Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Evertonilla on ostohousut jalassa, seuraava ukko pyörii jo tuulikaapissa:
Evertonilla on ostohousut jalassa, seuraava ukko pyörii jo tuulikaapissa:
Toivotaan, että Chelsea saa siirron maaliin niin voivat päästää Azpilicuetan Barcelonaan.
Jos oikeaksi laitapakiksi on hommattu Dani Alves, niin kyllä mä ymmärrän että halutaan vähän tukea sinne oikealle…Mihin muuten Barca tarvii Azpilicuetaa?
Jos oikeaksi laitapakiksi on hommattu Dani Alves, niin kyllä mä ymmärrän että halutaan vähän tukea sinne oikealle…
Niinpä olikin, nauratti jotenkin kun tänä aamuna luin Litmasen haastattelun Iltalehden sivuilta ja kommentoi siinä myös Barcan tilannetta. Mä jäin vaan miettimään onko tuo siis kehu vai vittuilua?Eikös Alves jo kokenut Laportan raipan ja suunnannut lattarien lämpöön haavojansa nuolemaan.
Siellä oikealla on myös nuori ja lupaava Sergino Dest, joka on pelannut pääasiassa oikea pakin paikkaa, toki myös ylempänä keskikentällä. Nyt kun Alves lähti, tilalle halutaan toki toinenkin kaveri, jota uskaltaa peluuttaa.Jos oikeaksi laitapakiksi on hommattu Dani Alves, niin kyllä mä ymmärrän että halutaan vähän tukea sinne oikealle…
Ei hätää. Kolmas ”vipu” on jo valmiina.
Mikäli tämä pitää edes lähelle paikkansa, niin United tuskin oli kovin aktiivisesti Nunezin perässä ja samalla Sesko kerinnee liikkumaan muualle mikäli on liikkuakseen.
Ei hätää. Kolmas ”vipu” on jo valmiina.
Mikäli tämä pitää edes lähelle paikkansa, niin United tuskin oli kovin aktiivisesti Nunezin perässä ja samalla Sesko kerinnee liikkumaan muualle mikäli on liikkuakseen.
Pelasi hyvin eilen Liverpoolin noin samanikäisiä vastaan ja teki maalinkin. Näkisin, että Seskolla on hyvä paikka kehittyä siellä missä on nyt ja tosiaan varma avauksen paikka on sellainen, että ainakaan pelaajan puolesta ei kannata hätiköidä.Mä veikkaan että Sesko liikkuu vasta tammikuussa/ensi kesänä. Kausi aikaa kasvattaa hintaa ja varma avauksen paikka jne.
Ja sieltä suomiväriä brittien siirtoikkunaan.
Ja siis laina tietty.Tavares Arsuista Marseilleen varmistunut per Romano. Hyvä siirto ensin mainitulta.