R
RystyLitsari
Mä vaan odotin että kuka ekana tarttuu, Hih
Etkä odottanut, vaan salaa toivoit, että joku olisi sun kanssa samaa mieltä. :)
Mä vaan odotin että kuka ekana tarttuu, Hih
Nyt Spurs on advanced talks- eli kehittyneet juttelut -vaiheessa Djed Spencen suhteen. Hinnaksi on muodostumassa 15 miljoonaa puntaa.
Ei vituta.
No ei todellakaan vituta älä selitä.
Perisic, Forster, Bissouma, Richarlison ja Spence about 105 miljoonalla sisään ennen kuin Spurs lähtee edes treenikiertueelle Etelä-Koreaan. Kovaa tekemistä Spursilta.Nyt Spurs on advanced talks- eli kehittyneet juttelut -vaiheessa Djed Spencen suhteen. Hinnaksi on muodostumassa 15 miljoonaa puntaa.
Ei vituta.
No ei todellakaan vituta älä selitä.
Ens kauden jälkeen useampi on.Etkä odottanut, vaan salaa toivoit, että joku olisi sun kanssa samaa mieltä. :)
Sitten kun sinä vielä olisit joskus samaa mieltä jonkun muun kanssa…Ens kauden jälkeen useampi on.
Tää pätee myös mielipiteisiin jalkapallossa. Nimim. Ainahan mä melkein olen täällä oikeassa.Sitten kun sinä vielä olisit joskus samaa mieltä jonkun muun kanssa…
Leeds ei ala myymään alennuksella ja kunnioittaa Chelsean tarjousta:
Ja nyt aletaan sitten katsomaan paljonko Lo Celsosta, Winksistä, Bergwijnista, Rodonista ja kumppaneista saadaan sisään. Carter Vickeristä tuli jo 6+4M£. Tämä voi hyvinkin olla Spursin paras kesä pitkiiiin aikoihin. Ja kaikki vain siksi, että tuli top4 sijoitus. Muussa tapauksessa tässä olisi varsin erilainen kesä menossa. Iso on merkitys parilla pisteellä.Perisic, Forster, Bissouma, Richarlison ja Spence about 105 miljoonalla sisään ennen kuin Spurs lähtee edes treenikiertueelle Etelä-Koreaan. Kovaa tekemistä Spursilta.
Onhan tuossa nyt melkoiset lukakuvibat jos Chelsea tuon Raphinhan siirron painaa väkisin maaliin.
Aijaa. Minä en löydä mitään yhteistä noista viboista.
Juu teki sen vasta sitten kun ei mahtunut enää automaattisesti avaukseen.Totta tämä. Lukaku ei tainnut yrittää venkoilla siirtoa muualle vielä siinä vaiheessa kun kaikki oli käytännössä jo sovittu.
Totta tämä. Lukaku ei tainnut yrittää venkoilla siirtoa muualle vielä siinä vaiheessa kun kaikki oli käytännössä jo sovittu.
Eikös se ole ns. nimmareita vaille koko siirto (hinta ja henk.koht. ehdot jo sovittu ja hyväksytty), mutta Raphinha odottelee kuitenkin edelleen että mitä Deco saisi Barcelonalta irti? Näin itse olen käsittänyt viisaampien twiiteistä.Eikä ole Raphinhakaan, joten näillä tosiaan on aivan hemmetisti yhtäläisyyksiä. Molemmat pelaavat jalkapalloa ammatikseen.
Eikös se ole ns. nimmareita vaille koko siirto (hinta ja henk.koht. ehdot jo sovittu ja hyväksytty), mutta Raphinha odottelee kuitenkin edelleen että mitä Deco saisi Barcelonalta irti? Näin itse olen käsittänyt viisaampien twiiteistä.
"Leeds insist on respecting the agreement with Chelsea for £60m. It’s still open on player side." -Fabrizio RomanoNiin vai Leeds odottelee mitä saisi Barcelonalta irti? Decohan on joidenkin tietojen mukaan saanut Barcan kanssa ehdot sovittua jo monta kuukautta sitten.