jälkeen täyteen että mitään edistystä paremapaa kohti tapahtuisi.Noh sittenhän ne ongelmat ovat ratkaistu ja eikuin vain uutta parempaa tulevaisuutta kohti. On se helppoa jos tuon vain osaa.
Ihana nykyaika. Sama syy miksei Zirkzee siirtynyt Milaniin.
Dan Ashworth tuli töitä tekemään, hah.
Kuulostaa silti että pelaajien kannattaa miettiä kenen agentin kanssa toimii ja minkälaisella sopimuksella. Eihän tossa ole mitään järkeä.
Miten noi nykyään siis menee, aina kuvitellut että nämä olisi jo etukäteen sovittu pelaajan ja agentin välisessä sopparissa, että agentti saa ennalta sovitun siivun siirrosta. Nytkö agentit neuvottelee erikseen oman osansa per siirto?
Kuulostaa silti että pelaajien kannattaa miettiä kenen agentin kanssa toimii ja minkälaisella sopimuksella. Eihän tossa ole mitään järkeä.
Samaa mieltä itse asiasta, ja siis jos jotain Hålandia miettii, niin siellähän maksettiin kymmeniä miljoonia faijalle ja agentille. Mutta sitä mä mietin, että kun sekä Zirkzee että Mazraoui ovat noin helevetin alihintaisia, niin kuinka paha rasti se nyt oikeasti olisi laittaa sille agentin retaleellekin nuo huhutut 2-4 milliä?Pointtina se että siirrot kaatuu agenttien palkkioihin. Zirkzee halusi Milaniin, Milan ei halunnut maksaa agenteille miljoonia. Mazraoui sopi jo Hammersin kanssa kaiken, Hammers ei halunnut maksaa agentille miljoonia.
Samaa mieltä itse asiasta, ja siis jos jotain Hålandia miettii, niin siellähän maksettiin kymmeniä miljoonia faijalle ja agentille. Mutta sitä mä mietin, että kun sekä Zirkzee että Mazraoui ovat noin helevetin alihintaisia, niin kuinka paha rasti se nyt oikeasti olisi laittaa sille agentin retaleellekin nuo huhutut 2-4 milliä?
Eiköhän tämä ole tällainen moderni hyvä tapa sanoa ettei kiinnosta
Sen jälkeen kun pelaaja on sopinut jo henkilökohtaisista ehdoista? En sit tiedä. Ehkä olis helpompi olla vaan suostumatta niihin.
Ei yksikään pelaaja suostuisi siihen, että kolmas osapuoli pystyisi halutessaan vesittämään haluamansa siirron uuteen seuraan. Ei ainakaan niin, että pystyisi vesittämään sen tavalla joka ei ole pelaajan ja agentin välisessä sopimuksessa.
Ei niin.
Ei taida De Gea pelata enää jalkapalloa, ei ainakaan Euroopassa. Kuvittelee vissiin saavansa edelleen samanlaista liksaa, mitä ManU maksoi....
Tämä vihdoin suurella todennäköisyydellä maaliin tällä viikolla.