Muista en tiedä, mutta ainakin Peter Skudra, Sergei Krivokrasov ja David Nemirovsky.psykopatisoija kirjoitti:Onko tuolla SKA:ssa joitain nimekkäitäkin pelaalija?
mazapp kirjoitti:Muista en tiedä, mutta ainakin Peter Skudra, Sergei Krivokrasov ja David Nemirovsky.
DAF kirjoitti:Yksikään näistä pelaajista ei kylläkään pelaa SKA:ssa.. mistähän lienet "tietosi" ottanut?
mazapp kirjoitti:http://www.espooblues.net/ennakot.php?s=207
Siellähän tuosta lukee, mutta en ihmettelisi jos kyseessä olisi viime kauden kokoonpanot.
Pantse67 kirjoitti:Kuokkaan on näköjään tullut jo kahdessa pelissä.
Outoa kyllä, niin viime vuoden valossa pidän tätä
pelkästään hyvänä asiana.
Viime vuonna Blues oli harjoitusotteluiden kuningas
ja kuinkas sitten kävikään itse kaudella?
Tänä vuonna on selvästi panostettu siihen, että ollaan
kunnossa sitten kun tosipelit alkavat. Harjoitusottelut
kun ovat harjoitusotteluita.
Köntsä kirjoitti:Niin nojoo, toisaalta on mun mielestä tyhmä kelata että jos hävitään kaikki treenipelit niin sitten voitetaan koko liiga, tai päinvastoin.
Pantse67 kirjoitti:Tarkoitukseni ei ollut väittääkään tällaista. Yritin vain ilmaista sen tosiasian,
että treenipelit ovat treenipelejä, ja tosipelit alkavat myöhemmin.
Uskon nimittäin, että Blues on vahvassa tikissä kun pudotuspelit
alkavat. Ja tänä vuonna Blues menee pudotuspeleihin tai meikäläinen
juoksee alasti Mantan patsaan ympäri ensi vappuna...
Ja se ei ole kaunis näky!
Voi olla, mutta itsellä ei kuitenkaan ole harmainta aavistustakaan ketä siellä on pelannut tai pelaa. Tuon linkin mukaan kuitenkin noin lukee.DAF kirjoitti:Noista pelaajista ainoastaan Nemirovsky on pelannut koskaan SKA:ssa, joten kyseessä lie ihan väärä seura..
Köntsä kirjoitti:Oliskohan tässä muuten Pantse nyt vedon paikka. Tai ainakin lisää lupauksia. Mä lupaan uida Tapiolan keskusaltaassa jos Blues ei ole välierissä.