Kesän siirtoikkuna 2022

  • 406 425
  • 4 839

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä sä nyt itsekin tiedät, että Howe ei ole huippumanageri. Ainakaan vielä. Laadukas sellainen ja tulevaisuudessa sellainen voi hyvinkin olla, mutta ei tällä hetkellä.

Ja jos nyt vertaillaan tohon muuhun porukkaan, niin vähän on vielä matkaa.
Mä vaan odotin että kuka ekana tarttuu, Hih
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nyt Spurs on advanced talks- eli kehittyneet juttelut -vaiheessa Djed Spencen suhteen. Hinnaksi on muodostumassa 15 miljoonaa puntaa.

Ei vituta.
No ei todellakaan vituta älä selitä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt Spurs on advanced talks- eli kehittyneet juttelut -vaiheessa Djed Spencen suhteen. Hinnaksi on muodostumassa 15 miljoonaa puntaa.

Ei vituta.
No ei todellakaan vituta älä selitä.
Perisic, Forster, Bissouma, Richarlison ja Spence about 105 miljoonalla sisään ennen kuin Spurs lähtee edes treenikiertueelle Etelä-Koreaan. Kovaa tekemistä Spursilta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Liitteet

  • D0FBCB52-E2E7-467F-ABDE-5718F3FDC834.jpeg
    D0FBCB52-E2E7-467F-ABDE-5718F3FDC834.jpeg
    77,3 KB · kertaa luettu: 127

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
En tiedä oliko mainittu, mutta myös Spursin CSI-osasto teki hyvää työtä kun Bissoumaan kohdistettu tutkinta on lopetettu. Saattaa olla yksi kesän parhaista siirroista hintalaadultaan, toki häviten mailin Calvin Phillipsille.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset


Tämä on älykästä ja oikeanlaista kaupankäyntiä Leedsiltä. Jos Chelsea maksaa tuon hinnan, niin Raphinha valitsee Chelsean ja Barcelona jää nuolemaan näppejään. Toki jos Barca pystyy hinnan maksamaan, niin sitten on eri asia. Toki Raphinha voisi jäädä Leedsiinkin, mutta en usko, että niin tulee käymään missään tapauksessa. Jokatapauksessa Leedsille win, win, win situation.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Perisic, Forster, Bissouma, Richarlison ja Spence about 105 miljoonalla sisään ennen kuin Spurs lähtee edes treenikiertueelle Etelä-Koreaan. Kovaa tekemistä Spursilta.
Ja nyt aletaan sitten katsomaan paljonko Lo Celsosta, Winksistä, Bergwijnista, Rodonista ja kumppaneista saadaan sisään. Carter Vickeristä tuli jo 6+4M£. Tämä voi hyvinkin olla Spursin paras kesä pitkiiiin aikoihin. Ja kaikki vain siksi, että tuli top4 sijoitus. Muussa tapauksessa tässä olisi varsin erilainen kesä menossa. Iso on merkitys parilla pisteellä.

Ja todennäköisesti Spencenkin mahdollisen siirron jälkeen tulee vielä 1 tai jopa kaksi ukkoa sisään riippuen myynneistä.
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Eikä ole Raphinhakaan, joten näillä tosiaan on aivan hemmetisti yhtäläisyyksiä. Molemmat pelaavat jalkapalloa ammatikseen.
Eikös se ole ns. nimmareita vaille koko siirto (hinta ja henk.koht. ehdot jo sovittu ja hyväksytty), mutta Raphinha odottelee kuitenkin edelleen että mitä Deco saisi Barcelonalta irti? Näin itse olen käsittänyt viisaampien twiiteistä.
 
Eikös se ole ns. nimmareita vaille koko siirto (hinta ja henk.koht. ehdot jo sovittu ja hyväksytty), mutta Raphinha odottelee kuitenkin edelleen että mitä Deco saisi Barcelonalta irti? Näin itse olen käsittänyt viisaampien twiiteistä.

Niin vai Leeds odottelee mitä saisi Barcelonalta irti? Decohan on joidenkin tietojen mukaan saanut Barcan kanssa ehdot sovittua jo monta kuukautta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös