maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Mä olen aidosti iloinen, että edes yksi ihminen huolehtii siitä, että sheikeillä rahat riittää.Pep ei pysty ostamaan hyökkääjä nyt, koska Citylla ei ole varaa maksaa yli £100 milj. hyökkääjästä:
![]()
Pep Guardiola plays down Manchester City's chances of signing Sergio Aguero replacement as he claims high prices make transfer 'impossible'
Man City have already made an initial offer worth £100m for Tottenham striker Harry Kane; City are open to including players in addition to the cash offer, but the bid is expected to be rejected; Kane has told Spurs he wants to leave this summer - with Man Utd and Chelsea also interestedwww.skysports.com
Ei vaan ihan rehellisesti sanottuna on tervettä, että joku oikeasti merkittävä jalkapalloihminen toteaa, että eihän noissa pelaajien hinnoissa ja palkoissa ole enää järkeä. Hyvä Pep, oot ihan hyvä äijä oikeesti.
Barcelona on tästä hyvä esimerkki, mitä voi seurata kun eletään yli varojen. Real Madrid puolestaan on poikkeus, koska he saavat rahan siirtoihin Jumalalta (ainakin Kakán vaimon mukaan).
Ensi kesänä sitten syödään poppareita ja katsotaan millaisen summan Mino Raiola kiristää Haalandin viikkopalkaksi, itse veikkaan sitä miljoonan viikkopalkkaa.