Kovasti tuntuu tosiaan olevan huhuja Arsenalin suuntaan, mutta miksi ihmeessä Wenger on jättänyt liikut näin viime tippaan? Eikö olisi kannattanut toimia jo hieman aiemmin eikä yrittää epätoivoisesti hankkia jotain pelaajia viime sekunneilla.
Tätä samaa olen täällä ihmetellyt ennenkin, en siis vain Arsenen kohdalla vaan viimeksi viime vuonna muistan kirjoittaneeni että viime minuuteilla on jengeillä kauhea paniikki päällä ja taistellaan kelloa vastaan.
Mikä helvetti siinä siis on, että sitä samaa hankintaa ei voitu tehdä vaikka viime perjantaina..?
Mutta joo, toki ymmärrän että jengien ja seurojen tarpeet myydä ja ostaa voi muuttua loppuun asti ja pelaajien hinnat siinä mukana, mutta kuitenkin kummastuttaa jotenkin tämä tilanne että muutama hankinta pitäisi viimeistellä tosiaan kelloa vastaan taistellen viimeisen vuorokauden aikana. Eikö asian olisi voinut hoitaa rauhallisemmin muutamaa päivää aikaisemmin, esim. sellaisten jengien osalta jossa kuitenkin pitkään on ollut tiedossa että hankintoja tulee tehdä.
Tosin, ennenkin olen niin päätellyt että kai heillä syynsä on toimintaansa ja tietävät minua paremmin miten hommat hoidetaan, mutta silti.