Tuli mieleen, että yrittääköhän Levy suostutella Kanen jäämään Spursiin tekemällä hänestä pelaaja-valmentajan. Tuohan olisi Levylle ihan no-brainer:
- säästyisi rahaa
-
Ainoa ongelma tuossa on, että managerin olisi kyettävä edes autettavasti kommunikoimaan englannin kielellä.
Vähän tietty jännittää milloin Levy alkaa käymään täältä kirjoittajia läpi.
Mähän siis oon jo kieltäytynyt kutsusta.Vähän tietty jännittää milloin Levy alkaa käymään täältä kirjoittajia läpi.
Minä kävin vetämässä yhdet treenit, mutta olen kuulemma ”huono isä” Sonille kun kielsin sukeltamasta jatkuvasti, joten ei irronnut paikkaa.Mähän siis oon jo kieltäytynyt kutsusta.
Mähän siis oon jo kieltäytynyt kutsusta.
Liverpoolin kaupunki on menettämässä Unescon maailmanperintökohde-statuksensa jokirannan uudisrakentamisen takia.Jos nyt saisivat sen uuden stadiumin rakentamisen alulle...
Onko Burnleyssa muuten vaihtunut jo omistaja? Lähinnä että voiko olettaa, että tänä kesänä siirtoihin menisi enemmän rahaa kuin kaksi miljoonaa.Burnley varmisti tänään Nathan Collinsin siirron. Patson Dakan siirto Leicesteriin myös kohta julki.
Onko Burnleyssa muuten vaihtunut jo omistaja? Lähinnä että voiko olettaa, että tänä kesänä siirtoihin menisi enemmän rahaa kuin kaksi miljoonaa.
Ilmeisesti useiden medialähteiden mukaan City on EM-kisojen jälkeen valmis pulittamaan Jack Grealishista n. 140 miljoonaa euroa. Grealish itsekin ilmeisesti haluaisi siirtyä nimenomaan Cityyn. Grealish on hyvä pelaaja, mutta kyllä nyt liikutaan jo aika tähtitieteellisissä summissa. Toki rahalla saa (ja hepalla kenties pääsee...)
Itsellä on ilman mitään huhuja fiilis, että olis Bernando. Luulisin, että Sterling, Foden & Grealish kombo haluttaisiin säilyttää. Mahrez > Bernando joten siksi hän.Grealishin Cityyn tullessa saadaankin sitten aloittaa spekulaatio kuka Citystä lähtee. Olettaisin ainakin yhden lähtevän kolmikosta Mahrez, Bernardo ja Sterling.
Itsellä on ilman mitään huhuja fiilis, että olis Bernando. Luulisin, että Sterling, Foden & Grealish kombo haluttaisiin säilyttää. Mahrez > Bernando joten siksi hän.