Beardsley78
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Newcastle, Dodgers
Kova on pelko että jos Pool missaa tän (jos Nunez floppaa) ja toisen ison hankinnan, ja Salah vetää vikan 6kk pelkkää sopimusrallia henkisenä tumputuksena(kuka maksaa eniten) keskittymättä voittamiseen kun näytöt jo aiempina vuosina, ja Mane on poissa niin voi tulla vaikea vaikea kausi. Valioliiga tarvii tässä kohtaa vielä haastajan Citylle koska en usko muiden kuin Poolin olevan valmiita ja Pooliltakin vaatii onnistumisen siirroissa ja tiukkojen kääntämisessä.Tästä mäkin aikaisemmin kirjoitin ja siitä että on ns. ylionnistunut maaliodottaman mukaan reilusti tällä kaudella. Siihen päälle vaatimaton syöttötaito niin vähän tuntuu ns. mahdolliselta flopilta hintaansa nähden.
Minä perusspedenä, kuten moni muu, ei oikein näe miksi Nunezista ollaan valmiita maksamaan noin paljon La Liga 2sen ja portugalin näytöillä. Siis näin knoppina, Benficalla pelaa säännöllisesti esim. Adel Taarabt josta maksoi QPR 2010 vuonna 1,2m puntaa ja pompoteltu ympäriinsä kuka haluis. Eli ne portugalin vaatimukset ei ihan "ison" euroopan tasolla.
This said, mä en taloa betsais Poolin siirroista vastaavia vastaan. Onko joku angle että vaikka on box kompura ja selkeitä puutteita, niin nähdään vaikka potential katto niin korkeana että kunnon valmennuksessa voisi tulla maailman paras perinteinen 9. Vain 4v sitten Penarol U19 -> Almeria. Nyt 2v Benficassa. Ehkä se koko idea on kaikilla että hiiltähän kaveri on mutta ei ole puristettu vielä kunnolla ja pelko että kilpailija sen saa? :) Oma intuitio on että ostetaan tolla rahalla etelä-amerikasta 1kpl ja ranskasta 2kpl wondekiddiä mutta kaikki haluaa Nunezin ja mun ajattelu on tasoa Football Manager.