Rockfest tarjoaa tällaista vihiä FB:ssa. Näin turkulaisena tuolta alkuun silmääni osui lähinnä Taage eli Kilpi.
Till eli Till Lindemann soolona tai Rammstein? En ehdi nyt perehtymään heidän ensi kesän aikatauluihin, lieneekö edes mahdollinen.
Rockfest tarjoaa tällaista vihiä FB:ssa. Näin turkulaisena tuolta alkuun silmääni osui lähinnä Taage eli Kilpi.
Till eli Till Lindemann soolona tai Rammstein? En ehdi nyt perehtymään heidän ensi kesän aikatauluihin, lieneekö edes mahdollinen.
Olen ainakin itse löytänyt kaikkien mainitsemieni bändien jäsenien etunimet tuolta. Tuolla logiikalla Sabaton, Trivium ja Lindemann eivät sopisi noihin.
Tosin Lindemannin bändissä ei taida muita virallisia jäseniä olla kuin itse solisti ja ei muita Till -nimisiä rokkareita tule mieleen kuin Till Lindemann.
Voit kyllä olla oikeassa että Sabaton ja Trivium on liian kaukaisia hakuja.
Olen ainakin itse löytänyt kaikkien mainitsemieni bändien jäsenien etunimet tuolta. Tuolla logiikalla Sabaton, Trivium ja Lindemann eivät sopisi noihin.
Scott Travis of Judas PriestIan viittaa toivottavasti Scott Ianiin, Anthrax kelpaisi kyllä. Kyllähän tuolta muitakin valistuneita arvauksia pystyy tekemään, mutta huomennahan sen näkee.
Edit: Tuossahan taitaa olla etunimiä kaikki, mutta on tuolla Scott myös, joten... :D
Mietiskelin myös voisiko Richie olla Richie Ramone vai oliko jollain jo siitä teoriaa? Blackmoren etunimessä on t keskellä ja mitäs muita potentiaalisesti tuonne sopivia on? Sambora ei taida olla erityisen aktiivinen.Totta. Pakkohan tuon on Lindemann olla. CJ saattaisi olla CJ Ramone?
Mietiskelin myös voisiko Richie olla Richie Ramone vai oliko jollain jo siitä teoriaa? Blackmoren etunimessä on t keskellä ja mitäs muita potentiaalisesti tuonne sopivia on? Sambora ei taida olla erityisen aktiivinen.
HIMiin en näistä usko, kun listalla oli Ville, Jussi, Mikko ja Henkka, jotka sopivat Moon Shotin nelikkoon. Mutta aamulla ollaan viisaampia.Matt, Chris ja Dominic viittaisi vahvasti Museen, Olli Herman taisi tänään tuon Till Lindemannin jo paljastaa ja Matthew voisi liittyä ehkäpä Bullet For My Valentineen. Lisäksi tuolla julkaisussa joku heittänyt, että Villen lisäksi ois myös muita HIM nimiä. Sehän olisikin aika jytky ja hyvin salattu comeback jos HIM RockFesteillä soittaisi.
Juu Sambora on melko heikossa hapessa. Monesti aika rähjäisen näköinen ja näkee naamasta että keitto maistuu. Jotain soittopätkiä on viime ajoilta ja välillä on kyllä ihme räpellystä niissä ollut. Näkee että on kännissä tai krapulassa näissä videoissa. Lisäksi silloin kun on ottanut häppää tuntuu laulu olevan todella överiksi vedettyä ja tietyllä murinoilla ja manöövereillä esitettynä.Mietiskelin myös voisiko Richie olla Richie Ramone vai oliko jollain jo siitä teoriaa? Blackmoren etunimessä on t keskellä ja mitäs muita potentiaalisesti tuonne sopivia on? Sambora ei taida olla erityisen aktiivinen.
Sama. Täytyy katsoa joulukuun alussa mitä julkaistaan mutta näillä näkymin pelkästään torstaina mestoille.Kiva, että Sepultura ja Priest ovat samana päivänä. Tuohon voisi tarttuakin. Muut päivät ei kyllä kiinnostele näillä esiintyjillä.
Ei varmasti tule, kyllä ne olisi julkistettu tuossa samalla. Early-hinnat on nuo, ja lopulliset hinnat sitten varmaan joitakin kymppejä enemmän.Tuleekohan jotain Black Friday-tarjouksia?