Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 619
  • 1 281
Päivitin aamulla tuon listan kun nukkumatti vei minut, mutta ette ihan ehtineet mun vuoroni ohi mennä. Rolstoni silti ehdittiin viedä, joten laituritilanne on aika hankala minun kannalta.

Käsittääkseni varaan 12:08.

Speed, eikös nyt ole minun vuoro koska Infamousin jälkeen Snagari ohitettiin jolloin nyt on sun vuoro just päättyny. Näin ei toki ole jos varaat Hal Gillin, koska silloin Mata #13 tarvitaan valitsemaan uusi pelaaja.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jaa mää vai! Pieni hetki, just heräsin niin etsin listan ja laitan varauksen tähän..

Juu noniin, Philly kolmosketjuun tulee häärimään Martin Hanzal

Niin ja laken vuorolla jatketaan

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguinsiin Daniel Carcillo. Hextallin tupla

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Streider: hää hää!

Hextall: Brindi oli mun nelosen sentteri.

Mutta otetaampa Phillyssä loistavia playoffeja kakkosessa pelaava Ville Leino

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Streider: hää hää!

Hextall: Brindi oli mun nelosen sentteri.

Mutta otetaampa Phillyssä loistavia playoffeja kakkosessa pelaava Ville Leino

Voeee perkele sun kanssa, two in a row...

Noh, otan sitten kolmoskenttään aina yhtä mukavan miehen, eli valintani on Jarkko Ruutu

Lampisen vuoro

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No veit Streider vaihdossa mun seuraavan varaukseni. Tosin en missään nimessä uskonut Jarkkoa enää saavani seuraavalla kierroksella.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
No veit Streider vaihdossa mun seuraavan varaukseni. Tosin en missään nimessä uskonut Jarkkoa enää saavani seuraavalla kierroksella.

No saan tästä edes pientä vahingoniloa ja kostoa. Ihme homma että Leino ja Ruutu olivat enää ylipäätään vapaana. Vähän harmittaa unessa tehty koomailu ja Leinon varaamatta jättäminen ja Hanzalin hankinta. Noh tää on tätä, mukavaa hommaa.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
HockeyNator
Lynx canadensis
Mata #13
Speed
Snagari

Siinä seuraavat viisi. En tosin ole varma, että onko jollain noista vuoroja rästissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy