Sieltä vielä Sky uutisoi.
Lingard pyytää 180000 puntaa viikossa vieläkin. Tästä syystä aikaisemmin myös Newcastle poistui neuvottelupöydästä. Ymmärrettävästi Hammers ei myöskään ole tuota halukas maksamaan.Monesta suunnasta nyt juttua että Nottingham on myös vahvoilla Jesse Lingardin kanssa. Hammers ja Forest siis ainoat jotka tarjonneet sopparia ja ratkaisu ”lähipäivinä”.
Eikä uutisoi.
Fanikaupassa oli juu loppunut W-kirjaimet. Perus.Barca ilmeisesti lopettanut Lewandowskin paitojen myynnin, koska heillä ei ole W kirjainta. Ehkä de Jongin kauppaa vauhdittaisi pari paketillista kirjaimia ihan kaiken varalle.
Fanikaupassa oli juu loppunut W-kirjaimet. Perus.
Tuchel ei halua luopua Brojasta
Oikeastaan ainut mitä Spursilta enää puuttuu on huipputason hyökkäävä kk.
Älkääkä tulko kertomaan miten hyvä Höjberg on pallollisesti, viime harkkapelissä toki antoi yhden upean läpisyötön mutta ikävä kyllä kohti omaa maalia ja vastustajan hyökkääjälle.
Jos Spurs pelaa yhdellä kärjellä 3-4-2-1, niin eihän siinä edes ole mitään AM paikkaa? Toki Maddison maistuu ihan luksuslisänä ja jos pelataan 3-5-2, niin siinä tapauksessa joku siihen tarvitaan.Itse en ole vakuuttunut Lucasista AM paikallakaan. Siksi toivon siihen vielä hankintaa. "Super" nelikon jälkeen taso tippuu radikaalisti ja peliaikaa jää reilusti yli tuon. Ilman loukkaantumisia ei varsinkaan ensi kaudella selvitä. Conte ei ole myöskään huhujen mukaan tykästynyt Bryan Giliinkään, joka matkannee lainalle. Joten onhan tuossa yläoksalla vielä ihan selkeä puutos. Siis jos tavoite on pokaaleissa.
Oletko itse käynyt paikan päällä varmistamassa asian vai levitteletkö täällä vain roskalehtien huhuja?Barca ilmeisesti lopettanut Lewandowskin paitojen myynnin, koska heillä ei ole W kirjainta. Ehkä de Jongin kauppaa vauhdittaisi pari paketillista kirjaimia ihan kaiken varalle.
Oletko itse käynyt paikan päällä varmistamassa asian vai levitteletkö täällä vain roskalehtien huhuja?
Unitedin osalta Antonyn nimi on taas noussut esille. Mielenkiintoinen pelaaja, jonka ainakin itse haluaisin nähdä Unitedissa, mutta hinta on huhujen mukaan vähän turhan suolainen. Myös Tielemansin nimi on noussut esille, mutta hän ei välttämättä ole ihan sitä mitä Unitedin keskikenttä huutaa.
Arsenalilla menossa hyvä kesä ja sitten…
Selitätkö logiikan?”Barcelona have asked Jules Koundé to refuse to talk to Chelsea, just like Raphinha did, so that it forces Sevilla to negotiate with them.”
tämä on kai sitä Barcan vetovoimaa.
Raportoin vaan mitä eri toimittajat kertoo. Tuo lainaus oli barcelonalaiselta juornalistilta Adrian Sanchezilta. Todennäköisesti kyseessä on joku median valeuutisten verkko, jonka avulla yritetään saada Barcelona näyttämään huonolta.Selitätkö logiikan?
Jos logiikka ei noilla tiedoilla aukea, niin veikkaan ettei aukea vaikka selittäisin enemmän.No se kai oli selvää, että jaoit jonkun toimittajan arvauksen, mutta siis se logiikka joka pitäisi selittää on oman kommenttisi logiikka, @maken veivi jr. Jos unohtui, niin se oli tämä: "tämä on kai sitä Barcan vetovoimaa."