Hyvä että örinästä on nyt varoitettu. Minua Ghostissa on miellyttänyt juuri se häpeilemätön poppimetallimeininki. Se toimii ihan tautisen hyvin. Seuraan metalliskeneä ehkä puolella korvalla, mutta kun kuulin Dance Macabren ekan kerran, niin sille piti höristää ihan molempia korvia. Niin hyvältä se kuulosti.Se muuten on. Osa tuotantoaan ainakin. Kyllä niistä ässäbiiseistä jo nyt noin puolen tusinan levyn jälkeen saa kelpo keikkasetin koostettua.
Tämä on parempi.Mulla Ghostin top 3-biisit ehkä olisivat Cirice, Square Hammer ja He Is.
Hyvin löydetty. Eikä se hame potkimista estä, potkii se silloinkin varmaan kovaa :)Minä joka pari vuotta sitten vasta tutuistuin Ghostiin, sanon, että vittu että tämä biisi potkii kaikkia nivusiin. Potkii jopa minuakin, vaikka hame päällä olen. Video on myös jotain aivan älytöntä.
Oulusta ja Kajaanista n. 3 tuntia mestoille, Rovaniemeltä vähemmän, eikä tuollaiset välimatkat ole P-Suomen mittakaavassa mitään, ja eipä noin pohjoisessa ole montaa tilaisuutta nähdä tämän tason esiintyjiä, joten kuvittelisin keräävän porukkaa koko Pohjois-Suomesta. On kuullut että jossain helvetin Seinäjoellakin on saatu festareita järkättyä :DSen sijaan Kuusamo on pohjoisessa keskellä ei mitään. Lähialueilta ei tarpeeksi festariyleisöä löydy, joten potentiaalinen yleisö asuu kaukana. Kuusamoon matkustaminen kestää pitkään, ellei lennä, ja toki matkustaminen maksaakin jotain.
Tähän vain edelleen se vieno epäilys, että onko tuollaiselle kattaukselle riittävästi yleisöä Pohjois-Suomessa. Esiintyjät ovat kuitenkin aika indietä, jolla ylivoimaisesti suurin jalansija on etelässä ja suurissa kaupungeissa. Jotain mainstream-festareita voi nyt vetää vaikka missä skutsissa, jos vähän kärjistetään.Oulusta ja Kajaanista n. 3 tuntia mestoille, Rovaniemeltä vähemmän, eikä tuollaiset välimatkat ole P-Suomen mittakaavassa mitään, ja eipä noin pohjoisessa ole montaa tilaisuutta nähdä tämän tason esiintyjiä, joten kuvittelisin keräävän porukkaa koko Pohjois-Suomesta.
Seuraavaksi Boney M. Revisited Olympiastadionille ja ihmetellään kuin liput ei myy. Ehkä siis artistiasetannassa voi olla säätämisen varaa, eikä ostokäyttäytymisessä.Seuraava peruuntuminen on In The Park: Take That
Tähän vain edelleen se vieno epäilys, että onko tuollaiselle kattaukselle riittävästi yleisöä Pohjois-Suomessa. Esiintyjät ovat kuitenkin aika indietä, jolla ylivoimaisesti suurin jalansija on etelässä ja suurissa kaupungeissa. Jotain mainstream-festareita voi nyt vetää vaikka missä skutsissa, jos vähän kärjistetään.
Onneksi Bernard Butler päästi minut piinasta ja tulee Helsinkiin syyskuussa. Siispä toivotan vilpittömästi onnea hankkeelle ja kaikille paikalle meneville hauskaa festaria jo nyt. Ainutlaatuinen kokemus se varmasti on.
Onnea ja hyvää festaria! Kerro meille miten menee. Ihan vilpittömästi haluan tietää.Kiitos. Kyllähän Kuusamon kutsu on vastustamaton ja lippu on jo hallussa.
Onko Loud N Live saanut Duran Duranin jälkeen yhtään toteutunutta keikkaa aikaiseksi? Ja senkin keikan järjestelyistä liikkuu vähän kaikenlaista puhetta. Take That ainakin yritti saada keikkaa toteutumaan, mutta järjestäjä taisi kusettaa rahat. Järjestäjän selitys aikatauluongelmista ontuu, jos sellainen olisi syynä niin miksi keikkaa ei siirretty toiseen ajankohtaan?Seuraava peruuntuminen on In The Park: Take That
Joo, hevanderi ja muu pingviininaamakama kait stereotyyppisesti on enemmän pohjoisen poikien ja tyttöjen mieleen, mutta saa nähdä. Toivottavasti onnistuu ja pääsevät ainakin omilleen. Kokemus siitä tulee joka tapauksessa meni miten meni :DTähän vain edelleen se vieno epäilys, että onko tuollaiselle kattaukselle riittävästi yleisöä Pohjois-Suomessa. Esiintyjät ovat kuitenkin aika indietä, jolla ylivoimaisesti suurin jalansija on etelässä ja suurissa kaupungeissa. Jotain mainstream-festareita voi nyt vetää vaikka missä skutsissa, jos vähän kärjistetään.
Onneksi Bernard Butler päästi minut piinasta ja tulee Helsinkiin syyskuussa. Siispä toivotan vilpittömästi onnea hankkeelle ja kaikille paikalle meneville hauskaa festaria jo nyt. Ainutlaatuinen kokemus se varmasti on.
Upea ja viihdyttävä yleistys. Pingviininaamakama on termi, jonka otan viljelyyn.Joo, hevanderi ja muu pingviininaamakama kait stereotyyppisesti on enemmän pohjoisen poikien ja tyttöjen mieleen, mutta saa nähdä.
Seuraava peruuntuminen on In The Park: Take That
Heh, minulla on samasta syystä vähentynyt festareilla käynti yhteen kertaan kesässä, joskus ei edes siihen (kuten nyt tämä kesä näyttää siltä etten mene minnekään). Moni festari on muuttanut luonnettaan, tottahan se on. Suosin itse nykyään niitä pieniä 2000-3000 hengen festareita, koska etenkin raskaan musiikin puolella ne ovat kohdennetummin oikeasti metallifestareita.. se on sitten eri asia onko kiinnostavia bändejä riittävästi, tai se miten kaikki bändit on nähty jo miljoona kertaa ennenkin. Mutta ei kyllä oikein tule mentyä nykyään..Viimeksi olin festareilla 1999, kun Yrjänä julisti että CMX lopettaa keikkailun. Sitä kesti kaksi vuotta. Mulla on kestänyt 24. Mutta minkäs teet, kun entiset rockfestivaalit ovat muuttuneet iskelmäksi, suomipopiksi ja räpiksi. Jos ei saatana ole yhtään hyvää esiintyjää missään, niin miksi maksaa monta sataa siitä että vituttaa. Kotona saa kokea saman ihan ilmaiseksi.
Oikein veikattu...Veikkaan että seuraavana lähtee Liam Gallagher