Cescin ympärillä kohisee vaihteeksi. Arsenal on antanut Barcelonalle vinkin; tuplatkaa tarjous, niin saatte Fabregasin.
Eikös Slatan ole Barcan miehiä myös tulevalla kaudella? Lukenu kummallisia huhuja Robinho + 10m£ vaihdossa Slataniin ja ukko Cityyn.
Huhuissa oli pari viikkoa sitten kyllä maininta miehestä, mutta jotenkin mä olen käsittänyt, että se olis tehny sopimuksen Barcelonan kanssa vai mjitööh?
Ja kun tuo Torresin siirto on aika lähellä, niin miksi slatan sinne enää eksyisi.
Eikös Slatan ole Barcan miehiä myös tulevalla kaudella? Lukenu kummallisia huhuja Robinho + 10m£ vaihdossa Slataniin ja ukko Cityyn.
Huhuissa oli pari viikkoa sitten kyllä maininta miehestä, mutta jotenkin mä olen käsittänyt, että se olis tehny sopimuksen Barcelonan kanssa vai mjitööh?
- Jos Gerrard sanoo ei kiitos Mourinholle, mies on aikeissa tehdä tarjous Cescistä.
- City tehnyt viimeisen tarjouksen Milneristä.
Olisiko lähteitä mainita?
Bayern Munich on kiinnostunut Carlos Tevezistä. Sakuilta ei taida kyllä löytyä tarpeeksi tuohta, mutta saahan sitä pojat haaveilla.
Mistäs tällainen huhu on peräisin?
Bayernin rahatilanne aiheuttaa näköjään jatkuvasti epäselvyyksiä, todellisuudessahan Bayern on Euroopan rikkaimpia seuroja. Saksalaisjätti on nimittäin velaton seura. Tevezin siis pystyy tarvittaessa hankkimaan, mikäli vain halutaan pistää rahaa palamaan.
Toisaalta Cityn omistajille on luultavasti melko sama kuinka halvalla herran päästävät pois. Varsinkin jos Zlatan/Torres tulee niin saattaa Tevez lähteä yllättävänkin halvalla...Bayern Munich on kiinnostunut Carlos Tevezistä. Sakuilta ei taida kyllä löytyä tarpeeksi tuohta, mutta saahan sitä pojat haaveilla.
Jep, nyt on tehty selväksi mitä kuningas maksaa :D 72milj. pöytään niin Cesc lähtee. Sillä rahalla sitten saataisiinkin 5 hyvää pelaajaa + maalivahti ja jäisi vielä kirstuunkin jotain hiluja.
Cityn Petrov, Benjani & Sylvinho on päästetty kirmailemaan muille viheriöille.
Toisaalta Cityn omistajille on luultavasti melko sama kuinka halvalla herran päästävät pois. Varsinkin jos Zlatan/Torres tulee niin saattaa Tevez lähteä yllättävänkin halvalla...
Barca pisti viime kaudella Etón pois Zlatanin tieltä, niin miksei myös euroopan #1 seuraksi pyrkivä Citykin...Toisaalta Cityn omistajat eivät välttämättä halua myydä yhtä viime kauden Valioliigan parhaista pelaajista, rahasta kun ei liene pulaa...
Ballackin ja Colen lähdöt ovat vahvistettu nyt myös seuran virallisilla sivuilla. Harmi, molemmat olisivat meikäläiselle vielä kelvanneet. Tämän lisäksi Bellettin sopimus umpeutuu kuun lopussa sekä Deco lähtee todennäköisesti muualle höntsäilemään. Tämä tietää sitä, että keskikentälle hankitaan uusia pelaajia varmasti. Toivottavasti korkeintaan kaksi ja annetaan esim. Maticille enemmän peliaikaa tulevalla kaudella.