Mainos

Kesän retro-otteluseuranta (SaiPa – HPK)

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos liigaan nousette, niin plussaa on myös se, että ainakin divari on scoutattu hyvin. Itse ainakin katselisin kissojen ykköskentän suuntaan.

Itse en oikein tykännyt siitä, kun se Karhu-Kissojen Varis vai mikä se oli, niin kävi Porin pelissä loppusummerin jälkeen huitomassa meidän maalivahtia. Kunnon mylläkkähän siitä tuli (tilastoja). Siellä on se yks Korpisalo tehnyt aika hyvin pisteitä, mutta mahtaisko taso riittää kuitenkaan liigaan asti? Maalivahti ehkä tarvittais. Takko pelaa kuitenkin vielä Minnesota North Starsin paidassa monta vuotta, niin joku siihen Rosenbergin kaveriksi. Kiekko-Espoossa torjuva Risto Dufva voisi olla mielenkiintoinen haku. Olisikohan hänestä liigaan ykkösmaalivahdiksi?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On tää Kerhon peli-ilme kyllä sellasta kuraa ettei ne kyllä ikinä tuu mestaruuksia voittamaan. SaiPakin voittaa seuraavan mestaruuden tai mestaruuksia ennen Kerhoa. Mä luulen, et kerhon pitäisi panostaa enemmän omaan juniorituotantoon ja divarihakuihin.

Saatais nyt vittu joskus edes joku kunnon valmentaja,

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Olin soittamassa tuonne lähetykseen, mutta otettuani eteisen puhelimen luurin korvalle huomasinkin äitin puhuvan mummon kanssa makuuhuoneen puhelimessa. Linja oli siis varattu. Lisäksi isä sanoi, että kohta pitäisi käydä nukkumaan, kun on koulupäivä huomenna ja pitäisi jo kahdeksaksi mennä. Jotain 15 yli 7 kun lähtee, niin ehtii pituusjonoon omalle paikalle, oman luokan jonoon koulun oven eteen, josta suorin jono päästetään ensimmäisenä sisään.

Pyydän että saisin katsoa tämän kuitenkin loppuun.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
(Linkku) Aikalisä käytetty.

En ole oikein lämmennyt tälle muutaman kauden käytössä olleelle ylimääräiselle tauolle kesken pelin. Onneksi näitä ei voi olla kuin maksimissaan kaksi ottelussa. Miettikää jos joskus joku älypää keksisi jonkun säännön, että pidettäisiin jokaisessa erässä vaikkapa kaksi pakollista ylimääräistä taukoa, vähän niin kuin mainoskatkoja tv-lähetyksissä. Mä lopettaisin varmaan koko lajin seuraamisen siinä vaiheessa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Toi selostaja tuntuu olevan kyllä aika pihalla asioista.

Jotenkin on jäänyt hutiloidusti tehty kuva koko ohjelmasta. Tuntuu, että nämä kiekkohommat sovitaan jossain saunassa tai kabinetissa, ja eikä parasta välttämättä valita. Vähän oli huono fiilis jo siinä vaiheessa, kun liigan vanhan toimitusjohtajan tuotantoyhtiöltä tilataan tällainen ohjelma. Piiri pieni pyörii!

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän oli huono fiilis jo siinä vaiheessa, kun liigan vanhan toimitusjohtajan tuotantoyhtiöltä tilataan tällainen ohjelma. Piiri pieni pyörii!

Uskoisin, että tämä ex-toimitusjohtaja on kuitenkin pikkuhiljaa siirtymässä kokonaan pois jääkiekkokuvioista muihin bisneksiin ja antaa tilaa nuoremmille.

No on toi ritariässä parempi kuin tää Phil Collins: Phil Collins - Another Day In Paradise (Official Music Video)

Entä mites tää 6 viikkoa sinkkulistan ykkösenäkin ollut Bat ja Ryyd - Ehtaa tavaraa? Vai onko tätä soitettu jo liikaa? Itse jaksan kyllä vielä kuunnella.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
(Linkku) Ja näin lähtee Jarmo Heikkilä HPK:n maalista kun minuutti peliaikaa jäljellä, tämä ilmeisesti oli Hietasen taktiikka: jossain vaiheessa maalivahti ulos.
Kyllä tuota on varmasti tarkkaan harkittu ja monet kerrat taktiikkapalavereissa pohdittu ja fläppitauluille piirretty, että otetaanko maalivahti pois jos ollaan häviöllä. Molla osoitti jälleen nerouttaan ja otti Heikkilän pois maalilta. Luulen kyllä, että tuohon vaikeaan taktiseen ratkaisuun SaiPa vielä tässä kaatuu. HPK tulee tasoihin ja jatkoaika kutsuu.

