Re: Jagr <-> Lindros
Viestin lähetti Ferris
Tällaista kauppaa puhellaan nyt kuulemma todella vakavasti. Kumpikin joukkue ollut pettynyt hankintaansa eli kyseessä ois taas kauppa tyyliin: hoida sinä tämä minun paskani, niin minä hoidan sinun....
http://www.washingtontimes.com/sports/20030608-124345-5308r.htm
Ei tässä oikein enää tiedä mitä ajattelisi... nyt maksetaan Washingtonissa viime vuosien tyhmistä sopimuksista kunnolla...
Joo, tätä minäkin olen tässä yrittänyt sulatella.. Tunteet ovat kyllä aika ristiriitaiset. Eric Lindros on kuitenkin yksi niistä pelaajista, joita en todellakaan haluaisi Caps-paidassa nähdä. Tosin eihän näin välttämättä kävisikään.
Pitää varmaan vain olla tyytyväinen, jos Jagrille - tai pikemminkin miehen jättisopimukselle - on löytynyt ottaja. Vielä pari päivää sitten en moiseen olisi uskonut.
Vaikka ei omiin suosikkeihini koskaan ole kuulunutkaan, pitää kyllä sanoa, että uskon Jagrin vielä nousevan takaisin liigan eliitin joukkoon. Mielellään näkisin hänen vielä jatkavan Washingtonissa - en kuitenkaan tähän hintaan, enkä tässä tilanteessa. Washingtonilla ei palkkabudjetin supistamisen takia ole varaa uusiin hankintoihin ja tämänhetkisellä puolustuksella Caps ei varmaan edes pelaisi playoff-paikasta. Silloin ei ole mitään järkeä maksaa yhdelle pelaajalle 11 miljoonaa.
Eli lähetetään Jagr Rangersiin, ostetaan Lindrosin sopimus ulos (tai treidataan edelleen Torontoon) ja käytetään jäljelle jäävä summa (n. 3,5 milj.? Olettaen, että puolet Jaromirin palkasta pitää maksaa) pakkiin tai kahteen.