Mun Masters of The Universe -figuuri He-Manilta katkesi juuri jalka :( Muoviputki sisältä katkesi.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika käy vähiin HPK:lla. Mutta kaikki on mahdollista! Jokainen varmasti muistaa esimerkiksi miten totaalisesti Suomi suli Moskovan kisojen mitalisarjaottelussa Ruotsia vastaan. Mutta se oli silloin. Enää ei sama voisi toistua, kun Pena on puikoissa. SaiPasta en ole yhtä varma.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
P.S. Penasta samaa mieltä. Penaa ei saa muutenkaan töniä.

Juu ihan turhaa kritiikkiä on saanut. Ei se ny varmaan Penan vika ollut että Kurrikin oli paskataudissa heti mm-kisoihin saavuttuaan. Sitä paitsi Suomen paikka kiekkokartalla on edelleen vasta neljän suuren takana. Izvestijaa odotan kyllä jo innolla. Siinä voidaan pärjätä, kunhan ei käy mitään Simo Saarisia tällä kerralla.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä Saarinen teki?

Laittoi omiin kun Ruotsille oli tulossa jäähy. Toi on tainnut mennä monilta ohi kun Ylen lakon takia ei viime joulukuussa katseltu kuin virityskuvaa ja Izvestija jäi näkemättä. Joku haista paskan paikalliskanava kyllä näytti kuulemma tuonkin maalin. Itse luin siitä seuraavan päivän lehdestä.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas, sain katsoa pelin loppuun saakka. SaiPa sitten voitti taas. Koskas tulee seuraava Hockey Night -matsi? Eiköhän sekin pidä katsoa. Aiotteko muutkin katsoa seuraavan pelin? Mikähän ottelu sieltä tulee?

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti selostaja sanoisi nyt lopuksi milloin tulee seuraava tv-matsi ja mikä se on. Ei pysty muistamaan, ne oli Kiekkolehteen kyllä listattu kauden alla.

Hieman jäi häiritsemään kun se alkoi tossa juttelemaan jotain ihmeellistä ruumiiseen liittyen. Ei liity mielestäni tähän otteluun mitenkään. Pitäiskö veivata puhelinnumero ja antaa suoraa palautetta tonne? Mikäs se numero olikaan? Varmaan hesan suuntanumero 90 tarvitaan ainakin alkuun.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onks tossa Saloran mallissa teksti-tv mukana? Mietin josko ostais uuden telkun, mutta en ota mielelläni enää sellasta josta teksti-tv puuttuu.

SaiPalle ansaittu voitto. Valtonen vaikuttaa hyvältä maalivahdilta.

Nyt vois laittaa vielä kuusnepan päälle ja ottaa illan päätteeks matsin Superstar Icehockeyllä.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Höh. Olipa vähän vaisu Kepa.

Mutta ei mitään: onnittelut Lappeenrantaan, erityiskiitokset @redpecka'lle seurannasta - ja eteenpäin, vamos!

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt linkkarilla keskustaan ja dooriksia kattelee! Jos lykästää, kerron vaikka naisasiaketjussa tarkemmin sitten.

Mukavaa baari-iltaa! Eiköhän siellä ole jos jonkinlaista lambadan tanssijaa näin keskellä viikkoakin kun pikkujouluaika alkaa olla. Itse pidän vähän taukoa biletysrintamalla mutta Izvestijan avauspeliin Tsekkoslovakiaa vastaan suunnittelin jo isompaa kisastudiota kun osuu lauantaille. Neukkupeliä voi sitten katella kankkusessa kun se ei ole edes suora lähetys.

Ei näy kuusnepa nyt lähtevän käyntiin, antaa load erroria. Kaveri saa tulla huomenna säätään kasettiaseman äänipäitä kun se on hyvä noissa. Parempi mennä nukkuun.

Kiitos seurannasta ja öitä!

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Pistämpä SaiPan kunniaksi soimaan tän uutta rap musiikkia edustavan Raptorin. https://youtu.be/ITyJAcNJXyM

Kylläpä on helppoa valita haluamansa biisi CD-levyltä! Ei mitään kelailuja tai neulan siirtelyitä.

Harmittaa vietävästä tämä kerhon tappio. Jotenkin tuntuu, että Hietanen ei ole saanut positiivista meininkiä luotua tuohon jengiin.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taisi Korona verottaa seuraavat pelit, kun ei pitkään aikaan ole tapahtunut mitään tällä rintamalla.

Linkun ja Leinosen seuraavaa selostusta odotellaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on taas kesä. Uskomatonta, että tästä nostalgia pläjäyksestä on jo 5 vuotta. Ja varsinaisesta pelistä hiukan kauemmin. Muistelin että tämä Jatkoajan ottelu oli viime tai toissa kesänä.

Mistäs tälle kesälle ottelu?

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy